Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@12:43:51 GMT

ارزشمندترین سرمایه نظام

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۷۸۱۲۱

ارزشمندترین سرمایه نظام

این سخن مهم و تاریخی و تاریخ ساز امام خمینی که فرمودند به انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی از خارج مرزها و از ناحیه قدرت‌های خارجی گزندی نخواهد رسید بلکه اگر تهدیدی باشد از درون خواهد بود، بارها به اثبات رسیده است. ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۶:۱۴ رسانه ها خواندنی نظرات

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، این سخن مهم و تاریخی و تاریخ ساز امام خمینی که فرمودند به انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی از خارج مرزها و از ناحیه قدرت‌های خارجی گزندی نخواهد رسید بلکه اگر تهدیدی باشد از درون خواهد بود، در طول چهار دهه‌ای که از پیروزی انقلاب و تشکیل نظام جمهوری اسلامی گذشته به اثبات رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شورش‌های قومی، جنگ تحمیلی، تحریم‌ها، فشارهای سیاسی و انواع توطئه‌ها برای از پا در آوردن نظام جمهوری اسلامی تدارک دیده شد و همگی با شکست مواجه شدند. از این پس نیز همین روند ادامه پیدا خواهد کرد و دشمنان خارجی برای تحقق اهدافشان راه به جائی نخواهند برد. آنها خودشان هم به این نتیجه رسیده‌اند که کاری از دستشان بر نمی‌آید و باید از راه دیگری وارد شوند.

راهی که دشمنان خارجی نظام جمهوری اسلامی برگزیده اند، مشکل آفرینی در داخل، هر روز مسئولین و مردم را به موضوعی مشغول کردن، ایجاد اختلاف و دامن زدن به تفرقه و شایعه پراکنی است. آنها درصدد هستند با این اقدامات، از یکطرف اعتقاد مردم را به اسلام و نظام اسلامی سست کنند و از طرف دیگر کاری کنند که وقت و نیروی مسئولان و امکانات کشور صرف امور روزمره شود تا نتوانند به کارهای اساسی بپردازند. با این تمهیدات، پشتوانه مردمی انقلاب و نظام سست می‌شود و زمینه برای ضربه وارد شدن به آن فراهم می‌گردد. اینکه یک روز برای کاهش شدید ارزش پول ملی توطئه چیده می‌شود، روز دیگر روسری‌های چند دختر روی چوب می‌رود و یک روز هم فضای مجازی را از این خبر پر می‌کنند که جنازه مومیائی شده رضاخان پیدا شده، اینها اتفاق و تصادفی نیست. پشت پرده تمام این وقایع، دست‌های برنامه ریز و فعالی وجود دارند که به دنبال مشغول کردن افکار عمومی به امور فرعی و هدر دادن وقت مسئولان نظام با مشغول ساختن آنها به حاشیه پردازی‌ها و غافل ساختن آنها از وظایف مهم و اصلی شان هستند.
کسانی که این اشتغال‌های ذهنی را فراهم می‌کنند، نه ایران را می‌خواهند، نه مرید رضاخان هستند و نه به حجاب و سایر احکام دین اعتقادی دارند. اینان فقط به یک چیز معتقدند و آن محروم ساختن نظام جمهوری اسلامی از پشتوانه مردمی است. صاحبان این دست‌های پشت پرده به خوبی می‌دانند که این نظام با تکیه مردم بر عرصه آمده، با حمایت مردم سرپا مانده و از این پس نیز با پشتوانه مردمی است که می‌تواند ادامه حیات بدهد. درست به همین دلیل است که تلاش می‌کنند مردم را از نظام جدا کنند، زیرا می‌دانند هیچ حکومتی بدون پشتوانه مردمی قدرت ادامه حیات ندارد.
در چنین شرایطی، وظیفه فعالان سیاسی بسیار سنگین است و وظیفه حاکمیت، سنگین تر.
فعالان سیاسی به جای تلاش برای کسب قدرت به هر قیمت و زمین زدن رقیب حتی به قیمت ضربه زدن به باورهای مردم، باید راهی را که به ترغیب مردم به ماندن در صحنه، بیانجامد برگزینند حتی اگر در موارد و مقاطعی منافع خود را قربانی کنند.
وظیفه مسئولان حکومتی نیز جذب حداکثری به جای دفع و طرد این و آن به بهانه‌های واهی و ایرادهای جزئی است.
متاسفانه، درحال حاضر با اینکه در شرایط حساسی قرار داریم، نه فعالان سیاسی به وظیفه خود عمل می‌کنند و نه مسئولان حکومتی درصدد جذب حداکثری هستند. با مردم نمی‌شود به صورت دستوری رفتار کرد و در عین حال از آنها حمایت از نظام را انتظار داشت. مردم فقط درصورتی که از مسئولان حکومتی صداقت، اخلاص و دلسوزی و ملاطفت ببینند، به حمایت از نظام ادامه خواهند داد. آنها در این راه تا پای جان آمادگی فداکاری دارند و هیچ چیز حتی تهدیدهای دشمن نمی‌تواند این روحیه را از بین ببرد. رفتار صادقانه مسئولان حکومتی و بزرگ منشی و سعه صدر آنان است که اعتماد مردم را جلب می‌کند و اعتماد مردم بزرگ‌ترین و ارزشمندترین سرمایه است که پایداری و ثبات نظام را تضمین می‌کند و راه را بر تمام توطئه‌های دشمنان می‌بندد.یادداشت جمهوری اسلامی/انتهای پیام/ R1361/P1361/S9,1299/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۷۸۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران اکسپو فرصتی برای معرفی طرح‌های سرمایه‌گذاری کرمان است

