Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: اهمیتی ندارد اگر آمریکایی‌ها از برجام خارج شوند ما بیشتر پیشرفت می‌کنیم، مسئولیت‌هایمان را برداشته و جلو می‌بریم، اگرچه کافران نپسندند.

ایران آنلاین /سردار حسین سلامی ظهر امروز در یادواره سرداران و 115 شهید روستای فردو که در حسینیه شهدای فردو برگزار شد، با بیان اینکه روستای فردو قطعه‌ای از بهشت است، اظهار داشت: فردو خود یک فردوس و یک جنت جاودانه است، یک حقیقت ماندگار بوده و این مکان پر از انسان‌های باغیرت، مؤمن و جوانمرد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه تعداد شهدای این خطه در سرزمین ایران بی‌نظیر است، تأکید کرد: تجلیل از شهدا نشان از این است که خط و فکر ایمانی همچنان در قلب و روح مردم این سرزمین تداوم دارد، یک حقیقت بزرگ وجود دارد اینکه اگر شهیدان نبودند ما نیز نبودیم.

وی گفت: وقتی دفاع مقدس تمام شد، ما آموختیم که باید برای مبارزات بزرگ‌تر آماده شویم، دیگر از ابهت و شکوه امپراتوری‌های زمان ترسی نداشتیم وقتی با شیاطین جهان به مبارزه پرداختیم این درس را آموختیم که با خواهش و تمنا نمی‌توان زندگی کرد، چراکه دشمنان منطق سرشان نمی‌شود، پیام شهیدان این بود که مسلمان عزیز است و هرگز نباید ذلت تسلیم را بپذیریم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: دشمنان ما را 40 سال تحت شدیدترین جنگ‌های نظامی قرار دادند، هشت سال جنگ تحمیلی و تحریم اقتصادی ازجمله اقدامات دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی ایران بود، هنوز هم تحریم اقتصادی ادامه دارد، و از طریق جنگ اقتصادی به دنبال شکست ملت ایران هستند اما آن‌ها شکست‌خورده‌اند.

سردار سلامی ابراز کرد: ماهواره‌ها، شبکه‌های اینترنتی، شبکه‌های مجازی و همه در حال تاختن هستند، اما ملت ما محکم در برابر دسیسه افکنی دشمنان ایستاده‌اند، خواستند کشور ما را عقب‌مانده نشان دهند اما خداوند به جوانان کمک کرد و ما در زمینه‌های مختلف پیشرفت کردیم، شهرها و روستاهای ما آباد شد.

وی با بیان اینکه دشمنان به دنبال سیاه نمایی هستند، افزود: آمریکا بزرگ‌ترین اقتصاد جهانی بوده و در تحریم نیز قرار ندارد اما 35درصد مردم این کشور زیرخط فقر قرار دارد، همه فکر می‌کنند این کشور هیچ مشکلی ندارد درحالی‌که این کشور با مسائل اقتصادی فراوانی دست‌وپنجه نرم می‌کند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران مطرح کرد: ایران بزرگ به برکت وجود رهبری بزرگ مستکبران را از کشور بیرون انداخت، در سوریه، عراق، یمن و لبنان اسلام در پرتو انقلاب شکوهمند اسلامی قدرت عظیمی ساخته است، امروز می‌بینیم آمریکا هیچ قدرتی در عراق، سوریه و لبنان ندارد، راهبردی ندارد، هر چه زور می‌زند هیچ اتفاقی نمی‌افتد.

سردار سلامی ادامه داد: آیا ما بر اساس تعامل با آمریکا زندگی خود را شکل دادیم؟ ما بدون آمریکا زندگی می‌کنیم، اهمیتی ندارد اگر آن‌ها از برجام خارج شوند ما بیشتر پیشرفت می‌کنیم، مسئولیت‌هایمان را برداشته و جلو می‌بریم، اگرچه کافران نپسندند، امروز برکت خون شهیدان قدرتمند هستیم، و این‌ها همه حاصل جهاد و شهادت شهدا است، ما در عرصه‌های مختلف دریایی، هوایی و زمینی قدرت یافته‌ایم، تا پای جان ایستاده‌ایم، و کشور خود را خواهیم ساخت./تسنیم

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۷۳۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صاعقه در تمرین تیم ملی والیبال! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مرتضی شریفی دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران که این فصل در تیم اسپورتوتو ترکیه توپ می زد و فصل پر فراز و نشیبی را سپری کرد، از امروز به تمرینات تیم ملی والیبال ایران اضافه شد تا پا به پای دیگر ملی پوشان به تمرین بپردازد.

صاعقه والیبال ایران که سال گذشته در تیم ملی درخشش خاصی نداشت و اکثر تورنمنت ها را به دلیل مصدومیت از دست داده بود، این بار با انگیزه و روحیه فراوان به تمرینات تیم ملی آمده تا برای قرارگیری در ترکیب تیم ملی خود را به کادر فنی نشان دهد.

اگر میلاد عبادی‌پور را یکی از قدرتی زن های ترکیب اصلی تیم ملی بدانیم، مرتضی شریفی باید برای قرار گرفتن در ترکیب با بازیکنانی همچون پوریا حسین خانزاده امیرحسین اسفندیار، میثم صالحی و مبین نصری رقابت کند. مرتضی شریفی نشان داده اگر در اوج باشد آبشارهای سنگین و پر قدرتش را کمتر کسی می تواند دفاع کند.

دیگر خبرها

  • دولت بزرگ‌ترین کنش‌گر رسانه‌ای و ارتباطی در کشور است
  • ادعای ترکیه مبنی بر کشتن ۴۳ تروریست در یک هفته
  • درخواست فدراسیون تیراندازی عراق از ایران
  • روایت ظریف از دلایل موافقت آمریکا و مخالفت اعراب و اسرائیل با برجام
  • ابراز خرسندی امیرعبداللهیان از پیشرفت های صورت گرفته در روند روابط ایران و بورکینافاسو
  • صاعقه در تمرین تیم ملی والیبال! (عکس)
  • فرمانده حشد الشعبی: تهدیدهای آمریکا ما را نمی‌ترساند
  • طنز تلخ آمریکا؛ با مردم عراق جنگ نداریم(!)
  • غریب آبادی: وضعیت حقوق بشر به صورت مکتوب منتشر می‌شود
  • دانشجویان لبنانی هم به جنبش بزرگ حمایت از غزه پیوستند