Web Analytics Made Easy - Statcounter

هیاتی به نمایندگی از استاندار خوزستان از کودکان شکنجه شده ماهشهری عیادت کردند و آنها را مورد تفقد قرار دادند و در اقدامی خیرخواهانه هزینه‌های تحصیل و زندگی هر سه کودک تامین شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، هیاتی به نمایندگی از غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان و با حضور محسن بیرانوند فرماندار ماهشهر، سعید رضوانی سرپرست روابط عمومی استانداری، صادق کریمی کیا مدیرکل امور اجتماعی استانداری، سیده فرانک موسوی سرپرست امور بانوان و خانواده استانداری، غلامرضا صدیق راد مدیرکل بهزیستی استان و مریم محبی همسر استاندار خوزستان از کودکان شکنجه شده ماهشهری عیادت کردند و آنها را مورد تفقد قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار ماهشهر در خصوص این دیدار توضیح داد: روز جمعه گذشته متاسفانه یک فقره کودک‌آزاری از سوی  پدر و نامادری در شهرستان ماهشهر  روی داد که در پی این اتفاق احساسات عمومی به ویژه در سطح شهرستان ماهشهر جریحه دار شد.

بیرانوند افزود: بلافاصله مسئولین دخالت نمودند و پدر و نامادری بازداشت و تحویل مقامات قضایی شدند.

فرماندار ماهشهر تصریح کرد: باتوجه به جرمی که اتفاق افتاده است دادستانی شهرستان و مسئولین با شدت و قاطعیت با عاملان این کودک آزاری برخورد قانونی خواهند کرد.

در ادامه مدیرکل امور اجتماعی استانداری اظهار کرد: خوشبختانه هم اکنون این کودکان تحویل خانواده در منزل عموی خود و در امنیت و آرامش هستند و جای نگرانی وجود ندارد.

کریمی کیا اضافه کرد: وضعیف این کودکان تحت نظر خواهد بود و تلاش می‌کنیم آسیب های روحی و روانی وارد شده را کاهش دهیم.

بر اساس این گزارش غلامرضا شریعتی و مریم محبی تامین هزینه های دو تن از این کودکان را برعهده گرفتند و محسن بیرانوند نیز تامین هزینه‌های فرزند سوم را پذیرفت. همچنین مقرر شد جهت برقراری بیمه درمانی برای مراحل درمان کودکان ماهشهر اقدامات لازم صورت گیرد.

گفتنی است روز جمعه هفته گذشته متاسفانه این حادثه تلخ در شهرستان ماهشهر روی داد و این سه کودک با رفتار غیرانسانی و جنون آمیز پدر و نامادری خود مورد شکنجه قرار گرفتند.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امنیت و آرامش بهزیستی خانواده روحی و روانی کودکان موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۷۱۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۳ فیلم کانون در جشنواره بین‌المللی کودکان لکنوی هند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، «اقیانوس پشت پنجره» به کارگردانی بابک نبی‌زاده در بخش رقابتی فیلم‌های بلند و پویانمایی‌های کوتاه «ده سالگی» ساخته فاطمه جعفری و «جایگزین» اثر عبدالله علیمراد در بخش رقابتی فیلم‌های کوتاه انیمیشن پذیرفته شده‌ است.

این جشنواره یکی از پرمخاطب‌ترین جشنواره‌های بین‌المللی فیلم‌های کودکان در هند است که در هر دوره میزبان بیش از ده‌ها هزار کودک از مراکز و مهدکودک‌های مختلف ایالت اوتار پرادش هندوستان است.

هدف از برگزاری این جشنواره در این سطح از حضور بچه‌ها فراهم‌آوردن بستری مشترک برای تهیه‌کنندگان و سازندگان فیلم‌های کودک است تا دیدگاه‌های خود را برای رشد و بالابردن مناسب ظرفیت‌های کودکان از طریق تماشای فیلم‌های آموزشی معنادار بیان کنند و نیز برای ترویج و اشاعه دوستی و همکاری بین مردم جهان گام بردارند.

سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌ای کودکان لکنو هند از ۲۷ فروردین تا ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ (۱۵ تا ۲۱ آوریل ۲۰۲۴) در شهر لاکنو کشور هند در حال برگزاری است.

کد خبر 6083621

دیگر خبرها

  • ۶۷۸ خیر حامی کودکان تحت حمایت بهزیستی هستند
  • شفقت استاندار لرستان شد
  • «ابوطالب شفقت» استاندار لرستان شد
  • ابوطالب شفقت به استانداری لرستان می‌رود
  • یوسف نوری استاندار مازندران می‌شود
  • پروژه ناتمام مقصد گردشگری شدن همدان به نتیجه می‌رسد؟
  • بهره مندی ۳۶ هزار کودک دزفولی از خدمات فلورایدتراپی
  • تربیت دینی در سایه‌سار حجاب
  • مدیران عمرانی و شهرداری کرمانشاه برای حل مشکلات مردم به خط شدند
  • حضور ۳ فیلم کانون در جشنواره بین‌المللی کودکان لکنوی هند