Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@23:47:09 GMT

اعتصاب غذا ممنوع است

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۷۲۴۳۰

اعتصاب غذا ممنوع است

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا ،  اصغر جهانگیر در حاشیه تقدیر از از دانش آموزان و دانشجویان کوشای خانوادهمددجویان زندان‌های کشور در خصوص وضعیت حمید بقایی گفت:« هر فردی که داخل زندان می‌شود فرقی ندارد متهم، مجرم یا محکوم است، حفاظت از جان آن‌ها وظیفه انسانی ماست که این وظیفه را انجام می‌دهیم.»

او افزود:«کسانی که مقررات زندان را رعایت نکنند و بخواهند چیزی نخورند، این اعتصاب غذا ممنوع است و با در پیش گرفتن روش‌هایی با کمک روانشناسان، تلاش داریم تا این افراد جان خود را به خطر نیندازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

جهانگیر تصریح کرد:«وضعیت جسمانی بقایی به دلیل نخوردن غذا  دچار مشکل شد و وی برای مراقبت‌های بیشتر و به دلیل نگاه انسانی سازمان زندان‌ها و حکومت، به بیمارستان اعزام شد.»

رئیس سازمان زندان‌ها ادامه داد:« طبق گزارشی که به ما دادند ایشان مشکلی ندارد.»

او در پاسخ به این سوال که برخی وکلای دادگستری عقیده دارند، سعید مرتضوی دادستان سابق تهران به دلیل نوع جرمش باید در ندامتگاه بزرگ تهران تحمل حبس می کرد نه اوین،  گفت: «تقسیم بندی زندانیان اعم از محکومان و متهمان از وظایف سازمان زندان‌هاست و مشکلی از این حیث که ایشان در اوین زندانی شود، وجود ندارد، در حال حاضر هم مرتضوی در بند عمومی نگهداری می‌شود.»

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بیمارستان حمید بقایی دانش آموزان و دانشجویان زندان سعید مرتضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۷۲۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس سازمان انرژی اتمی: ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم

آفتاب‌‌نیوز :

 اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت، گفت: بازرسی‌های آژانس مستمرا در چارچوب پادمان از سایت‌های هسته‌ای ایران در حال انجام است. ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم.

وی افزود: همواره در خصوص مسائل پادمانی با آژانس در حال گفتگو و تعامل هستیم. از ۴ مکانی که آژانس مشکوک بود ۲ مکان باقیمانده که امیدواریم به زودی حل شود.

اسلامی تاکید کرد: از نظر ما بیانیه اسفند ۱۴۰۱ همچنان پابرجاست. گروسی دیدار‌هایی در ایران دیدار‌هایی خواهد داشت و با بنده هم مذاکراتی انجام خواهد شد

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: مطمئنیم این گفتگو کمک می‌کند ابهامات بیشتر و بیشتر برطرف شودو بتوانیم در چارچوب پادمان و ان پی تی روابط مان را با آژانس تقویت بکنیم.

اسلامی درباره همکاری با آژانس در خصوص بازرسان آژانس تصریح کرد: ما ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم ۱۳۰ بازرس آژانس مجاز به حضور در ایران هستند. بازدید آن‌ها در حال انجام است. استفاده از حقوق مسلم هر عضو آژانس طبیعی است و این مساله سیاسی نیست و ما در فرایند‌های همکاری با آژانس این موصوع را مکرر اثبات کرده و آن‌ها هم به آن اذعان دارند.

وی درباره اظهارات گروسی درباره برنامه تسلیحاتی ایران نیز تصریح کرد: این‌ها موضعگیری نیست و سوال خبرنگار است و جریان مخرب و صهیونیستی در حال القای این است که برنامه ایران صلح آمیز نیست. گروسی گفته نشانه‌ای از برنامه تسلیحاتی ایران وجود ندارد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • سفر یک روزه رئيس سازمان زندان های کشور به بشاگرد
  • دریافت هرگونه هدیه از سوی کارمندان دولت ممنوع | ابلاغیه جدید سازمان اداری و استخدامی
  • جلوه‌نمایی دشمنان سلامتی در رسانه‌ها / تبلیغ کالاهای آسیب‌رسان سلامت ممنوع است
  • از ۴ مکانی که آژانس مشکوک بود ۲ مکان باقیمانده که ... | ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم
  • دریافت هرگونه هدیه از سوی کارمندان دولت ممنوع شد
  • رئیس سازمان انرژی اتمی: ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم
  • ببینید | اعتصاب و تعطیلی بازار طلای تهران صحت دارد؟
  • رئیس اتحادیه طلای تهران: اعتصاب طلافروش ها در واکنش به مقررات مالیاتی دولت/ بازار طلا در تهران نیمه تعطیل است
  • وضعیت ترافیکی شهر تهران/ توقف درحاشیه معابر بزرگراهی ممنوع  
  • ۳۵ نفر از محکومان مالی با کمک‌های انسان دوستانه آزاد شدند