Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارومیه- ایرنا- نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: امسال طرح های عمرانی مهم و نیمه تمام آذربایجان غربی به بهره برداری می رسد که از جمله آنها می توان به راه آهن مراغه - ارومیه اشاره کرد.

سیدهادی بهادری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تالار ارومیه، بزرگراه ارومیه - سرو و مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب ارومیه نیز از جمله این طرح ها به شمار می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی نیز از تخصیص پنج هزار و 400 میلیارد ریال اعتبار عمرانی برای اجرای طرح های استانی خبر داد و افزود: این اعتبارات در سال مالی 1396 به صورت اسناد خزانه تخصیص داده شده و تاکنون حدود یکهزار و 320 میلیارد ریال آن جذب شده است.
تقی کهوریان با اشاره به مهلت کم باقیمانده تا زمان جذب اعتبارات عمرانی سال مالی 1396، گفت: در صورتی که یک دستگاه اجرایی امکان جذب اعتبار را نداشته باشد، باید جابجایی های لازم برای بهره مندی دیگر طرح ها از اعتبارات تخصیصی فراهم شود.
به گزارش ایرنا دهها طرح عمرانی نیمه تمام همچون طرح راه آهن مراغه - ارومیه در آذربایجان غربی وجود دارد که با توجه به اعتبار قابل توجه ابلاغی به استان در حوزه عمرانی، انتظار می رود بخش عمده ای از آنها امسال به اتمام برسد.
به گزارش ایرنا به نقل از ناصر حضرتی، رئیس سازمان برنامه و بودجه آذربایجان غربی در زمان حاضر پیشرفت کل طرح راه آهن مراغه - ارومیه (زیرسازی) 97 درصد و پیشرفت فیزیکی ایستگاه راه آهن ارومیه نیز 96 درصد است.
این طرح به طول 180 کیلومتر آذربایجان غربی را به استان های آذربایجان شرقی، زنجان، قزوین و بالاخره به مرکز کشور وصل می کند.
عملیاتی شدن این طرح علاوه بر افزایش ایمنی حمل و نقل و صرفه جویی در مصرف سوخت، آلودگی زیست محیطی را کاهش می دهد و نقش بسیار موثری در توسعه حمل و نقل عمومی دارد.
8135/2093

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد عمران طرح هاي نيمه تمام آذربايجان غربي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۷۸۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۰ کیلوگرم موادمخدر شیشه در مرز ارومیه

فرمانده مرزبانی استان آذربایجان‌غربی از کشف ۳۰ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه توسط مرزبانان هنگ مرزی ارومیه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، سردار محمد احمدی، امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مرزبانان هنگ مرزی ارومیه طی ایست بازرسی در محور مرزی سرو به ارومیه، به یک دستگاه خودرو مشکوک و سریعاً آن را متوقف کردند.

وی افزود: مرزبانان در بازرسی از خودروی توقیفی موفق به کشف ۳۰ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه که در بخش مختلف خودرو جاسازی شده بود، شدند.

فرمانده مرزبانی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه راننده خودرو از محل متواری شد، گفت: تلاش مرزبانان برای شناسایی و دستگیری متهم و سایر متهمان این پرونده در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 749600

دیگر خبرها

  • مجتمع فرشته جنوبی تبریز امسال به بهره برداری می‌رسد
  • افزایش پنج هکتاری سطح بهره برداری بوستان بزرگ شهر
  • کشف مواد مخدر شیشه در مرز ارومیه
  • کشف ۳۰ کیلوگرم موادمخدر شیشه در مرز ارومیه
  • افزایش پنج هکتاری سطح بهره‌برداری بوستان بزرگ شهر در یزد
  • افزایش سطح بهره برداری بوستان بزرگ شهر یزد
  • بهره‌برداری از ۷۹ پروژه نیمه‌تمام به ارزش ۱۶ میلیارد دلار در ۱۴۰۳/ تولید نفت و گاز ایران امسال جهش خواهد داشت
  • تصویب اجرای ۱۰ طرح سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیر ساخت های مدیریت تعاون روستائی
  • رفع مشکل آب شرب روستا‌های تمتان و قلعه اسماعیل آقا در ارومیه
  • ۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست