Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صداوسيما به نقل از شبکه تلويزيوني الجزيره مباشر، ينس استولتنبرگ دبيرکل ناتو در بروکسل گفت براي تقويت روابط دوجانبه با روسيه تلاش مي کنيم.
وي افزود: توافق هسته اي ايران، موضوع موشک هاي بالستيک را پوشش نداده است.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۷۲۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانمارک سفارت خود را در بغداد می‌بندد

وزارت امور خارجه دانمارک امروز سه شنبه اعلام کرد که دانمارک سفارت خود در بغداد را پس از تکمیل ماموریت خود در قالب فعالیت‌های ناتو و ائتلاف بین المللی در این کشور خاورمیانه می‌بندد.

پس از پایان فرماندهی دانمارک بر NMI [ماموریت ناتو در عراق]در ماه مه ۲۰۲۲، دانمارک همچنان سهم نظامی قابل توجهی در این ماموریت تا آغاز سال ۲۰۲۴ داشت. بیانیه خوانده شد با برداشته شدن بیشتر کمک‌های نظامی دانمارک، تکمیل شده است.

سفارت رسما در ۳۱ می ۲۰۲۴ بسته خواهد شد. انتظار می‌رود دانمارک کنسولگری افتخاری خود را در اربیل حفظ کند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • دانمارک سفارت خود را در بغداد می‌بندد
  • دبیرکل سابق ناتو: اقدام علیه ایران به نفع اسرائیل نخواهد بود
  • اظهارات گروسی درباره تعطیل شدن بازرسی‌ها از تاسیسات هسته‌ای ایران/ احضار سفرای ایران توسط چند کشور اروپایی/ یاوه گویی جدید نتانیاهو درباره ایران/ تکذیب مشارکت عربستان در رهگیری حملات موشکی و پهپادی ایران
  • اظهارات گروسی درباره تعطیل شدن بازرسی ها از تاسیسات هسته ای ایران/ احضار سفرای ایران توسط چند کشور اروپایی/ یاوه گویی جدید نتانیاهو درباره ایران/ تکذیب مشارکت عربستان در رهگیری حملات موشکی و پهپادی ایران
  • مدیرکل آژانس: مدرکی از ساخت سلاح نیافتیم
  • مدرکی از ساخت سلاح نیافتیم/تنش‌های اخیر برفعالیت آژانس اثر نداشت
  • مدرکی از ساخت سلاح نیافتیم/تنش‌های اخیر برفعالیت آژانس اثر نداشته
  • واکنش خانواده شهدای هسته‌ای به حملات موشکی سپاه
  • واکنش ناتو به عملیات مشروع ایران علیه رژیم صهیونیستی
  • ناتو خویشتنداری تهران و تل‌آویو را خواستار شد