Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «انرژی امروز»
2024-05-04@12:27:04 GMT

برجام بی نقص نیست، اما همچنان آن را ادامه می دهیم

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۷۷۳۱۷

برجام بی نقص نیست، اما همچنان آن را ادامه می دهیم

آنجلا مرکل بعد از انجام گفتگو با ترامپ و در کنفرانس خبری مشترک با اعلام اینکه برجام، توافقی بی نقص نیست و یک قطعه از پازلی بزرگ تر محسوب می شود، گفت: «برجام، گام نخست کاهش فعالیت های هسته ای ایران و افزایش نظارت ها بر آن است. امنیت کل منطقه برای ما مهم تر است و با توجه به اینکه ایران به اروپا نزدیک است، ما به صحبت های خود در این باره ادامه خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

صدر اعظم با اشاره به اینکه ما همچنان باید به مبارزه خود برای جلوگیری از هسته ای شدن ایران ادامه دهیم، افزود: «معتقدم که برجام گام نخست در کند کردن فعالیت های ایران در این زمینه و ایجاد یک روند بهتر نظارت و بازرسی است.»

او با ابراز علاقه از انجام نخستین دیدار رهبر کره شمالی از کره جنوبی، تصریح کرد: امیدوارم این مسیری که پس از سال ها جدایی باز شده است، به آینده ای بهتر ختم شود؛ ما نیز همچنان هوشیار خواهیم بود تا شبه جزیره کره، عاری از سلاح های هسته ای شود.

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۷۷۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید| نظر وزیر اسبق بهداشت درباره برجام و محمدجواد ظریف/ «هر روز که از خواب بیدار می‌شویم وضعیت عوض شده»

به گزارش خبرآنلاین،‌دکتر رضا ملک‌زاده، وزیر بهداشت در دولت اکبر هاشمی رفسنجانی،‌ فوق تخصص گوارش و کبد و عضو پیوسته فرهنگستان علوم پزشکی گفت: واقعاً آن کاری که ما در برجام انجام دادیم بی‌نظیر بود، رفتیم با همه قدرت‌های دنیا پشت یک میز نشستیم و با کارهایی که دکتر ظریف انجام داد افتخاری به دست آمد، اما متاسفانه افرادی که اصلاً برجام را نخواندند با آن مخالفت کردند تا یک پیمان افتخارآمیز برای ایران زیر سوال برود، وضعیت تحریم‌ها به‌شکلی شده که هر روز وضعیت کشور تغییر می‌کند و این ناامیدی‌ها را تشدید کرده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901957

دیگر خبرها

  • مثلث آمریکایی چه هدفی را در تقابل با فعالیتهای هسته‌ای ایران دنبال می‌کنند؟ / نقشه راه گروسی در تهران پس از عملیات وعده صادق
  • در سفر رافائل گروسی به تهران موارد اختلافی ایران و آژانس حل خواهد شد؟
  • آیا در سفر گروسی موارد اختلافی ایران و آژانس حل خواهد شد؟
  • آمریکا خود را به دیوانگی زد و برجام را پاره کرد /واکنش ها به اعتراضات دانشجویی در آمریکا از تریبون نماز جمعه
  • جهان برای تحقق آرمان فلسطین به پا خواسته است
  • میزان بارش‌ها در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
  • اصرار به آیت الله برای کاندیداتوری در انتخابات /اخطار موشکی روسیه به آمریکا بر سر طرح جنگ ستارگان /بازخوانی خاطرات
  • حمایت از مردم غزه، راهی که همچنان ادامه دارد
  • بارش‌ها برای چهارمحال‌ و بختیاری ادامه دارد
  • ببینید| نظر وزیر اسبق بهداشت درباره برجام و محمدجواد ظریف/ «هر روز که از خواب بیدار می‌شویم وضعیت عوض شده»