Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-05@15:55:24 GMT

اگر برجام سودی نداشته باشد، از آن خارج می‌شویم

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۷۲۷۲۳

اگر برجام سودی نداشته باشد، از آن خارج می‌شویم

گلپایگان- امام جمعه گلپایگان گفت: انتظار بهره‌مند شدن از منابع برجام است در غیر این صورت به تعهدات در برجام در زمینه انرژی هسته‌ای دست خواهیم کشید.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان، آیت اله سید علی طهماسبی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر گلپایگان با اشاره به سالروز میلاد حضرت علی اکبر(ع) اظهار کرد:  جوانان از  استعداد خوبی برخوردار هستند و می‌توانند گره‌گشای مشکلات بزرگ کشور باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با بکارگیری توانمندی‌های جوانان چرخه اقتصاد کشور رونق می‌گیرد  زیرا جوانان بزرگترین سرمایه هر کشوری هستند و باید مسؤولان نیز زمینه اشتغال آنان را فراهم کنند.

امام جمعه گلپایگان گفت: میلاد امام زمان (عج الله) به نام روز سربازان گمنام نامگذاری شده است، سربازان گمنام نقش بزرگی در امنیت عرصه‌های مختلف کشور ایفا می‎کنند.

وی افزود: خنثی شدن فتنه ۸۸، دستگیری ریگی که سرکرده تروریست‌های شرق کشور بود، خنثی سازی عملیات‌های بزرگ تروریستی در کشور به دست  سربازان گمنام در وزارت اطلاعات صورت می‌گیرد و مردم هم قدردان این زحمات هستند.

طهماسبی گفت: ایمنی جاده‌ اهمیت دارد زیرا در طول سال تصادفات زیادی در کشور اتفاق می‌افتد تا جایی که  ۶۰ درصد تصادفات به عابران پیاده و راکبان موتورسیکلت سوار مربوط می‌شود.

وی اظهار کرد:  اصل هشتم قانون اساسی مربوط  به وظایف شوراها است و ضروری که در زمینه مسائل مهم که آبادانی شهرها و روستاها را دارد تصمیم‎گیری و برنامه‎ریزی کنند.

امام جمعه گلپایگان گفت: رمز بقای  جامعه کار و تلاش است زیرا  پیشرفت اقتصادی را به همراه دارد.

وی گفت: حق بزرگی که معلمان در جامعه در زمینه ریشه کن شدن بیسوادی و جهل و نادانی دارند بر هیچ کس پوشیده نیست.

طهماسبی اظهار کرد: آمریکا بزرگترین نقض ‌کننده حقوق بشر است و با کمک لجستیکی و مالی به تروریست‌ها کشورهای مظلوم  را به خاک و خون کشیده است.

وی خاطرنشان کرد: ما به تمام تعهدات  برجام عمل کردیم، اما آمریکا و کشورهای اروپائی به تعهدات خود در برجام عمل نکردند،  انتظار ما بهره‌مند شدن از منابع برجام است و در صورتی که آمریکا  و اروپا به تعهدات خود در برجام عمل نکنند ما  نیز در تعهدات  در زمینه انرژی هسته‌های دست خواهیم کشید.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۷۲۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفتمان غرب در حال فروپاشی است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی ظهر امروز جمعه در جمع نمازگزاران آبادان اظهار کرد: تعداد لنج‌ها در آبادان به دلیل سخت گیری‌های بیش از اندازه در زمینه ترخیص کالاهای ملوانی به ۳۰ عدد کاهش یافته و همان تعداد هم با معطلی رو به رو می‌شوند که با توجه به در پیش بودن فصل گرما ممکن است منجر به خسارات مالی و فاسد شدن مواد غذایی شود.

وی با بیان اینکه در سایر بندرهای کشور این مشکل وجود ندارد و در حال حاضر کالاها در حال ورود از سایر بنادر به آبادان است از مسؤولان خواست نسبت به حل مشکل اقدام فوری کنند.

خطیب جمعه آبادان با اشاره به آمار بالای بیکاری در این شهرستان گفت: رفع این محدودیت‌ها و ایجاد زمینه‌ی تولید برای افراد باید فراهم شود.

وی با تسلیت شهادت امام صادق (ع) بر عمل به توصیه‌ها این حضرت توسط شیعیان و انجام واجبات الهی تاکید کرد و افزود: اقامه نماز در آمریکا نشان داد که فرهنگ دین و انقلاب در حال گسترش و گفتمان غرب در حال فروپاشی است.

خطیب جمعه آبادان با اشاره به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان در پی اعتراض آن‌ها به نسل کشی در غزه گفت: آزادی و حقوق بشر تنها شعارهایی هستند که استکبار بر سر بقیه کشورها می‌کوبند اما خودشان آن را رعایت نمی‌کنند.

حجت الاسلام غبیشاوی با تبریک روز کارگر هم تصریح کرد: بهبود وضعیت اقتصادی کارگران از وظایف اصلی دولتمردان است.

کد خبر 6095738

دیگر خبرها

  • در سفر رافائل گروسی به تهران موارد اختلافی ایران و آژانس حل خواهد شد؟
  • آیا در سفر گروسی موارد اختلافی ایران و آژانس حل خواهد شد؟
  • سرکوب جنبش‌های اعتراضی دانشجویان حامی فلسطین جلوه حقوق بشر آمریکایی است
  • تظاهرات دانشجویان، استکبار جهانی را به مرز بحران کشانده است
  • آمریکا خود را به دیوانگی زد و برجام را پاره کرد /واکنش ها به اعتراضات دانشجویی در آمریکا از تریبون نماز جمعه
  • گفتمان غرب در حال فروپاشی است
  • جهان برای تحقق آرمان فلسطین به پا خواسته است
  • تاکید بر رفع محدودیت ترخیص کالا‌های ملوانی
  • محدودیت ترخیص کالا‌های ملوانی نیازمند اقدام فوری
  • سال‌گذشته زمینه اشتغال ۴۵ هزار نفر زندانی کشور در داخل و خارج زندان فراهم شد