Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-03-29@13:11:50 GMT

مهارت های محرز سال 2018

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۷۷۲۳۸

‍‍‍‍‍‍

دریافت فیلم دانلود با کیفیت 360 دانلود با کیفیت 480 دانلود با کیفیت 720 دانلود با کیفیت 1024

مهارت های ریاض محرز ستاره لسترسیتی در سال ۲۰۱۸ را مشاهده نمایید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در این کلیپ برای شما گل ها و مهارت های برتر ریاض محرز ستاره تیم فوتبال لسترسیتی در سال ۲۰۱۸ که مورد نظر تیم فوتبال منچسترسیتی قرار دارد را آماده کرده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ریاض محرز، (انگلیسی: Riyad Mahrez؛ زادهٔ ۲۱ فوریهٔ ۱۹۹۱)، بازیکن حرفه‌ای فوتبال است که در باشگاه فوتبال لسترسیتی و تیم ملی الجزایر در پست وینگر بازی می‌کند. محرز فوتبال حرفه ای را در تیم کوئیمپر آغاز کرد و یک فصل در این باشگاه ماند؛ سپس به باشگاه لو آور رفت و سه سال در این تیم بازی کرد. در ژانویه ۲۰۱۴، محرز به عضویت باشگاه لسترسیتی درآمد. وی یکی از عوامل قهرمانی لسترسیتی در چمپیونشیپ و صعود این تیم به لیگ برتر جزیره بود. او در سال ۲۰۱۴ اولین بازی ملی خود را برای تیم الجزایر انجام داد و در جام جهانی ۲۰۱۴ و جام ملت‌های آفریقا ۲۰۱۵ تیم ملی کشورش را همراهی کرد.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ریاض محرز لسترسیتی منچسترسیتی محرز ریاض محرز لسترسیتی محرز محرز 2018 منچسترسیتی مهارت های محرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۷۷۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لازمه صنعت و اقتصاد پویا مهارت است/ تنها با ارائه تسهیلات صنعت پویا نمی‌شود

علی حسین شهریور معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: خوشبختانه سطح علمی دوره‌های مهارتی مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به مرحله‌ای رسیده است که فارغ التحصیلان دانشگاه‌ها و موسسه‌های آموزش عالی به این نتیجه رسیدند که برای ایجاد شغل و کسب درآمد وارد مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای شوند.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای با بیان اینکه کیفیت محصولات و تولیدات در گروه تربیت نیروی انسانی ماهر است گفت: تنها با ارائه تسهیلات و تزریق پول صنعت پویا نمی‌شود بلکه لازمه صنعت و اقتصاد پویا مهارت بوده و کشور تشنه مهارت‌آموزی است.

وی گفت: هدف از تأسیس و راه اندازی مراکز آموزش جوارکارگاهی و بین کارگاهی ایجاد بستر‌های لازم برای اشتغال پایدار و مولد و همچنین توسعه و تنوع بخشی به مدل‌ها و الگو‌های آموزشی متنوع در سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور است

شهریور افزود: این موضوع باعث می‌شود که بنگاه‌های اقتصادی فعال و واحد‌های تولیدی با آموزش و تربیت نیرو‌های کار ماهر، متخصص و تبدیل یک نیروی کار ساده به یک نیروی تکنسین، کاهش هزینه‌های تولید و ارتقاء سطح کیفی محصولات را برای خود به ارمغان بیاورند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • کاظمی: در قطر هم خوب بازی نکردیم؛ عملکرد را با آمار توجیه نکنیم
  • لازمه صنعت و اقتصاد پویا مهارت است/ تنها با ارائه تسهیلات صنعت پویا نمی‌شود
  • مهارت‌های پرتقاضا در بازار کار آینده
  • بستر حضور جوانان در تیم ملی فوتبال باید آماده شود
  • گل ها، مهارت‌ها و حرکات تکنیکی اندریک، پدیده 17 ساله برزیلی و بازیکن فصل آینده رئال مادرید / فیلم
  • جلالی: فدراسیون فوتبال برای بخش فنی اهمیتی قایل نبود
  • (عکس) بلایی که چمن مصنوعی سر ملی‌پوشان آورد!
  • ۹۵۰ مورد سرکشی و بازدید نظارتی از آثار تاریخی و فرهنگی مینودشت
  • اسپانیا ۳ - ۳ برزیل/ درخشش نوجوانان در نبرد بزرگان + فیلم
  • مرد ۶۸ ساله در عرض یک دقیقه ۱۴۸ روپایی زد! (فیلم)