Web Analytics Made Easy - Statcounter

تن زاده مدیر عامل باشگاه  سپیدرود رشت در گفت و گو با   خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره شرایط مالی باشگاه گفت: تلاش کردیم تا با تدوین بودجه باشگاه بر اساس قوانین و نظر هیئت مدیره و همچنین در نظر گرفتن برنامه های اجرایی کوتاه مدت ، میان مدت و بلند مدت نیاز مالی باشگاه را بر طرف کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مالک باشگاه سپیدرود با اشاره به نقش حمایتی مسئولان از این تیم تصریح کرد:  انتظار داریم که سرمایه گذاری و برنامه های فرهنگی، ورزشی و اقتصادی باشگاه  مورد حمایت مسئولان استان و شهر رشت قرار گیرد. از طرفى به ویژه نقش شهرداری ها درنحوه مشارکت بخش خصوصی ورزشی اهمیت ویژه ای دارد. شورا و شهرداری رشت تاکنون کمک های فراوانی به سپیدرود کرده اند که از آنها تشکر می کنم.

بیشترین میزان پرداختی در تاریخ سپیدرود را داشتیم

تن زاده با اشاره به اینکه بیشترین میزان پرداختی در تاریخ سپیدرود در چند ماه اخیر رخ داده است افزود: این پرداخت ها تداوم دارد و باشگاه با قدرت هر چه تمام تر به تعهدات خود عمل می کند.

مدیر عامل باشگاه سپید رود در ادامه گفت: بارها اعلام كردم که اگر سپیدرود تاکنون توانسته ادامه دهد به دلیل وجود سرمایه اجتماعی این تیم است و نشان می دهد که سپیدرود تا چه حد در مردم رشت ریشه دارد و پیشکسوتان و هواداران ، زنجیره توسعه و حفظ این سرمایه عظیم هستند اما مسئله اصلی این است که آیا از این سرمایه اجتماعی در باشگاهی چون سپیدرود به درستی استفاده کرده ایم و حتی می توانیم این پرسش اساسی را مطرح کنیم که چرا استان گیلان به رغم برخورداری از همه ظرفیت های خدادادی و سرمایه انسانی با کفایت ، استانی توسعه یافته تلقین می شود؟

سپیدرود همیشه تیمی بومی و بازیکن ساز بوده است

او عنوان كرد : ما در جذب مدیریت، کادر فنی و بازیکنان اصل را بر بومی گرایی خواهیم گذاشت. قصد داریم با استفاده از ظرفیت های درون استان و پرهیز از هزینه گرایی و جذب بازیکنان گران قیمت راه تازه ای از تیمداری را در کشور اجرا کنیم. البته این بدان معنی نیست که در صورت لزوم از بازیکنان خارج از استان استفاده نمی کنیم. هدف ما این است که اولویت بر بومی گرایی باشد. همانگونه که در این مدت بوده و همیشه سپیدرود تیمی بومی و بازیکن ساز  بوده است.

تن زاده گفت: از نظر شرایط و مسایلی که فوتبال گیلان با آنها مواجه است این نیاز وجود دارد که برای ترمیم شکاف های موجود و تضمین بقای فرهنگی و رشد و توسعه فوتبال استان برای نسل آینده ، اقدامات لازم، انجام پذیرد و از منافع شخصی دست شسته و با تکیه بر بنیادهای مشترک و منافع متعالی قومی و جغرافیایی، به عنوان یک مزیت در جهت هم افزایی فرصت ها و تقویت توانمندی های استان گام برداشت. با چنین رویکردی است که می‌توان رقابت‌های منفی و تفرقه آفرین را از فضای فرهنگی ، سیاسی ، ورزشی، اجتماعی و... به پایان برد.

مالک باشگاه سپیدرود رشت گفت: بر این امرکاملا واقفم که باشگاه سپیدرود طی سالیان سال با مشقت فراوان به حیات خود ادامه داده است و این امر نشان‌دهنده شرایط دشوار باشگاه‌داری خصوصی است و تا حمایت از این تیم به صورت سخت افزاری انجام نگیرد این مشکلات مجددا سر باز خواهد کرد .در بازار ورزشی ایران شرایط آزاد و رقابتی وجود ندارد و یک باشگاه خصوصی نمی تواند با باشگاهی که از بودجه دولتی ارتزاق می کند، رقابت کند و به سادگی از دور خارج می شود و این چرخه باید تغییر کند و همه باید بتوانند در شرایط برابر ، با هم رقابت کنند.

