Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-18@15:34:58 GMT

تکریم معلمان باید مردمی شود

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۷۹۱۸۳

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام سیدامین‌الله حجازی، امام جمعه دوگنبدان روز گذشته، هفتم اردیبهشت‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان، اظهار داشت: معلمان اثرگذارترین عنصر تعلیم و تربیت هستند که قدردانی از آنها باید مردمی باشد.
وی بیان کرد: سپاسگزاری از تلاش‌های معلمان در زمینه علم آموزی و پرورش نسل فردا نباید منحصر به آموزش و پرورش باشد بلکه قشرهای مختلف مردم باید در تحقق آن کوشا باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه شهر دوگنبدان تصریح کرد: آثار علامه مرتضی مطهری نقش مهمی در احیا و ترویج اندیشه اسلامی دارد.
وی ابراز داشت: آثار برجسته شهید مطهری می‌تواند چراغ راه انسان‌ها در تعلیم و تربیت موفق باشد.
امام جمعه شهر دوگنبدان عنوان کرد: وارستگی و آزاداندیشی شهید مرتضی مطهری عامل ماندگاری اوست.
یادآور می‌شود، استاد شهید آیت الله مطهری در 13 بهمن 1298 هجری شمسی در فریمان واقع در 75 کیلومتری مشهد مقدس در یک خانواده اصیل روحانی چشم به جهان گشود.
وی ساعت 22.20 دقیقه شامگاه سه شنبه یازدهم اردیبهشت‌ماه سال 1358 در حالی که از یکی از جلسات فکری سیاسی بیرون آمده بود مورد هدف گلوله جنایتکاران قرار گرفت و به شهادت رسید.
مجموعه آثار نام یک مجموعه کتاب ۲۸ جلدی است که تمامی کتاب‌های شهید مرتضی مطهری در آن به صورت موضوعی دسته‌بندی و منتشر شده است.
تعداد آثار شهید مطهری به بیش از ۷۰ عنوان می‌رسد.
منبع: ایرنا
انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۷۹۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت رکود تاریخی در جشنواره ‌مدرسه عشق با ارسال ۷۵ هزار اثر

فرمانده سپاه قدس استان گیلان گفت: بیش از ۷۵ هزار اثر به دبیرخانه جشنواره ملی "مدرسه عشق" در گیلان ارسال شد که نشان از مردمی بودن آن دارد؛ این تعداد آثار رکوردی در تاریخ جشنواره‌های فرهنگی و هنری کشورمان بوده است. - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سردار حمید دامغانی عصر امروز در مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره ملی مردمی‌ «‌مدرسه عشق» با اشاره به اینکه این دوره از جشنواره نسبت به دوره‌های گذشته، از ویژگی‌های منحصر به‌فردی برخوردار است اظهار داشت: بیش از 75 هزار اثر به دبیرخانه این جشنواره در گیلان رسید که نشان از مردمی بودن آن دارد؛ این تعداد آثار رکوردی در تاریخ جشنواره‌های فرهنگی و هنری کشورمان بوده است.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان، مردمی بودن و کثرت آثار و برگزاری جشنواره به صورت کاملاً حرفه‌ای را از جمله ویژگی‌های شاخص هفتمین دوره از جشنواره مدرسه عشق برشمرد و بیان کرد: تمام عزیزانی که در دبیرخانه جشنواره،‌ برنامه‌ریزی، هدایت و نظارت جشنواره نقش داشتند از جوانان دهه هشتادی هستند و کار را به‌ نحو احسن پیش بردند.

سردار دامغانی با اشاره به تاکیدات امامین انقلاب اسلامی مبنی بر توجه به ظرفیت‌های مردمی برای رشد و‌ جهش کار در عرصه‌های مختلف افزود: در طول انقلاب و دوران دفاع مقدس هرجا که مشارکت حداکثری مردم رقم خورد شاهد رشد و جهش‌ بوده‌ایم و این نگاه امامین انقلاب برگرفته از اسلام ناب است.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید زاهدی‌ از فرماندهان نیروی قدس سپاه افزود: ایشان از سال 70 تا 75 حدود 5 سال فرماندهی لشکر 16 قدس گیلان را بر عهده داشتند و ایشان را گیلانی می‌دانیم؛ ما هم با افتخار می‌گوییم که رشتی هستیم و توفیق خدمت به مردم گیلان را داریم.

سردار علی مقواساز معاون فرهنگی سازمان بسیج نیز در این مراسم با بیان اینکه زمینه‌ بروز خلاقیت و ابتکار جوانان و بسیجیان کشورمان در جشنواره مدرسه عشق فراهم شد اظهار داشت: اولین مزیت این جشنواره، گستردگی آن در همه جغرافیای کشور و ارسال اثار از سراسر کشور بود و خوشبختانه آثار خوبی نیز ارسال شد.

وی از ارسال 75 هزار اثر در 11 موضوع به این جشنواره خبر داد و بیان کرد: آثار ارسال‌شده فقط یک اثر نبوده بلکه یک عملیات فرهنگی بوده است و این آثار بعد از جشنواره برای همه مردم قابل دسترس خواهد بود.

معاون فرهنگی سازمان بسیج با بیان اینکه نزدیک به 29 هزار اثر مربوط به ابتکارات پایگاه‌های بسیج  بوده است افزود: جشنواره مدرسه عشق با مراسم اختتامیه امروز پایان نمی‌یابد بلکه باید از ظرفیت همه آنان که در این میدان بودند و تولید اثر داشتند استفاده شود.

به گزارش تسنیم، هفتمین جشنواره ملی مردمی‌ «‌مدرسه عشق» در محورهای امیدآفرینی، فرهنگ کار و تولید، جمعیت، حل مشکلات محله به توان مردم، جهاد برای مردم، بانوی ایرانی، ایران زیبا، ایران قوی، جامعه آگاه و قهرمانان ملی و در 6 بخش هنرهای تجسمی، پویانمایی، هنرهای تصویری و نمایشی،‌ سرود و موسیقی، ادبیات، شعر و مکتوبات، نوآوری و ایده‌های جدید پایگاهی برگزار شد.

انتهای پیام/612/.

 

دیگر خبرها

  • راهیابی پنج نمایش از قم به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • تکریم معلمان در خور شان آنان باشد
  • تکریم معلمان در خور شان آنان باشند
  • ثبت رکود تاریخی در جشنواره ‌مدرسه عشق با ارسال ۷۵ هزار اثر
  • تشریح ویژه برنامه‌های هفته معلم
  • عملیات وعده صادق ، سیلی محکم به اسرائیل و آمریکا
  • انتصاب امام جمعه موقت جدید سمنان
  • افخمی: بعید نبود شهید آوینی سراغ تولید سینمای داستانی برود/ ویژگی‌های دفاع مقدس موجب شد «سید مرتضی» فرم مستند را انتخاب کند+فیلم
  • نخستین فیلم شهیدآوینی پس از ۴۴ سال روی پرده رفت
  • اولین مستند شهید آوینی پس از ۴۴ سال رونمایی شد