Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر احتشام‌زاده در گفت‌وگو با فارس درباره اقدامات اخیر صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان درباره بررسی مستمری‌بگیران اظهار داشت: من 68 سال در ورزش ایران هستم از زمانی که ورزش ایران سه اتاق اجاره ای بود و روبه روی دانشکده افسری به عنوان انجمن ملی تربیت بدنی تا الان در ورزش هستم. 

وی افزود: 16 ساله بودم که قهرمان ایران شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن زمان به ما گفتند پول ندارند که ما را به مسابقات جهانی بفرستند به همین دلیل زمینی را که داشتم، به قیمت 12 هزار و 500 تومان فروختم. تیم را با این پول به خارج بردیم و حتی پول توجیبی بازیکنان را هم من دادم. من 25 سال قهرمان ایران بودم، در سال 1958 در بازی‌های آسیایی حضور داشتم. زمینی که آن زمان فروختم، حالا 200 میلیارد می‌ارزد. سالنی را در باشگاه انقلاب با حضور معاون وزیر به نام من زدند. داورزنی گفته بود ورزشکار زیاد داریم اما فقط یک احتشام‌زاده داریم.

این پیشکسوت تنیس روی میز خاطرنشان کرد: پینگ‌پنگ جان گرفت و این ورزش به تدریج بالا آمد تا وزارت ورزش و صندوق حمایت از قهرمانان تشکیل شدند. این صندوق می‌تواند برای قهرمانانی باشد که به نان شب محتاج هستند. شما ببینید اکبر افتخاری بهترین فوتبالیست آسیا بود با چه وضع اسفناکی فوت کرد.

احتشام‌زاده در ادامه این گفت‌وگو تاکید کرد: خرم با حضورش در صندوق می‌تواند وضعیت را سروسامان دهد. یک زمانی برخی از صندوق پول مفت می‌گرفتند اما الان قرار است شرایط را بررسی کنند. من کارهای خرم را تائید می‌کنم. 85 سال سن دارم و سالها در بین ورزشکاران زندگی کرده‌ام. اعتبار خوبی هم بین آنها دارم می‌دانم چه کسی خائن است و چه کسی خادم. به عنوان یک قهرمان می‌گویم که دلم برای صندوق سوخت. صندوق قبلا تجارتخانه بود و مفت مفت پول می‌گرفتند. معلوم نبود چه کاری انجام می‌دادند اما حالا با حضور رئیس جدید سروسامان گرفته است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۷۸۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجدید عهد با شهدای پهلوان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ رئیس هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان به خبرگزاری صداوسیما گفت: شهدا پهلوانان رشید عرصه ایثار و شهادت هستند که چراغ راه و الگوی منش پهلوانی در بین ورزشکاران به خصوص ورزشکاران زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی هستند.
قریشی افزود: در استان ۸۰۰ ورزشکار سازمان یافته در رشته‌های زورخانه‌ای فعالیت می‌کنند و در سطح استان ۲۸ زورخانه فعال و سه کانون آموزشی ورزش زورخانه‌ای وجود دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تبریک رئیسی به‌ مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • رئیس جمهور: این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌های جوانان پویای این مرز و بوم است
  • قهرمان لیگ برتر ایران همزمان فدراسیون و AFC را تهدید کرد
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک/ کادر سرپرستی کوچک شد!
  • ورزش باعث رشد قد می‌شود؟
  • تعیین تکلیف حق پخش ورزش
  • تجلیل از آقای ورزش ایران در حاشیه کشتی فرنگی جام تختی
  • تجدید عهد با شهدای پهلوان
  • لازمه ورود به عرصه ورزش، ورزیدگی اخلاقی است