Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست سرخپوشان می گوید هواداران صاحب اصلی باشگاه هستند.

طرفداری- حمیدرضا گرشاسبی بعد از برگزاری جشن قهرمانی پرسپولیس گفت:

از هواداران فهیم که صاحبان اصلی پرسپولیس هستند و تیم را تنها نگذاشتند تشکر می‌کنم.

به گزارش خبرگزاری فارس، وی افزود:

دومین قهرمانی پیاپی پرسپولیس به دست آمد و خدا کمک کرد تا خیل عظیم هواداران شاد شوند و امروز با خوشحالی ورزشگاه را ترک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم این شادمانی را در ادامه رقابت‌های آسیایی مشاهده کنیم. از وزارت ورزش، مسعود سلطانی‌فر و مهدی تاج رئیس فدراسیون که به برگزاری این جشن و نظم خوب آن کمک کردند، قدردانی می‌کنم.

گرشاسبی در مورد دیدار حساس پرسپولیس مقابل الجزیره خاطرنشان کرد:

روند آماده‌سازی تیم ادامه دارد، اعضای تیم با تصمیم برانکو دو روز استراحت برای ریکاوری دارند و بعد از آن کار برای دو بازی حساس دنبال می‌شود. امیدوارم در بازی رفت عملکرد خوب و تماشاگرپسندی داشته باشیم و در دیدار برگشت هم صعودمان قطعی شود، سپس باید منتظر قرعه‌کشی باشیم تا ببینیم وضعیت چطور می‌شود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۷۶۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چشم امیر قلعه و نظارت بر بازی حساس

به گزارش "ورزش سه"، حمید مطهری، مربی تیم ملی ایران که سابقه هدایت نساجی و دستیاری در تیم‌های مختلف از جمله پرسپولیس، پدیده و پیکان را دارد، روز گذشته بازی تیم‌های ملوان و سپاهان را از نزدیک تماشا کرد.

سپاهان به همراه پرسپولیس و استقلال بیشترین تعداد نماینده را در تیم تحت هدایت امیر قلعه‌نویی دارند و از این رو تماشای این بازی اهمیت زیادی برای کادرفنی تیم ملی داشته است.

همچنین حضور مطهری در استادیوم سیروس قایقران نشان می‌دهد که احتمالا آنها باتوجه به نتایج ملوان، اهمیت خاصی هم برای این تیم قائل هستند و  شاید در اردوهای بعدی از این تیم نیز بازیکن دعوت کنند.

دیگر خبرها

  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می شود
  • خبر خوش آسیایی برای هواداران پرسپولیس
  • دردسر بزرگ استقلال و پرسپولیس در حساس‌ترین بازی
  • رقابت نیازمند و میرزازاد برای جدال برابر پرسپولیس
  • چشم امیر قلعه و نظارت بر بازی حساس
  • روشن:هیچکس فکر نمی‌کرد استقلال با این همه مشکل صدرنشین باشد/خطیر و نکونام بعد از پایان فصل به جان هم بیفتند!
  • تیم لیگ برتری دست روی ۴ ستاره نامدار پرسپولیس گذاشت | گزینه غیرممکن برای جلب نظر هواداران
  • مصلح: امیدوارم دوباره تراکتور را شکست بدهیم
  • دلم می‌خواهد استقلال قهرمان شود تا یک عده روسیاه شوند!
  • شوک دوم به جودو/ شانس حضور در قهرمانی جهان هم از دست رفت