Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@04:46:55 GMT

وضعیت نامناسب بازار و زمبن ماندن گوجه در امیرآباد + فیلم

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۷۲۰۳۷

وضعیت نامناسب بازار و زمبن ماندن گوجه در امیرآباد + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ کشاورزان روستای امیرآباد در شهرستان جیرفت استان کرمان محصول گوجه زمین‌های کشاورزی خود را به علت نبود بازار مناسب برداشت نکردند و فیلمی که شهروندخبرنگار ما تهیه کرده را مشاهده می‌نمایید.

منبع: شهروندخبرنگار - کرمان (روستای امیرآباد)

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/ تلاش بی نیجه کشاورزان در روستای امیرآباد + فیلم

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محصولات کشاورزی دانلود فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۷۲۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت هوای کرمان طی روزهای پایانی سال

مریم سلاجقه با اعلام اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان، صاف تاکمی ابری است، گفت: برای امروز افزایش ابر و بارش پراکنده باران به صورت خفیف و وزش باد نسبتا شدید در سطح استان کرمان پیش بینی می شود.

وی افزود: همچنین امروز بر سرعت وزش باد در مناطق شمال، شمال غرب، مرکز و جنوب شرقی استان کرمان افزوده می‌شود که کاهش دما و انتقال ریزگرد‌ها و خیزش گردوخاک را به دنبال دارد.

 سلاجقه بیان داشت: همچنین برای فردا نیز وزش باد را خواهیم داشت و  دوشنبه جوی نسبتا آرام و پایدار گاهی با افزایش ابر نیز پیش بینی می‌شود.

وی افزود: برای روز‌های سه شنبه و چهارشنبه در نیمه غربی، شمال و جنوب شرقی استان کرمان، وزش باد نسبتا شدید به همراه گردوخاک است که در این روز وقوع طوفان شن، خیزش گردوخاک، کاهش کیفیت هوا، غبار آلود بودن هوا و غلظت هوا را شاهد هستیم.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان تصریح کرد: رانندگان قبل از تردد در محور‌های مواصلاتی از کرمان به یزد، کرمان به خراسان جنوبی و کرمان به سیستان و بلوچستان به دلیل اختلال تردد از وضعیت جاده‌ها مطلع شوند.

 وی افزود: میانده جیرفت در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۳۲ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین منطقه استان و لاله زار با دمای یک  درجه سانتیگراد زیر صفر خنک‌ترین منطقه استان کرمان بوده است.

سلاجقه حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۵ درجه سانتیگراد اعلام کرد و بیان داشت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۲۲ درجه سانتیگراد می‌رسد.

وی گفت: برای روز‌های نخست سال جدید وزش بادنسبتا شدید در سطح استان را داریم، همچنین از لحاظ دمایی روند افزایشی دما را خواهیم داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • تصاویری از کهنگی روکش آسفالت در معابر خیابان گلدشت کرمان
  • با راه‌اندازی ۱۹ سایت، ۴۳ روستای دیگر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند
  • وضعیت ترافیک جاده هراز؛ ترافیک نیمه‌سنگین و یک طرفه ماندن چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • وضعیت صنعت گردشگری در استان کرمان چگونه است؟
  • کسادی بازار فروش و صادرات محصولات کشاورزی در دزفول+فیلم
  • افزایش ۴۱ درصدی توزیع کود یارانه‌ای در کوهبنان
  • هوای بارانی روستای آغچه از لنز دوربین شهروندخبرنگار + فیلم
  • وضعیت هوای کرمان طی روزهای پایانی سال
  • بازگشایی مسیر ارتباطی برخی از روستا‌های شهرستان گنبکی در آستانه نوروز + تصاویر
  • وضعیت نامناسب خاموشی خیابان‌ها و معابر شهر ساماندهی شود