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدمهدی فداکار، درحاشیه بازدید از ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران و غرفه توانمندی‌های صادراتی استان کرمان گفت: این نمایشگاه فرصتی شده که استان‌ها بتوانند بخشی از محصولات خود را در قالب زنجیره ارزش افزوده ارائه کنند و استان کرمان نیز در کنار سایر استان‌ها، در پنج زنجیره گیاهان دارویی، فرش، خرما، پسته و صنایع مس شرکت کرده است.

وی، با بیان اینکه مس کرمان، مجموعه موثر شناخته شده برای کشور و دنیا است، گفت: بخشی از زنجیره در داخل استان کرمان وجود دارد که دراین نمایشگاه معرفی شده و بازدیدکنندگان این محصولات را می‌بینند و استفاده می‌کنند.

فداکار، افزود: گل محمدی از محصولاتی است که در استان کرمان رونق گرفته و درکنار آن شرکت‌هایی برای تولید اسانس و استفاده‌های دارویی از آن بهره می‌برند.

استاندار کرمان ادامه داد: نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران، فرصت خوبی برای معرفی پروژه‌های سرمایه‌گذاری هم هست.

فداکار، با بیان اینکه شرکت‌های معدنی بزرگی در استان کرمان هستند که در حوزه پایین دست آنها سرمایه‌گذاری‌های فراوانی قابل اجراست افزود: اینها یک ظرفیت فوق‌العاده برای استان هستند که هم اشتغال ایجاد می‌کند و هم ارزش افزوده‌ای در کنار آنها شکل می‌گیرد.

گفتنی است، ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران اکسپو ۲۰۲۴، ۸ تا ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در حال برگزاری است.

کد خبر 6092285

دیگر خبرها

  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • میوه های فرهنگ و موشک را در اقتصاد بچینید
  • ایران اکسپو فرصتی برای معرفی طرح‌های سرمایه‌گذاری کرمان است
  • کارگران رزمندگان حقیقی نظام جمهوری‌ اسلامی هستند
  • مسئولان به بازخورد انجام وظایف خود در انتخابات توجه کنند
  • استاندار آذربایجان‌شرقی: مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: آواربرداری از خرابی 10 ساله زمانبر است/ سیاست های اقتصادی دولت ثمر داده/ کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی بود
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌هایی را در پی دارد
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌های را در پی دارد
  • مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است