Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@22:30:06 GMT

همه صیادان شناورهای طوفان‌زده دیری نجات یافتند

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۷۶۴۵۹

همه صیادان شناورهای طوفان‌زده دیری نجات یافتند

بوشهر - فرماندار شهرستان دیر از نجات همه صیادان طوفان‌زده دیری که از شب گذشته در دریا گرفتار شده بودند خبر داد.

حمزه اعتماد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بر اساس گزارشات اداره بندر و اداره شیلات شهرستان دیر در حال حاضر همه سرنشینان شناورهای صیادی و تفریحی که از شب گذشته در دریا گرفتار طوفان شدید شده بودند در سلامت کامل به دیر بازگشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعتماد با بیان اینکه صیادان عزیز هشدارهای اداره هواشناسی را جدی بگیرند، افزود: با توجه به مناسب نبودن وضعیت جوی هیچ قایقی در روز گذشته با مجوز خروج نکرده بود به همین دلیل آمار دقیقی از شناورهای مفقود شده وجود نداشت.

فرماندار شهرستان دیر با بیان اینکه در حال حاضر دو فروند ناجی در دیر در حال آماده‌باش هستند، گفت: از اولین ساعات صبح روز جمعه دو فروند ناجی از بندر عامری و بندر دیر برای عملیات جستجو و نجات و کمک به صیادان طوفان زده به دریا اعزام شدند.

اعتماد با بیان اینکه خوشبختانه طوفان شب گذشته برای صیادان دیری تلفات جانی در بر نداشته است، افزود: در حال حاضر همه صیادان دیری در سلامت کامل توسط ناجی های اعزام شده و تعدادی نیز توسط لنج ‌های مستقر در دریا  به دیر بازگشتند و این حادثه تا این لحظه تلفات جانی در بر نداشته است.

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر حمزه اعتماد شهرستان دیر مجله ایران مهر بوشهر کرمانشاه گرگان شیراز شهرکرد خرم آباد بارش باران هفته سلامت تبریز بیرجند خطبه های نماز جمعه مجلس شورای اسلامی بارش برف اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۷۶۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۴۴ عملیات موفق برای نجات شهروندان زاهدانی از سیلاب انجام شد

حمید رضا عابدی  گفت: در ۷۲ ساعت گذشته و از زمان وقوع حادثه سیلاب در شهر زاهدان، در تماس‌های مکرر شهروندان با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی و تقاضای کمک مبنی بر گرفتار شدن در سیلاب، ناجیان آتش نشانی زاهدان در بیش ۳۴۴ مورد حادثه به کمک شهروندان شتافتند.

وی عنوان کرد: همزمان با بروز سیلاب ۷۲ ساعت گذشته و آمادگی سازمان آتش نشانی زاهدان با توجه به برگزاری جلسات بحران و تاکیدات شهردار، آتش نشانان زاهدان به صورت فعال در کنار مردم در فرآیند امدادرسانی حضور داشتند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان با بیان اینکه عمده اقدامات انجام شده از سوی آتش نشانان در شهر مربوط به تخلیه آب از منازل و معابر بود، گفت: آتش نشانان با تمامی امکانات موجود به کمک این افراد رفتند و همچنان نیز در حال بازدید ایمنی از برخی از منازل در معرض آب در سطح شهر زاهدان هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • نجات جوجه جغد‌هایی که به بیرون لانه پرتاب شده بودند + فیلم
  • تن هاخ: منچستریونایتد در حال حاضر یکی از پویاترین و سرگرم کننده‌ترین تیم‌های لیگ برتر است
  • ۳۴۴ عملیات موفق برای نجات شهروندان زاهدانی از سیلاب انجام شد
  • ثبت ۲۶ هزار و ۵۷۸ ماموریت توسط اورژانس تهران در هفته گذشته
  • نجات جوجه جغد‌ها در پاسارگاد
  • نجات ۳ شرکت خوزستانی از ورشکستگی
  • قیمت دینار عراق امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نجات ۳ شرکت خوزستانی از ورشستگی با حمایت قضایی
  • نصب علائم کمک ناوبری در مسیر تردد شناورهای دریایی گلستان
  • دستگیری صیادان غیر مجاز ماهی در باغملک