Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-05@23:10:13 GMT

معامله بلوک ۸۱.۸۴ درصدی بیمه آسیا قطعی شد

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۷۲۵۹۶

رکنا: در ماه پایانی سال گذشته حدود ۱۸.۸۴ درصد از سهام بیمه آسیا در بورس عرضه شده بود اما این معامله هنوز قطعی نبود که گویا به تازگی با تایید بیمه مرکزی این معامله قطعی شده است.

چندی پیش ۱۸.۸۴ درصد از سهام شرکت بیمه آسیا در بورس به صورت بلوکی عرضه شد. تعداد سهام قابل عرضه 433 میلیون و 397 هزار و 842 سهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فروشنده این سهم سازمان خصوصی‌سازی به وکالت از دولت بود و خریدار باید 30 درصد قیمت بلوک 18.84 درصدی را نقدا پرداخت کند.

قیمت پایه هر سهم بیمه آسیا برای عرضه بلوکی در بورس تهران معادل قیمت بسته شدن روز قبل به علاوه 20 درصد است؛ به شرط آنکه قیمت آن از 192 تومان کمتر نشود.

این معامله به تازگی قطعی شده و ظاهرا بیمه مرکزی صلاحیت خریدار را تایید کرده است.

چندی پیش معاون بازار Store شرکت بورس درباره واگذاری شرکت‌های بیمه ای درباره خریدار بلوک ۱۷.۳۴ درصدی بیمه البرز به ایسنا گفته بود که این خریدار به تایید بیمه مرکزی نرسیده و این معامله انجام نشده است.

او درباره خریدار بلوک ۱۸.۸۴ درصدی بیمه آسیا نیز گفت که در این مورد منتظر نظر بیمه مرکزی هستیم.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما سلامت مهم ترین های 24 ساعت سقوط جت شخصی در ایران بیمه بازار Store سهام آسیا معامله ماه بیمه عکس ایران زن فیلم وحشتناک دانش آموز معلم جسد زندگی یک زن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۷۲۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه و طلا امروز ۱۶ اردیبهشت؛ سکه ۴۰۰ هزار تومان ارزان شد

به گزارش خبرنگار مهر، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید تا لحظه درج این خبر در معاملات امروز یکشنبه (۱۶ اردیبهشت) در بازار طلای تهران نسبت به قیمت پایانی آخرین روز معاملاتی هفته گذشته، با کاهش ۴۰۰ هزار تومانی به ۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با کاهش ۴۰۵ هزار تومانی نسبت به قیمت پایانی روز کاری پنجشنبه، ۳۷ میلیون و ۷۹۵ هزار تومان معامله شد.

امروز نیم سکه بدون با افت ۴۰۰ هزار تومانی، ۲۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و ربع سکه با ریزش ۳۰۰ هزار تومانی، ۱۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به فروش رسید.

سکه گرمی نیز بدون تغییر نسبت به پنجشنبه، ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان دادوستد شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار طلای تهران با کاهش ۵۰ هزار تومان نسبت به آخرین معاملات هفته گذشته، سه میلیون و ۴۰۰ هزار تومان معامله شد.

امروز بهای هر اونس طلا در بازارهای جهانی به ۲ هزار و ۳۰۱ دلار رسید.

کد خبر 6097032 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • افزایش ۵۹۳ درصدی قیمت کره حیوانی از سال ۱۳۹۹/ پیش بینی قیمت طلا تا پایان سال/ انتقاد وزیر صمت از مافیای واردات خودرو/ صف میلیونی برای دریافت وام اجاره
  • افزایش سرمایه بیش از ۴ هزار درصدی یک نماد بورسی
  • فروش ۱۹۰ کیلو شمش طلای استاندارد در مرکز مبادله ایران
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۶ اردیبهشت +جدول
  • گزارش روزانه بورس ۱۶ اردیبهشت؛ افت ۵ هزار واحدی شاخص کل
  • معامله ۲۷۰ میلیاردی سهام در بورس آذربایجان غربی
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۶ اردیبهشت؛ سکه ۴۰۰ هزار تومان ارزان شد
  • سود ۱۳۵۰ درصدی صندوق سهامی سرو!
  • تاریخچه آتش‌سوزی، پیوست ساخت‌وسازها باشد/بیمه در اسرع وقت کارشناسی را آغاز کند
  • کنایه روحانی به رئیسی: گفتند اینها بلد نیستند بورس را اداره کنند، ما می‌آییم اداره می‌کنیم