Web Analytics Made Easy - Statcounter

جوانان با کنسرت و موسیقی شاد نمی شوند

ایران آنلاین /امام جمعه مشهد با بیان اینکه با کنسرت، موسیقی مبتذل و نابهنجار و فسق و فجور خیابانی جوان شاد نمی‌شود، تاکید کرد: این یک آب‌نبات چوبی است که به جوان می‌دهند. شادی در زندگی کردن و اشتغال و درآمد است.

به گزارش ایلنا، سید احمد علم‌الهدی در خطبه‌ دوم نماز جمعه این هفته مشهد گفت:  رسالت متولیان فرهنگی این است که جوان با الگوی حضرت علی اکبر تربیت شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیا جوانی با الگوی حضرت علی اکبر، شهید حججی است یا جوانان خیابان لاله و لادن؟ جوانی که در آزادی بی‌بند و باری در صحنه اجتماعی ما حاضر است یا جوانی که در دفاع از دین تا آنجا می‌‌رود که لبه تیز کارد او را تهدید می‌کند و او می‌خندد.

امام جمعه مشهد با طرح این سوال که«  دستگاه‌های فرهنگی باید چه جوانی را تربیت کنند؟ جوان شهید حججی یا جوان عیاش و بی‌بند و بار؟» تصریح کرد: نقشه دشمن برای دختران و زنان ما عفت‌زدایی و نسخه برای از دست رفتن پسران و مردان ما غیرت‌زدایی است، ابراز داشت: در این نقشه دشمن که با این دو چیز می‌خواهد جوان ما را نابود کند، مسئولان فرهنگی ما متولی چه هستند؟ چه باید بکنند؟

وی اضافه کرد: اینکه برخی از مسئولان مانند صداوسیما و برخی مانند وزارت ارشاد و برخی از هنرمندان و برخی از مسئولان شهری از شادی جوان می‌گویند و آن هم کنسرت مبتذل، نابهنجاری خیابانی و فسق و فجور باشد، آیا جوانی با الگوی حضرت علی اکبر شکل می‌گیرد؟

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی با تاکید بر اینکه با کنسرت، موسیقی مبتذل و نابهنجار و فسق و فجور خیابانی جوان شاد نمی‌شود، بیان کرد: این یک آب‌نبات چوبی است که به جوان می‌دهند. شادی در زندگی کردن و اشتغال و درآمد است. یک نظرخواهی کنید. از هر جوانی، چه دیندار و چه بی‌دین بپرسید، اینکه دختر و پسر جوان به یکدیگر برسند و زندگی صمیمی داشته باشند، شادی‌شان بیشتر است یا آنکه به سامان نرسند ولی به کنسرت و بی‌بند و باری بروند.

علم‌الهدی با بیان اینکه ما هم طرفدار شادی جوان هستیم، یادآور شد: در بیکاری پای ترانه مبتذل قرار گرفتن و در بی‌همسری و نابسامانی در دل نابهنجاری خیابانی فرو رفتن شادی است یا آنکه شادی کار پیدا کردن و همسر انتخاب کردن و تشکیل زندگی است؟

وی خطاب به مسئولان گفت: اگر شما متولی شادی جوانان هستید، شادی جوان را این گونه فراهم کنید. اینکه جوان شغل و پولی ندارد، هر چه کنسرت بگذارید، این آب نبات چوبی است.

 

امام جمعه مشهد با اشاره به برگزاری نمایشگاهی در تهران با موضوع لوازم آرایش تصریح کرد: نمایشگاه لوازم آرایش در تهران راه انداختند. در این نمایشگاه به غیر از چند غرفه کالای داخلی، چندین غرفه خارجی هم قرار داده شده است. اولا نمایشگاه لوازم آرایش چقدر در جامعه ضرورت دارد؟ به این کار نداریم، شما نمایشگاه لوازم آرایشی درست کردید و بعد تولیدکننده خارجی را آورده‌اید و در کنار تولیدکننده داخلی قرار دادید و کالای با کیفیت خارجی را آوردید تا کالای داخلی را سرکوب کنید. این کار درستی است؟ این دهن‌کجی به رهبری نیست؟ رهبری از تولید داخلی حرف می‌زنند شما نمایشگاه تشکیل می‌دهید تا کشور بازار کالای داخلی شود.

