Web Analytics Made Easy - Statcounter

سنندج - امام جمعه سنندج ضمن اشاره به اهمیت امنیت پایدار در جامعه در حوزه های مختلف، گفت: وجود امنیت پایدار در جامعه مرهون مجاهدت های سربازان گمنان امام زمان (عج) است.

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا عبدالرحمان خدایی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهر سنندج که در مسجد جامع این شهر اقامه شد، اظهار داشت: امنیت یکی از نیازهای لازم و ضروری در راستای توسعه پایدار در جامعه است و به همین دلیل همه باید در راستای حفظ این امنیت مشارکت داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به ایام هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) اشاره کرد و یادآور شد: بخش زیادی از امنیت و آرامشی کنونی در کشورمان مرهون فداکاری و تلاش های سربازان گمنام امام زمان است که در هر شرایطی در صحنه حضور دارد و همه ما قدردان فعالیت و ایثار این عزیزان هستیم.

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه سنندج سربازان گمنام امام زمان ع ماموستا خدايي مجله ایران مهر بوشهر کرمانشاه گرگان شیراز شهرکرد خرم آباد بارش باران هفته سلامت بیرجند تبریز مجلس شورای اسلامی بارش برف کهگیلویه و بویراحمد مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۷۲۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله حزب‌الله لبنان به محل استقرار سربازان اشغالگر در شهرک «شومیرا»

به گزارش خبرآنلاین به نقل از ایسنا حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای امروز-یکشنبه- اعلام کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در غزه و در پشتیبانی از مقاومت قهرمان و شریف آنها و در پاسخ به تجاوزات دشمن اسرائیلی به روستاهای پایدار جنوب و منازل غیرنظامیان، مبارزان مقاومت اسلامی در ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح برابر با ۲۱ آوریل ۲۰۲۴ ساختمان مورد استفاده سربازان اشغالگر در شهرک شومیرا (شهرک اشغالی طربیخا در لبنان) را با سلاح‌های مناسب هدف قرار دادند.

از هشت اکتبر، مرز اراضی اشغالی و لبنان شاهد تنش شدید و تبادل آتش متناوب بین ارتش اشغالگر از یک سو و حزب‌الله لبنان و جناح فلسطینی از سوی دیگر بوده است.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897750

دیگر خبرها

  • اکثر پرسنل بنیاد شهید به دلیل عدم آشنایی با مشکلات ایثارگران، جانبازان و آزادگان، ناکارآمدند
  • اکثریت پرسنل بنیاد شهید به دلیل عدم آشنایی با مشکلات ایثارگران، جانبازان و آزادگان، ناکارآمدند
  • موفقیت های سپاه مرهون ولایتمداری است
  • رئیسی هر آرزویی می‌کند کسی به آن اعتنا نمی‌کند | دولت با گفتمان ایدئولوژیک، درکی از مشکلات ندارد
  • آزاد ارمکی: رئیسی هر آرزویی می‌کند کسی به آن اعتنا نمی‌کند
  • سپاه پاسداران باتکیه‌بر ایمان در راستای امنیت پایدار می‌کوشد
  • سپاه ضامن امنیت و آرامش کشور است
  • سپاه از بدو تأسیس تاکنون در حال مجاهدت در راه حق است
  • اقتدار، امنیت و توسعه کشور مرهون اقدامات سپاه پاسداران است
  • حمله حزب‌الله لبنان به محل استقرار سربازان اشغالگر در شهرک «شومیرا»