Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام علی اکبر اکرمی در خطبه های عبادی سیاسی  نماز جمعه در شهرستان سراب با تبریک اعیاد شعبانیه و با اشاره به علائم حتمی و غیرحتمی ظهور خاطرنشان کرد: بسیاری از علائم غیر حتمی به اذعان علمای بزرگ به وقوع پیوسته است.

وی عاق والدین،احتکار، ستایش بدکاران، ازدواج همجنسگرایان، شراب خواری، و تعطیلی امربه معروف و نهی از منکر را از علائمی عنوان کرد که وقوع ان بر همگان آشکار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حجت الاسلام اکرمی در ادامه با تشریح علائم حتمیه ظهور بر مراقبت اعمال برای کسب لیاقت جهت حضور در جمع سربازان آن حضرت تاکید کرد.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان سراب ابراز امیدواری کرد که سفر هیئت دولت به استان برکاتی را برای شهرستان سراب به بار آورد.

خطیب جمعه سراب از تلاش فرماندار و نماینده شهرستان سراب برای انتقال مطالبات مردم به وزرا و هیئت دولت تقدیر کرد.

اکرمی با تبریک روز پاسدار و ارتش خاطرنشان کرد: امروز پاسداران ولایی در کنار ارتش غیور هر جا خطری نظام و کشور را تهدید کرده است سینه سپر کرده اند جرا که همگی فرزند حزب الله هستند.

امام جمعه سراب با اشاره به روز سربازان گمنام ابراز داشت: امنیت حاضر در کشور به پاس جانفشانی های سربازان گمنام امام زمان و نیروهای اطلاعاتی است که حقیقتا ولایی و شهادت طلب هستند و در پشت صحنه بدون اینکه خدماتشان دیده شود در راستای امنیت کشور جانفشانی می کنند.

وی ادامه داد: یکی از شهدایی که به دست ایادی داعش در مجلس به شهادت رسید از نیروهای گمنام امام زمان (عج) بود که به خاطر شرایط شغلی گمنامانه مراسمش برگزار شد و اینکه مقام معظم رهبری فرمودند من به نیروهای وزارت اطلاعات اعتقاد و اعتماد دارم نشان از ایمان و تلاش این عزیزان هست.

حجت الاسلام اکرمی در ادامه با تبریک پیشاپیش روز معلم، معلمی را شغل انبیا عنوان و ابراز داشت: شهید مطهری و رجایی الگوی مناسب برای تمام معلمان و اساتید است.

خطیب جمعه سراب با اشاره به تعطیلی کانال تلگرامی مقام معظم رهبری بر لزوم مهاجرت مدیران کانال های تلگرامی به پیام رسان های بومی تاکید کرد.

حجت الاسلام اکرمی آب های معدنی و طبیعت بکر در دامنه های بزقوش را از مواهب خدادادی عنوان و اظهار داشت: مردم باید با حمایت و تشویق سرمایه گذاران و مسئولان با حذف بروکراسی ها از این ظرفیت نهایت بهره برداری را بکنند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۷۴۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نادری با جدایی ری از تهران مخالفت کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، «احمد نادری» نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس و عضو هیأت‌رییسه مجلس شورای اسلامی، در فضای مجازی نسبت به خبر جدایی ری از تهران واکنش نشان داد و با این طرح مخالفت کرد.

نادری خواهان جلوگیری از هرگونه جابه‌جایی در محدوده جغرافیایی فعلی شهرستان ری و بخش‌های پنج گانه آن، محدوده فرودگاه امام خمینی (ره) و همچنین منطقه ویژه اقتصادی ری شد.

این عضو هیأت‌رییسه مجلس با تاکید بر هویت تاریخی، تمدنی و مذهبی ری به خسارت‌های ناشی از ایجاد تغییرات در جغرافیای سیاسی این شهرستان اشاره کرده و از به وجودآمدن نارضایتی‌های مردمی ساکنین و اهالی این شهرستان ابراز نگرانی کرد و به همراه برخی دیگر از نمایندگان این حوزه انتخابیه طی نامه‌ای از وزیر کشور خواسته‌اند تا وضعیت این شهرستان در تقسیمات کشوری همچنان به صورت فعلی مانده و ری جزیی از استان تهران مرکزی باقی بماند.

کد خبر 6091127 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • نادری با جدایی ری از تهران مخالفت کرد
  • اوکراین| کی‌یف به صلاح خود از موشک‌های دوربرد استفاده می‌کند
  • خسارت بارش تگرگ به ۲ روستای ششتمد خراسان رضوی
  • سفر مقام معظم رهبری موجب عبور کردستان از حوزه امنیتی به حوزه فرهنگی شد/ علمای مناطق شرقی با روشنگری بسترساز امنیت پایدار شوند
  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • گزیده از سخنان ائمه جمعه شهرهای استان قم
  • گزیده خطبه های نماز جمعه شهرهای کهگیلویه و بویراحمد
  • ماموستا ملااحمد فخری منشأ خدمات بسیاری برای دین بود
  • تاکیدامام جمعه خوی براهتمام اعضای شوراهابه توزیع عادلانه امکانات
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان های هرمزگان