تن زاده با بیان اینکه ایجاد و تقویت نهادهای اجتماعی یكی از راه‌حل های ساختاری برای افزایش سرمایه اجتماعی در استان است اظهار کرد: سپیدرود به عنوان یک نهاد اجتماعی می‌تواند موجب افزایش سرمایه اجتماعی دراستان شود؛ باید همواره نسبت به تولید، حفظ، ترمیم و تقویت سرمایه اجتماعی بکوشیم. بالارفتن سرمایه اجتماعی به معنای کاهش آسیب های اجتماعی،کاهش هزینه تبادلات و تعاملات درحوزه ‏های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی، بسط وگسترش مشارکت و تعاملات اجتماعی شهروندان و نهادهای مدنی و ... خواهد بود.

مالک باشگاه سپیدرود با اشاره به نقش حمایتی مسئولان از سپیدرود تصریح کرد: ما انتظار داریم که سرمایه گذاری و برنامه های فرهنگی، ورزشی و اقتصادی باشگاه سپیدرود مورد حمایت مسئولان محترم استان و شهر رشت قرار گیرد. به ویژه نقش شهرداری ها درنحوه مشارکت بخش خصوصی ورزشی اهمیت ویژه ای دارد. شورا و شهرداری رشت تاکنون کمک های فراوانی به سپیدرود کرده اند که به نوبه خود تشکر می کنم.

او گفت : شهرداری ،می تواند به عنوان یک نهاد خدماتی باشناخت و آگاهی دقیق از تأثیر ورزش در جامعه، ساخت ورزشگاه ها و درتوسعه فضاهای ورزشی و حمایت مستقیم از باشگاه ها بسیارمؤثرعمل کند . به نمایندگی از خیلى علاقمندان و هواداران سپیدرود از شورای اسلامی و شهرداری کلان شهر رشت که توسعه ورزش از دغدغه های ایشان به شمار می رود می خواهم که باشگاه سپیدرود را در سبد حمایت خود قرار دهند و ما هم در این خصوص از هیچ نوع همکاری با شهرداری محترم دریغ نخواهیم کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون فوتبال لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۷۷۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیشترین باران در شیرآباد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، براساس اعلام هواشناسی گلستان، در شیر آباد خان ببین ۱۰۴ میلیمتر باران ثبت شده است.

نوده ملک گرگان با ۹۳ میلیمتر، مازیاران رامیان با ۸۹ میلیمتر و افراتخته علی آبادکتول و النگدره گرگان با ۸۵ میلیمتر بعد از شیرآباد بیشترین میزان باران دیروز و امروز را دریافت کرده اند.

ایستگاه‌های توماچلر گمیشان و آق تقه مراوه تپه با ثبت ۶ میلیمتر کمترین میزان بارش‌های این دو روز را دریافت کرده اند.

فعالیت سامانه بارشی موثر از بامداد دیروز در گلستان فعال شده بود که بارش برف در قلل مرتفع، بارش باران و سیلاب از پیامد‌های این سامانه بود.

فعالیت این سامانه بارشی تا عصر امروز ادامه دارد.

بارش باران شدید محور گنبدکاووس- کلاله محدوده پل بایلر را مسدود کرده است.

آبگرفتگی خطوط ریلی در بندرترکمن سبب شده مسافران تهران – گرگان در ایستگاه بندرگز پیاده شوند و با اتوبوس رهسپار گرگان شوند.

بارش برف هم چنین در توسکستان گرگان – شاهرود را سفید پوش کرد و رانندگان برای رفت و آمد در این مسیر در محدوده گردنه چالچیان باید از زنجیر چرخ استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • تفاوت چشمگیر میزان دریافتی بازنشستگان تامین اجتماعی با پرداختی سایر بازنشستگان
  • مهم ترین خبرهای ورزشی فارس
  • رکورد لیگ برتر شکست: بیشترین گل زده تاریخ
  • بیشترین میزان بارش‌ها با ۲۶ میلیمتر در فرخشهر
  • بیش از ۱۰ برنامه فرهنگی ورزشی در خلیل آباد اجرا می‌شود
  • ثبت بیشترین باران در شیرآباد
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • ایجاد نشاط اجتماعی در جوامع محلی با برگزاری مسابقات ورزشی
  • بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین وام را در سال ۱۴۰۲ پرداخت کرد
  • بیشترین میزان بارش ها با ۱۳ میلیمتر در فرخشهر