Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا آیت ا... سید محمدعلی موسوی جزایری در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی(ره) این شهر با اشاره به فرارسیدن هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) همزمان با سالروز میلاد آن حضرت افزود: کشور ایران در قیاس با بسیاری از کشورهای دیگر دارای امنیت بالایی است که این امر به واسطه تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطر نشان کرد: سربازان گمنام امام زمان(عج) در سنگر اداره اطلاعات، شبانه روز مشغول خدمت هستند تا مردم کشورمان در آسودگی زندگی کنند.
امام جمعه اهواز در ادامه با محکوم کردن جنایات آل سعود علیه مردم یمن گفت: رژیم آل سعود جشن های عروسی مردم یمن را به عزا تبدیل می کند و زنان و کودکان بی پناه را مورد حمله قرار می دهد.
وی در بخشی دیگر از خطبه ها با تبریک سالروز میلاد حضرت علی اکبر(ع) و گرامیداشت روز جوان اظهارکرد:حضرت علی اکبر(ع) از بسیاری جهات شبیه پیامبر اکرم (ص) بود از همین رو بهترین الگو برای جوانان می باشد.
نماینده ولی فقیه در خوزستان خطاب به جوانان یادآور شد: بهترین راه نزدیکی به خداوند متعال ممارست در اقامه نماز و سپس حضور فعالانه در مساجد است.
وی در ادامه به 11 اردیبهشت روز کارگر اشاره و افزود: در اسلام کاسب و کارگر حبیب خداوند هستند؛ هرچه رزق به سختی بیشتری حاصل شود حلال تر است.
9887/ 6037
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام جمعه امام زمان زنان نماینده ولی فقیه یمن موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۷۲۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکیدامام جمعه سلماس بر حمایت از اجرای طرح نور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، امام‌جمعه سلماس در خطبه های امروز نماز جمعه گفت:دشمن از ابزار کشف حجاب برای از هم‌ پاشیدن نظام خانواده استفاده می‌کند و بر همگان واجب است  از اجرای طرح نور حمایت کنند.

حجت‌الاسلام‌ طباطبایی به نقشه های شوم دشمنان اشاره کرد و گفت:دشمنان در صدد ضربه زدن به جوانان هستند و باید با هوشیاری و بصیریت توطئه های انها خنثی شود.

او سپس در بخش دیگری از سخنان خود  با تسلیت شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) اظهار کرد: بایستی روش و سیره ائمه و پیامبران الگوی زندگانی ما باشد.

حجت الاسلام طباطبایی همچنین بر جنایات رژیم غاصب صهیونسیتی اشاره کرد و گفت: عملیات وعده صادق قدرت نظامی و امادگی جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان نشان داد.

 

دیگر خبرها

  • تاکیدامام جمعه سلماس بر حمایت از اجرای طرح نور
  • وظیفه شیعیان در دوران غیبت زمینه‌سازی و آماده کردن شرایط برای ظهور امام زمان(عج) است
  • لزوم مقابله با گرانی/ زمان وعده صادق اقتصادی مسؤولان به مردم است
  • خنثی‌سازی فتنه مدعیان دروغین مهدویت توسط امام صادق (ع)
  • نقش وحدت در خنثی سازی سناریوی شوم دشمنان برای منطقه
  • مردم قم با ۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس وداع کردند
  • وداع با پیکر ۲ شهید گمنام در حرم حضرت معصومه(س)
  • فیلم | ورود پیکر مطهر دو شهید گمنام به کرمان
  • توطئه برهنگی برنامه نفوذ دشمن برای استحاله و براندازی است
  • تحلیف سربازان مرکز آموزشی امام رضای بیرجند و مراسم گرامیداشت روز معلم