Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان، حجت الاسلام والمسلمین احمدساری اصل امام جمعه هندیجان در خطبه های نماز جمعه این هفته درمصلی مسجد جامع هندیجان اظهار کرد:دولتمردان سعی کنند از ظرفیت و استعدادهای جوانان کشور به خوبی در کارهای دولت استفاده نمایند و وجود جوانان متعهد موجب رونق اقتصاد و پیشرفت کشور در برنامه های خود خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود:پیشاپیش میلاد حضرت امام زمان (عج)را تبریک گفته و این روز بزرگ را نیز به سربازان گمنام آقا امام زمان(عج)این نیروهای پرتلاش و مومن که در راه اسلام پای کار هستند را تبریک می گویم وبا وجود سربازان گمنام تمام توطئه های دشمنان اسلام را در داخل و خارج از کشور نابود شده اند.   وی بابیان هوشیاری از نفوذ دشمنان در کشور گفت:مقام معظم رهبری بارها فرمودند مواظب نفوذ دشمنان باشید و تاکید داشتند فریب آنها را نخورید و همچنین برنامه برجام که حضرت آقا به آن خوشبین نبود به دولتمردان متذکرشد ه بودند که نباید به دشمن این آمریکا که بد عهد هست اعتماد کردو  بایستی هوشیار بود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۷۷۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه سپاهان به مورایس؛ مهر، تسبیح و قرآن (+عکس)

در حاشیه تمرین امروز تیم فوتبال سپاهان اصفهان بازیکنان این تیم با اهدای گل و هدایایی تشرف ژوزه مورایس به دین مبین اسلام و مذهب شیعه را تبریک گفتند.

به گزارش مهر، تمرین تیم فوتبال سپاهان عصر امروز در مجموعه باغ فردوس برگزار شد.

در حاشیه این تمرین کاپیتان‌های سپاهان به نمایندگی از بازیکنان با اهدای گل و هدایایی به ژوزه مورایس، سرمربی سپاهان، تشرف وی به دین مبین اسلام و مذهب تشیع را تبریک گفتند.

ژوزه مورایس جمعه شب و پس از بازی با استقلال ملاثانی در نشست خبری اعلام کرد مسلمان شده و مذهب تشیع را برگزیده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آیت‌الله رمضانی: دشمنان می‌خواهند شریعت اسلام را تعطیل کنند
  • تبریک ویژه سپاهانی‌ها به ژوزه مورایس | عکس
  • هدیه سپاهان به مورایس؛ مهر، تسبیح و قرآن (+عکس)
  • عفاف و حیا حافظ حریم انسانی و شخصیت وجودی زن و مرد است
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • بهترین زمان برای نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب دوران کودکی و نوجوانی است
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر نوجوان در مقابل اراذل‌واوباش
  • ضربه چاقو به جوان کاشمری به دلیل حمایت از چند دختر در برابر ۳ مزاحم
  • اقتدار جمهوری اسلامی تکیه گاهی برای آزادی خواهان جهان است