Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-19@03:56:36 GMT

سفر ظریف به مسکو برای رایزنی با لاوروف و چاووش اوغلو

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۷۱۷۸۳

رویداد۲۴-سخنگوی وزارت امور خارجه برای رایزنی با همتایان روسی و ترکیه‌ای خود در مورد آخرین تحولات سوریه به مسکو سفر می‌کند.بهرام قاسمی در این ارتباط گفت: محمدجواد ظریف فردا شنبه در سفری یک روزه به مسکو در نشست سه‌جانبه وزرای امور خارجه ایران، روسیه و ترکیه برای بررسی آخرین تحولات سوریه شرکت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۷۱۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو تلاش دارد برای بقا در قدرت منطقه را به جنگ بکشاند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، «هاکان فیدان» وزیر امور خارجه ترکیه اعلام کرد که در دیدار با «محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» نخست‌وزیر و وزیر امور خارجه قطر دو طرف فرصت‌های گسترش همکاری‌های دو سویه از جمله همکاری‌های نظامی را مورد بحث و بررسی قرار داده‌اند.

فیدان افزود: تاکید کردیم که جنایت‌های اسرائیل در غزه خطراتی را در دل خود نهفته که این درگیری را به جنگ منطقه‌ای تبدیل می‌کند. نتانیاهو تلاش دارد منطقه را به جنگ بکشاند تا در قدرت بماند. کسانی که بدون قید و شرط از نتانیاهو حمایت می‌کنند باید در موضع خود تجدید نظر کنند.

وی ادامه داد: اسرائیل باید قطعنامه ۲۷۲۸ شورای امنیت سازمان ملل متحد را اجرا کند و کمک‌های بشردوستانه را به نوار غزه وارد کند. آمریکا باید به اسرائیل بگوید کافی است. ترکیه از تلاش‌های قطر برای دستیابی به آتش‌بس در نوار غزه حمایت می‌کند. ما به حمایت از برپایی کشور مستقل فلسطین در مرزهای ۱۹۶۷ ادامه خواهیم داد.

وزیر امور خارجه ترکیه گفت: ما هماهنگی مهمی را در خصوص ارسال کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه داریم. امروز با رئیس دفتر سیاسی حماس مساله آتش‌بس در نوار غزه را بررسی کردم. راه حل دو دولتی بنیان برقراری صلح دائم و عادلانه در منطقه است. در صورتی که کشور مستقل فلسطین برپا شود جنبش حماس به یک حزب سیاسی مبدل خواهد شد.

کد خبر 6081540

دیگر خبرها

  • وزیر خارجه ایران وارد نیویورک شد
  • نتانیاهو تلاش دارد برای بقا در قدرت منطقه را به جنگ بکشاند
  • ترکیه : نتانیاهو در صدد کشاندن منطقه به جنگ است
  • دیدار نخست‌وزیر قطر و وزیر خارجه ترکیه
  • ترکیه: نتانیاهو در صدد کشاندن منطقه به جنگ است
  • آتش‌بس در غزه؛ محور رایزنی‌های وزیر خارجه ترکیه با هنیه در دوحه
  • رایزنی لاوروف و امیرعبداللهیان درمورد خدمه روس کشتی توقیف شده توسط ایران
  • رایزنی لاوروف و امیرعبداللهیان درباره خدمه روس کشتی توقیف شده توسط ایران
  • رایزنی لاوروف با امیرعبداللهیان در ارتباط با حضور یک تبعه روس در کشتی توقیفی
  • هشدار امیرعبداللهیان به اسرائیل در رایزنی با همتایان خود