Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@04:38:40 GMT

جاده کرج-چالوس یکطرفه شد

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۷۳۰۴۹

جاده کرج-چالوس یکطرفه شد

کرج-ایرنا-رییس پلیس راه البرز گفت که با توجه به تعطیلی آخر هفته و ضرورت تخلیه بار ترافیکی، محدودیت ترافیکی روز جمعه در جاده کرج - چالوس اجرا شد.

سرهنگ رضا گودرزی روز جمعه در گفت وگو با ایرنا افزود: براین اساس از ساعت 14 روز جمعه روز 7 اردیبهشت ماه تا ساعت 24 همان روز تردد وسایل نقلیه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: همچنین تردد وسایل نقلیه ازساعت 17روز جمعه 7 اردیبهشت ماه الی ساعت 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه است.
گودرزی گفت: این ممنوعیت به دلیل تخلیه بار ترافیکی مسافران در حال بازگشت از سفر در این مسیر اجرا شده است.
رئیس پلیس راه استان البرز افزود: ممنوعیت تردد موتورسیکلت نیز تا پایان محدودیت ترافیکی در جاده کرج - چالوس و بالعکس ادامه دارد.
وی به رانندگان توصیه کرد علاوه بر حفظ آرامش و رعایت نکات ایمنی، مقررات راهنمایی و رانندگی را مورد توجه قرار دهند.
این مسئول گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن 88255555 به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.
استان البرز یکهزار و 450کیلومترآزاد راه، بزرگراه و راه اصلی و فرعی دارد و 18 درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به راه های این استان است.
نیمی از جاده 160کیلومتری کرج - چالوس درحوزه استحفاظی استان البرز قراردارد.
7414/1535

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد ترافيك البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۷۳۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۴۳۴ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ استان البرز

ایسنا/البرز رئیس مرکز مدیریت راه های استان البرز از  برقراری بیش از ۴۳۴ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ استان البرز از یکم تا سی و یکم فروردین ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش ایسنا، علی شادفر روز شنبه هشتم اردیبهشت اظهار کرد: طی فروردین ماه سال جاری ۴۳۴ هزار و ۱۰۳ تماس با سامانه ۱۴۱  استان البرز گرفته شد که از این تعداد ۷۸۱۵  تماس توسط  کارشناسان این اداره کل پاسخ داده شده است.

رئیس مرکز مدیریت راه های استان البرز گفت: این سامانه با هدف ارائه خدمت به هموطنان و کاربران جاده‌ای برای آگاهی بیشتر از وضعیت ترافیک و برنامه‌ریزی برای زمان سفر تهیه شده است.

وی افزود: کاربران جاده‌ای می‌توانند پس از برقراری ارتباط با این سامانه از وضعیت ترافیکی راه‌ها، وضعیت آب و هوای مسیرها، انسدادها، محدودیت‌های اعمال شده مطلع شوند و شکایات خود در حوزه راه‌ها را ثبت کنند.

شادفر تصریح کرد: از رانندگان و کاربران جاده‌ای تقاضا داریم قبل از سفر آخرین اطلاعات در مورد شرایط ترافیکی و جوی و محدودیت‌های تردد احتمالی را از سامانه ۱۴۱ دریافت و پس از آن برای سفر خود برنامه‌ریزی کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس
  • جاده کرج ـ چالوس بسته شد
  • اجرای پروژه «نصب توری» جاده کرج_چالوس را مسدود کرد
  • چالوس سه روز بسته شد؛ مسافران از مسیر جایگزین استفاده کنند
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۹ اردیبهشت
  • آمار اورژانس از مصدومان حوادث ترافیکی سالانه در ایران
  • حوادث ترافیکی در ایران سالانه منجر به ۷۰۰ هزار زخمی می‌شود
  • بودجه ۱۰۰۰ میلیاردی چالوس تصویب شد
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۸ اردیبهشت
  • ثبت بیش از ۴۳۴ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ استان البرز