Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرخیو راموس کاپیتان تیم فوتبال رئال مادرید از مربی فرانسوی خود حمایت کرد و گفت: زیدان بهترین تصمیم‌گیری را دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سرخیو راموس کاپیتان تیم فوتبال رئال مادرید از مربی فرانسوی خود حمایت کرد و گفت: زیدان بهترین تصمیم‌گیری را دارد.

بسیاری از تحلیل‌گران بر این باورند که پیروزی ۲ بر یک در بازی رفت مقابل بایرن مونیخ، باعث شد تا منتقدان علیه زین‌الدین زیدان خاموش شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرخیو راموس از این بابت خرسند است و می‌گوید:

مربی رئال مادرید باید با فشار انتقادات کنار بیاید. من که برابر او به خاطر سبک بازی و دوران فوتبالش به عنوان مربی و بازیکن، کلاه از سر برمی‌دارم.

سرخیو راموس افزود:

زیدان می‌داند چطور باید بهترین تصمیمات را در ورزش گرفت.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: زین الدین زیدان رئال مادرید رئال مادرید زین الدین زیدان سرخیو راموس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۷۱۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کری مک‌منمن با توخل: گفتم موفق باشی، نه اینکه ببری!

به گزارش "ورزش سه"، دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب با دیدار بایرن مونیخ و رئال مادرید در ورزشگاه آلیانز آرنا برگزار می‌شود.

توماس توخل که در پایان فصل بایرن مونیخ را ترک می‌کند امیدوار است با صعود به فینال چمپیونزلیگ و درنهایت به‌دست آوردن قهرمانی برای باواریایی‌ها پس از چند سال، به ناکامی‌های این فصل پایان دهد و نام خود را به‌عنوان یک مربی موفق در تاریخ باشگاه آلمانی ثبت کند.

او برای این کار باید در دو دیدار رفت و برگشت از سد رئال مادرید بگذرد. تیم آماده کارلو آنچلوتی یکی از بهترین فصل‌هایش را می‌گذراند و در صورت قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا تعداد جام‌های رئال در این رقابت به عدد ۱۵ خواهد رسید.

استیو مک‌منمن، ستاره سابق انگلیسی، که بین سال‌های ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۳ برای رئال مادرید بازی کرده، در مورد گفت‌وگویش با توماس توخل در مورد این بازی گفت:«من با او چند کلمه‌ای صحبت کردم. او واقعا مربی باکیفیتی است و می‌دانم که توانایی انجام کارهای بزرگ و بردن بازی‌های حساس مانند بازی نیمه‌نهایی با رئال را دارد.

در صحبتی که با هم داشتیم به او گفتم «موفق باشی» او گفت «منظورت واقعا این نیست.» درست بود، من فقط گفتم موفق باشی، نه اینکه امیدوارم بازی را ببری.»

دیگر خبرها

  • استیو مک منمن: تاثیر بلینگام از زیدان و رونالدو نازاریو در رختکن رئال مادرید بیشتر است
  • راموس مبهوت درخشش ستاره رئال شد (عکس)
  • کری مک‌منمن با توخل: گفتم موفق باشی، نه اینکه ببری!
  • زیدان: هرچند تقابل با بایرن مونیخ دشوار خواهد بود اما رئال مادرید، رئال مادرید است
  • برتری 4-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا با بریس سرخیو راموس و کریستیانو رونالدو (2014/4/29) / فیلم
  • کری خواندن برای بایرن به سبک راموس (عکس)
  • اعتراف بلینگام: زیدان از دستم خسته شده است!
  • انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل لالیگا
  • رسمی؛ انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل لالیگا
  • راموس گوش ستاره سابق رئال را کشید!