Web Analytics Made Easy - Statcounter

دختر وزنه بردار ایران گفت: امیدوارم سال آینده مدال خوش رنگی بگیرم. از مسئولان خواهش می‌کنم ما را حمایت کنند.

به گزارش ایسنا، الناز باجلانی پس از کسب عنوان پنجمی وزنه برداری قهرمانی نوجوانان آسیا بیان کرد: امیدوارم سال آینده بتوانم قوی تر در مسابقات شرکت کنم و مدال خوش رنگی بگیرم. برای حضور در این مسابقات خانم طریقت نایب رییس بانوان خیلی ما را حمایت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فدراسیون وزنه برداری هم خیلی برای بانوان زحمت کشید. خواهش می کنم ما و خانم طریقت را حمایت کنید تا برنامه هایی که برای آینده چیده شده انجام شود.

باجلانی در پاسخ به این پرسش که در زمان شروع مسابقه استرس داشت یا خیر،  تصریح کرد: ابتدا استرس داشتم اما وقتی پشت صحنه رفتم متوجه شدم جای هیچ استرسی نیست و خوشحالم توانستم با حجاب اسلامی در مسابقات شرکت کنم.
او در مورد رشته وزنه برداری گفت: وزنه برداری رشته خیلی خوبی است و اگر کسی به آن علاقه مند است حتما آن را دنبال کند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۷۶۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمت جدید چمپیونزلیگ: این تیم‌ها همیشه هستند!

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا از فصل آینده قرار است به جای برگزاری در هشت گروه، در یک لیگ مشخص برگزار شود و هر تیم به جای سه حریف در مرحله گروهی باید برابر هشت تیم قرار بگیرد تا تغییرات گسترده و قابل توجهی در این مسابقات ایجاد شود. 

پس از این اصلاحات بزرگی که در این رقابت‌ها صورت گرفته است، 36 باشگاه اجازه دارند که برای اولین دوره در این مسابقات حضور پیدا کنند که چهار سهمیه بیشتر از گذشته است. سهمیه‌های اضافه شده قرار است به تیم سوم در جدول رده‌بندی لیگ یک فرانسه، قهرمان یکی از لیگ‌های کوچک‌تر با برگزاری مسابقات انتخابی و دو تیمی که بهترین عملکرد را در فصل قبل رقابت‌های اروپایی داشتند برسد. 

مورد آخر به این معناست که بوندسلیگا در حال حاضر به دنبال کسب پنجمین سهمیه حضور در لیگ قهرمانان است که می‌تواند به تیم پنجم حاضر در جدول این رقابت‌ها برسد. با این حال، لیگ برتر هم در آستانه غلبه بر بوندسلیگا در جنگ برای کسب دو سهمیه بیشتر است. سری آ هم از شرایط خوبی برخوردار است. 

مجموعا 25 تیم بر اساس جایگاهی که در جدول لیگ‌هایشان به دست می‌آورند، به علاوه دو قهرمان لیگ قهرمانان و لیگ اروپا و دو سهمیه اضافه که به آن اشاره شد و هفت باشگاه از طریق مسابقات انتخابی قرار است در این رقابت به میدان بروند. 

در صورتی که شرایط به همین شکل ادامه پیدا کند، باشگاه‌های زیر فرصت حضور در فرمت جدید لیگ قهرمانان را خواهند داشت:

انگلیس: آرسنال، لیورپول، منچسترسیتی، استون ویلا
اسپانیا: رئال مادرید، بارسلونا، خیرونا، اتلتیکو مادرید
آلمان: بایرلورکوزن، بایرن مونیخ، اشتوتگارت، لایپزیش
ایتالیا: اینتر، میلان، یوونتوس، بولونیا
فرانسه: پاری سن ژرمن، برست، موناکو
هلند: آیندهوون، فاینورد
پرتغال: اسپورتینگ لیسبون
بلژیک: اندرلخت
اسکاتلند: سلتیک
اتریش: سالزبورگ
سهمیه اضافه بر اساس عملکرد فصل گذشته: دورتموند (پنجم در بوندسلیگا)، رم (پنجم در سری آ)

اگر مدافع عنوان قهرمانی موفق به کسب سهمیه از طریق لیگ خودش شده باشد، تیمی که بالاترین ضریب یوفا از طریق مسابقات انتخابی لیگ قهرمانان را به دست آورد هم می‌تواند سهمیه مستقیم دریافت کند. اگر شرایط همین طور بماند، این تیم شاختار خواهد بود. 

اگر مدافع عنوان قهرمانی لیگ اروپا موفق به کسب سهمیه از طریق لیگ خودش شده باشد، تیمی که بهترین ضریب شخصی یوفا را داشته باشد، بدون توجه به این که قهرمان لیگش بوده یا نه می‌تواند سهمیه را دریافت کند. این تیم در حال حاضر بنفیکا است.

دیگر خبرها

  • بررسی یک احتمال عجیب؛ سری آ با ۶ سهمیه در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا حاضر می‌شود؟
  • رسمی؛ سهمیه پنجم سری آ در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا قطعی شد
  • پیام نماینده ولی فقیه در خوزستان برای افتخارآفرینی کشتی گیران خوزستان در مسابقات آسیا
  • دعوت از چهار وزنه بردار فارسی به اردوی تیم ملی
  • دعوت به اردوی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان
  • ترکیب الهلال برای رسیدن به ستاره پنجم آسیا
  • همدان، میزبان مسابقات وزنه برداری دختران کشور
  • مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی| رستمیان در تپانچه ۲۵ متر پنجم شد
  • فرمت جدید چمپیونزلیگ: این تیم‌ها همیشه هستند!
  • رکورد بانوان وزنه‌بردار نشان از پیشرفت این رشته است