Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز،در ادامه رقابت های قهرمانی نوجوانان و جوانان سال 2018 آسیا در ازبکستان رقابت وزنه برداران گروه A دسته 69 کیلوگرم رده سنی نوجوانان با حضور الناز باجلانی برگزار شد.

نماینده وزنه برداری کشورمان در این دسته به مصاف ورزشکارانی از تایلند، قرقیزستان، ازبکستان، فیلیپین، ترکمنستان(2 نفر) ،کره شمالی، ژاپن، چین تایپه و مغولستان رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده شایسته وزنه برداری کشورمان در مجموع حرکات یکضرب و دوضرب با 143 کیلوگرم به رتبه پنجم بسنده کرد.

باجلانی در پایان حرکت یک ضرب رکورد 67 کیلوگرم را ثبت کرد، بالاتر از وزنه برداران مغولستان، قرقیزستان، ترکمنستان و چین تایپه در جایگاه پنجم ایستاد.

در پایان حرکات یکضرب کومشخان فیض الله اف از ازبکستان با 95 کیلوگرم صاحب مدال طلا شد. سان چئو از کره شمالی و تیپاوارا از تایلند ضمن ایستادن بر سکوی دوم و سوم صاحب مدال های نقره و برنز هم شدند.

حرکت یکضرب:

باجلانی در اولین حرکت درخواست وزنه 58 کیلوگرمی را داد که توانست بدون هیچ مشکلی سه چراغ سفید از داوران دریافت کند.

مربیان در دومین حرکت درخواست وزنه 64 کیلوگرم را دادند که این وزنه بردار توانست به راحتی از پس این وزنه بر آید سه چراغ سفید از داوران دریافت کند.

باجلانی در حرکت سوم برای مهار وزنه 67 کیلوگرم به روی تخته آمد که این وزنه را هم با موفقیت پشت سر گذاشت با این رکورد به کار خود در حرکت یک ضرب پایان داد.

حرکت دو ضرب:

الناز باجلانی در حرکت اول با موفقیت وزنه 69کیلوگرمی را بالای سر برد.

او در حرکت دوم وزنه 76 کیلوگرم را مهار کرد.

باجلانی در حرکت سوم در مهار وزنه 81 کیلوگرم موفق نبود.تا در مجموع با رکورد 143 کیلوگرم به کار خود در این رقابت ها خاتمه دهد.

در نهایت الناز باجلانی در پایان رقابت‌های دسته 69 کیلوگرم در رتبه پنجم قرار گرفت.

601

قاره کهن وزنه برداری قهرمانی ترکمنستان چین

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۷۴۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از راه آهن افغان ترانس در ۲۰۲۷

جسوربیک چوریف، معاون وزارت حمل‌ونقل ازبکستان اظهارداشت انتظار می‌رود پروژه راه‌آهن «افغان ترانس» تا پایان سال ۲۰۲۷ تکمیل شود.

چوریف در جریان سومین نشست سرمایه گذاری بین المللی تاشکند، گفت: «این پروژه به اتصال سه کشور ازبکستان، افغانستان و پاکستان کمک خواهد کرد. راه‌آهن نقش مهمی در ایجاد دهلیز ترانسپورتی اوراسیا ایفا خواهد کرد. در نتیجه کشورهای آسیای مرکزی به یک بندر اقیانوس هند دسترسی خواهند داشت.»

وی تصریح کرد: این راه‌آهن زمان انتقال کالا را از ۳۵ روز به ۵ روز و هزینه انتقال کالاها را حداقل ۴۰ درصد کاهش می‌دهد.

این درحالیست که امروز هیأت تجاری و اقتصادی ترکمنستان با هدف بررسی شرایط افزایش تجارت میان ترکمنستان و افغانستان وارد هرات شد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • درخشش دختران کرمانی در چهار وزن نخست وزنه برداری نوجوانان ایران
  • دختر وزنه‌بردار ایرانی با تیم پناهندگان در المپیک پاریس!
  • مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی دختران کشور در همدان
  • پایان پیکار‌های ووشو جوانان دختر مازندران در بابلسر
  • درخشش تنیسور‌های ایرانی در مسابقات سطح یک آسیا
  • درخشش تنیسورهای ایرانی در مسابقات سطح یک آسیا
  • پسر نابغه ایرانی می خواست فضانورد شود و با سفینه به کره ماه سفر کند اما سارق شد | پایان سرقت های سارق نابغه!
  • بهره برداری از راه آهن افغان ترانس در ۲۰۲۷
  • پایان کار تیم ایران در بوکس امید‌های آسیا با کسب ۳ نشان برنز
  • درخشش بوکسور‌های جوان کردستانی در رقابت‌های قهرمانی کشور