Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ حجت الاسلام مطهری اصل  امام جمعه موقت تبریز افزود: امنیت داخلی و خارجی ما به راحتی به دست نیامده و مدیون خون شهداست و هنجارشکنی و ایستادگی برخی قانون گریزها در برابر نیروی انتظامی طبق خواسته های دشمنان ماست.


وی گفت : از نیروهای مسلح‌، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی انتطامی و قوه قضائیه دربرابر نقشه جدید آمریکا ،اسرائیل و رژیم منحوس آل سعود برای نا امن کردن کشورمان حمایت می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خطیب نماز جمعه تبریز با اشاره به سفر رئیس جمهور به تبریز خاطرنشان کرد : در جریان این سفر وعده ها یی داده شد و مصوبات و اعتباراتی در نظر گرفته شد که از مسئولان استانی می خواهیم برای تحقق آنها با جدیت تلاش کنند.


وی با تبریک 11 اردیبهشت روز کارگر نیز گفت:برای تحقق اقتصاد مقاومتی و تولید محصولات با کیفیت در کنار امنیت سرمایه و سرمایه گذار توجه به مشکلات کارگران و رفع دغدغه های آنان و بهبود معیشت شان اهمیت بسیار دارد.


حجت الاسلام مطهری اصل افزود: استان ما از استانهایی است که بیکاران زیادی دارد و از مهمترین کارهای دولت باید ایجاد اشتغال و امنیت شغلی برای کارگران باشد.


وی 12 اردیبهشت روز معلم و سالگرد شهادت استاد مطهری را نیز گرامی داشت و گفت: آموزش و پرورش از ارکان اصلی تعلیم و تربیت است و اگر اصلاح و متحول شود همه مسایل اصلاح خواهد شد.


امام جمعه موقت تبریز افزود:دقت در انتخاب معلمان نیز اهمیت زیادی دارد و بهره مندی از آثار استاد مطهری که هنوز هم مطالب آن بروز و قابل استفاده است در بعد تربیتی و آموزشی نقش مؤثری خواهد داشت.


حجت الاسلام مطهری اصل سالروز ولادت حضرت علی اکبر علیه السلام و روز جوان را نیز تبریک گفت و افزود:خانواده ها ، مسئولان ،نهادهای مختلف آموزشی همگی باید به فکر جوانان باشند تا آنان از این مقطع حساس زندگی بیشترین بهره را ببرند.


وی گفت: سربلندی ایران اسلامی مدیون جوانانی است که در مراکز علمی ،امنیتی و دفاعی و تولیدی جانفشانی می کنند.

 

انتهای پیام/

 

 طرح جدید آمریکایی ها برای نا امن کردن ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امام جمعه انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۷۳۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب تراکتور مقابل استقلال؛ سورپرایز مطهری برای نکونام

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم فوتبال تراکتور تبریز از ساعت 17 امروز (چهارشنبه) در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز مقابل استقلال صف‌آرایی می‌کند. حمید مطهری سرمربی تراکتور ترکیب تیمش را برای این بازی به شرح زیر اعلام کرد:

حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، ریکاردو آلوز، سیدمهدی حسینی، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد، رحمان جعفری و امیرارسلان مطهری.

این دیدار به قضاوت پیام حیدری برگزار می‌شود.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901796

دیگر خبرها

  • ندای ضدصهیونیستی دانشجویان آمریکایی و اروپایی در جامعه طاغوت بلند است
  • باید هرکس، وظیفه خود را بداند و به آن عمل کند
  • ترکیب تراکتور مقابل استقلال؛ سورپرایز مطهری برای نکونام
  • آگاهی دانشجویان آمریکایی از استکبار جهانی به برکت انقلاب اسلامی
  • شهید مطهری الگویی ارزشمندی برای دانشجویان است
  • شهید مطهری از اساتید حوزه تربیت بود
  • مطهری: قبل از بازی در مورد مسائل فنی حرف نمی‌زنم
  • بررسی اندیشه های فلسفی شهید مطهری در برنامه رادیویی سوفیا
  • گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در پیرانشهر
  • آمریکایی‌ها انتظار این انتقام را نداشتند