Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره سابق منچستریونایتد به تصمیم سرمربی تیم ملی کشورش برای دعوت نکردن او به اردوی زردپوشان اسکاندیناوی برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ پاسخ داد. ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۱ ورزشی فوتبال جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، زلاتان ابراهیموویچ به شیوه‌ای طعنه‌‌آمیز به تصمیم یان آندرسون، سرمربی تیم ملی سوئد که اعلام کرده ایبرا را با خودش به جام جهانی 2018 نمی‌برد واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در هفته‌های اخیر شایعاتی در خصوص بازگشت ایبرا به تیم ملی سوئد برای بازی در جام جهانی 2018 مطرح شد و خود او هم برای انجام این کار ابراز تمایل کرد، هرچند سرمربی سوئد اعلام کرد که مهاجم سابق پاری‌سن‌ژرمن در برنامه‌‌هایش جایی ندارد و دروازه‌بان دوم این تیم هم به نوعی خواهان عدم دعوت زلاتان به دلیل سهیم نبودن او در صعود زردپوشان اسکاندیناوی به جام جهانی شد.

ایبرای 36 ساله درباره احتمال حضورش در جام جهانی به شبکه  ESPN‌گفت: من عضو تیم ملی سوئد نیستم و از زمان خداحافظی‌ام دیگر نبوده‌ام پس تیم ملی دیگر مسئله من نیست. اما آیا من به جام جهانی می‌روم؟ بله می‌روم. این چیزی بوده که همیشه گفته‌ام. من دارم پرواز می‌کنم. من و هواپیما پرواز می‌کنیم. فکر می‌کنم که سوئد بخت اول قهرمانی در جام جهانی است چون این تیم بدون زلاتان بهتر نتیجه می‌گیرد.

انتهای پیام/

 

R1015163/P1015135/S3,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۷۴۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جالب سرمربی پرسپولیس به استوری جنجالی نورافکن

آفتاب‌‌نیوز :

اوسمار ویرا سرمربی پرسپولیس درباره اینکه برخی از بازیکنان سپاهان مانند امید نورافکن سعی کرده‌اند یک جنگ روانی را شکل بدهند، گفت: نمی‌دانم چه گفته‌اند و نمی‌توانم در مورد استوری‌ای که ایشان گذاشته‌اند، نظر بدهم، اما به نظرم یک بازیکن باید خودش را در زمین نشان دهد و از سوتی که داور می‌زند تا پایان که داور سوت می‌زند کارش را به خوبی انجام دهد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • یحیی گل‌محمدی رفت تا فصل بعد؟ | زمان بازگشت احتمالی مشخص شد
  • واکنش توهین‌آمیز سپهر حیدری خطاب به امید نورافکن + عکس
  • واکنش جالب سرمربی پرسپولیس به استوری جنجالی نورافکن
  • واکنش قوه قضائیه به احتمال آزادی زنجانی: ۲۰ سال حبس باید تحمل کند
  • محمود فکری به استقلال بازگشت! + عکس  
  • سرمربی سابق پرسپولیس: اوسمار نباید به این بازیکن پنالتی می داد | نبردن سپاهان یعنی خداحافظی با جام
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی پوشان (+عکس)
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی‌پوشان+عکس
  • آرسن ونگر: هر تیمی می تواند به دورتموند گل بزند، چه برسد به پاری سن ژرمن!
  • واکنش کنایه آمیز مقام دولتی به انتقادات مجلس از قیمت دلار و وضعیت بازار ارز