Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@11:48:34 GMT

استاندار خوزستان از معلم مضروب حمیدیه دلجویی کرد

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۷۴۷۷۱

استاندار خوزستان از معلم مضروب حمیدیه دلجویی کرد

اهواز - ایرنا - استاندار خوزستان در دیدار با معلم مضروب شهرستان حمیدیه با تاکید بر پیگیری قضایی این اتفاق، بر احقاق حقوق این فرهنگی ساکن شهرستان هویزه تاکید کرد.

به گزارش ایرنا غلامرضا شریعتی جمعه با حضور در منزل این معلم مضروب ضمن تفقد و دلجویی از این فرد، مراتب تاثر و تاسف خود را از وقوع این رویداد ابراز داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان نیز در این دیدار با ابراز تاثر و تاسف از این رویداد غیرقابل قبول، اظهار کرد: در نخستین ساعات اطلاع از این رویداد تماس هایی با مقام عالی وزارت، معاون حقوقی وی، و سردار عباس زاده، فرماندهی انتظامی خوزستان داشتیم که شاهد واکنش سریع و به موقع نیروی انتظامی در دستگیری ضارب بودیم.
محمد تقی زاده با بیان اینکه حرمت معلم و فرهنگ خط قرمز ماست گفت: نباید اجازه داد افرادی نسبت به ساحت مقدس معلمی تعرض و بی احترامی کنند؛ تمام تلاش خود را برای پیگیری قضایی این رویداد تا مجازات عاملان انجام خواهیم داد.
وی در عین حال با اظهار اینکه وقوع این حادثه باعث تالم، تاسف و تاثر خاطر جامعه فرهنگیان خوزستان شد، افزود:باید همه افراد جامعه و مسئولان تلاش کنند تا حرمت فرهنگ، تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش حفظ شود تا بار دیگر شاهد چنین صحنه های دلخراشی در کشور نباشیم.
روز چهارشنبه هفته گذشته یک دبیر در مدرسه روستای دهکده از توابع شهرستان حمیدیه دانش آموزی را که با تاخیر وارد کلاس شده بود به دفتر مدرسه هدایت کرد اما ولی دانش آموز پس از تماس فرزند خود، با حضور در مدرسه معلم را مورد ضرب و شتم قرار داد.
وزیر آموزش و پرورش نیز پس از وقوع این حادثه، با تاکید بر پیگیری حقوقی موضوع، معاونت حقوقی و مجلس وزارتخانه آموزش و پرورش را مامور پیگیری آن کرد.
9887/ 6037

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي استاندار خوزستان ضرب و شتم معلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۷۴۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت ۵۰ فضای آموزشی در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، حسینی در نشست شورای آموزش و پرورش استان افزود: با بهره برداری از فضا‌های آموزشی در حال ساخت، سرانه فضا‌های آموزشی در استان از ۴ متر مربع به بیش از ۵ متر مربع به ازای هر دانش آموز افزایش می‌یابد.
سرپرست آموزش و پرورش استان هم گفت: سرانه فضا‌های ورزشی در استان طی ۲ سال اخیر از ۲۰ به ۷۰ سانتی متر برای هر دانش آموز رسیده است که این شاخص در کشور یک متر برای هر دانش آموز است.
جمالی افزود: تا شهریور امسال ظرفیت فضا‌های ورزشی دانش آموزی استان به بیش از ۲۰۰ هزار متر مربع می‌رسد.
هماهنگی برای برگزاری هفته بزرگداشت مقام معلم و تامین فضای مورد نیاز برگزاری امتحانات نهایی پایه‌های متوسطه دوم، دستورکار نخستین نشست شورای اموزش و پرورش استان بود.
این امتحانات همزمان با سراسرکشور در ۱۵۰ حوزه امتحانی مناطق مختلف استان برگزار می‌شود.
رئیس دایره امتحانات آموزش و پرورش استان گفت: برای برگزاری این آزمون با کمبود بیش از ۷ هزار صندلی و مکان مناسب مواجه هستیم.
استاندار کهگیلویه و بویر احمد هم در این نشست با اشاره به نقش و جایگاه معلمان در تربیت نیروی انسانی کارامد برتلاش همگانی برای بزرگداشت باشکوه هفته گرامیداشت مقام معلم تاکید کرد.
احمد زاده افزود: تکریم معلم را نباید منحصر به یک سازمان دانست بلکه همه باید دینشان را به معلم ادا کنند.

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت‌نام آزمون استخدامی جذب ۳۰۰ معلم برای بشاگرد و جزایر استان هرمزگان
  • تحول بنیادین باید در حوزه تربیت پررنگ شود
  • احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته اصلاح شد + فیلم
  • این افراد معلم می‌شوند
  • تکریم معلمان در خور شان آنان باشد
  • تنبیه دانش‌آموز مرزن آبادی توسط معلم در حال پیگیری است
  • تکریم معلمان در خور شان آنان باشند
  • آغاز ساخت ۵۰ فضای آموزشی در کهگیلویه و بویراحمد
  • استخدام نخبگان قرآنی به عنوان معلم از مهر امسال
  • آذربایجان غربی برای میزبانی از رویداد‌های ملی ورزش دانش آموزی آمادگی دارد