وی افزود: من نمی‌دانم فرمانده ستاد اقتصاد مقاومتی از این نمایشگاه خبر داد؟ جایگاه لوازم آرایشی، در اقتصاد مقاومتی کجا قرار دارد؟ دختر ۱۳، ۱۴ را آورده‌اند و او را با لوازم آرایشی آشنا کردند. این دختر چه جوانی در آینده خواهد بود؟ این نمایشگاه چه ضرورتی دارد؟ در این مملکت از نفوذ می‌گوییم، می‌گویند چه نفودی؟ این کار آقای وزیر و معاون او نیست. آنها متدین هستند اما مدیرکل یا مشاوران مدیران کل چطور؟ این کار نفوذی‌هاست.

 

این عضو مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: وقتی امریکا و اروپا می‌خواهند سفره برجام را جمع کنند، تشکیل این جریان و نمایشگاه و کشور را به بازار کالای خارجی کردند، توجیه دارد؟ توجیه دینی که هیچ، آیا توجیه اقتصادی دارد؟ در این شرایط ستاد اقتصاد مقاومتی چه ضرورتی دارد؟

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۷۳۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعار سال، یک دستور عملیاتی است

امام جمعه زنجان گفت: شعار سال یک دستور عملیاتی است و همه باید در تحقق آن کوشا باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا در زنجان، حجت‌الاسلام علی خاتمی، امروز_ سه‌شنبه چهارم اردیبهشت- مسئولان باید در خصوص تحقق مشارکت مردم در تولید، طرح بدهند.

وی با اشاره به قانون جوانی جمعیت گفت: تبیین و اهمیت این موضوع به صورت مکرر بیان شده و نیاز است تا نتیجه اقدامات و فراهم کردن زمینه‌ها پیگیری شود.

امام جمعه زنجان با تاکید بر لزوم تشویق جوانان به فرزندآوری اظهار کرد: اصل تشویق، رفع نگرانی‌هایی است که جوانان مطرح می‌کنند، از طرفی نگران معیشت بودن شک کردن به وعده خدا برای روزی‌رسانی به بندگان است.

وی با بیان اینکه باید دید در استان در حوزه کاری، فامیل و خانواده، شهر، محله خود چه قدم‌هایی را می‌توان برداشت، خاطرنشان کرد: گاهاً نگرانی‌هایی توسط برخی از جوانان برای فرزندآوری وجود دارد و وظیفه ما این است نگرانی جوانان را با مباحث قرآنی، اجتماعی، ملی و فرهنگی پاسخ دهیم.

خاتمی با تاکید بر تشویق جوانان برای فرزندآوری اضافه کرد: درست است برخی نگرانی‌ها و دغدغه‌ها وجود دارد اما نگران معیشت بودن به وعده خداوند شک کردن است.

وی با اشاره به عملیات وعده صادق و موفقیت آن گفت: در این خصوص دوست و دشمن به اقتدار ایران اعتراف کردند، از این رو نباید بگذاریم این موضوع فراموش شود.

امام جمعه زنجان گفت: عملیات وعده صادق که پاسخ مشروع ایران بود، حس غرور ملی را تقویت و دل مردم را شاد کرد.

کد خبر 747156

دیگر خبرها

  • کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق در اشتهارد
  • راهنما برای گالری‌گردی در پایانِ هفته پیش‌ِ رو
  • اهمیت خانواده و ازدواج برای نسل جوان تببین شود
  • سومین نمایشگاه «ماه دوم» در نگارخانه لاله برگزار می شود
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • الگوی جدیدی برای جشن‌های خیابانی در تهران
  • امروزه به الگوی شادی متناسب با مبانی خود رسیده‌ایم/ با تصویب شورا، سازمان گردشگری شهرداری تهران تشکیل خواهد شد
  • استقبال شهروندان از نمایشگاه سلامت شهر در بوستان لاله تهران
  • شعار سال، یک دستور عملیاتی است
  • دهه کرامت، فرصت مناسبی برای نمایش الگوی شادی حلال