Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرکرد-درپی انتقاد سرپرستی روزنامه قدس از اقدامات سیمای محلی چهار محال و بختیاری و مدیر این رسانه،مدیر کل این رسانه از دعوت روزنامه قدس و خبرگزاری قدس آنلاین دراولین نشست هم اندیشی مدیر این رسانه با اصحاب رسانه و مطبوعات استنکاف کرد.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از شهرکرد، در پی انتقاد  سرپرستی روزنامه قدس از برنامه های بی کیفیت و بدون محتوا رسانه محلی استان در اولین نشست شورای فرهنگ عمومی که به ریاست استاندار و اعضاء محترم شورای فرهنگی در سالن جلسات دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرکرد برگزار شد،مدیر سیمای محلی و روابط عمومی این نهاد در اقدامی ناشیانه و تلافی جویانه از دعوت روزنامه قدس در اولین جلسه هم اندیشی این رسانه با اصحاب فرهنگ و مطبوعات خود داری کرده و این نشست بدون خبرنگاران روزنامه قدس و خبرگزاری قدس آنلاین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نشست در حالی برگزار می شود که سیمای محلی استان در آستانه برگزاری بیست و یکمین جشنوراره تولیدات  رادیوئی و تلویزیونی و میزبان این جشنواره است و انتقادات سرپرستی روزنامه قدس استان چهار محال و بختیاری جهت مرتفع نمودن کاستی ها و نقاط ضعف این رسانه محلی عنوان شده است و باید مسئولان از انتقاد با روی باز و گشاده استقبال نمایند نه اینکه بدنبال برخوردهای ناشیانه و غیر اخلاقی باشند.

شایان ذکر است رسانه محلی و کارکنان و مسئولان این نهاد  باید رسالت و اقداماتشان انقلابی و دوستانه باشد و بدنبال وحدت و ایجاد نشاط ،دوستی و محبت در میان اصحاب رسانه و فرهنگ باشد نه مروج اختلاف و تفرقه افکنی.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۷۲۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم اندیشی انجمن های علمی و کانون های فرهنگی دانشگاه یاسوج

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نشست تخصصی «تصویر ایران پس از وعده صادق» برگزار می‌شود
  • جلسه منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می‌شود
  • جلسه ستاد برداشت سال زراعی ۱۴۰۳_۱۴۰۲ برگزار شد
  • نرخ مشارکت اقتصادی در گیلان ۴۴ درصد است
  • نشست هم‌اندیشی امیرعبداللهیان و مدیران رسانه‌ای برگزار شد
  • نشست هم‌اندیشی وزیر امور خارجه با مدیران عامل رسانه‌های کشور
  • نشست هم‌اندیشی امیرعبداللهیان با مدیران عامل رسانه‌های کشور
  • اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس
  • نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری استان
  • نشست هم اندیشی انجمن های علمی و کانون های فرهنگی دانشگاه یاسوج