Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرپرست باشگاه سپاهان گفت: ما مربی‌ می‌خواهیم که سه، چهار سال در سپاهان بماند و دیگر دنبال این نیستیم مربی جذب کنیم که برای یک فصل یا نیم فصل باشد.

مسعود تابش در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان در خصوص شکست سپاهان مقابل استقلال در هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: خدا را شکر که این فصل برای سپاهان تمام شد فصلی که کابوس‌وار نبود و از دید من جهنمی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: از همین امروز برای ساختن سپاهانی قدرتمند در فصل آینده کارمان را شروع کردیم، چون خودمان هم نمی‌توانیم قبول کنیم سپاهان در پایان فصل در رده چهاردهم جدول باشد. مطمئن باشید از همین امروز برای قهرمانی در فصل آینده تلاش می‌کنیم، چون کاملاً پتانسیلش را داریم.
سرپرست باشگاه سپاهان در خصوص اینکه چه کسی سرمربی آینده این تیم خواهد بود گفت: در مورد گزینه‌ها صحبتی نمی‌کنم، اما دنبال یک سرمربی هستیم که بتواند سپاهان را به اوج برگرداند و قطعاً من و اعضای هیئت مدیره دنبال چنین شخصی می‌رویم. ضمن اینکه ما مربی‌ می‌خواهیم که سه، چهار سال در سپاهان بماند و دیگر دنبال این نیستیم مربی جذب کنیم که برای یک فصل یا نیم فصل باشد.
تابش در پاسخ به این سوال که آیا منصور ابراهیمزاده جزو گزینه‌های سرمربی‌گری سپاهان است عنوان کرد: نمی‌توانم جواب این سوال را بدهم! باید همه جوانب بررسی شود. ما سرمربی می‌خواهیم که توان این را داشته باشد که سپاهان را قهرمان کند. ضمن اینکه ما تمام امکانات را برای سرمربی‌مان فراهم می‌کنیم.
وی در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه سپاهان با محسن مسلمان قراردادش را نهایی کرده تأکید کرد: ما مسلماً بازیکنان زیادی می‌خواهیم و خوشبختانه ۹۰ درصد از بازیکنان خودمان هم قراردادشان تمام نمی‌شود. اما مسئله مهم این است که ابتدا باید کادر فنی را انتخاب کنیم، چون کادر فنی باید بازیکنانش را انتخاب کند.
سرپرست باشگاه سپاهان ادامه داد: سعی می‌کنیم در اسرع وقت و تا ده روز آینده سرمربی جدید سپاهان را معرفی کنیم و با نظر سرمربی بازیکن بگیریم. ممکن است که خود من بازیکنی مدنظرم باشد و آن بازیکن از نظر فنی هم شرایط خوبی داشته باشد، اما در بحث جذب بازیکن نظر نهایی را سرمربی می‌دهد. ما در این بین مذاکراتی هم با برخی بازیکنان داشتیم، اما تازمانیکه سرمربی انتخاب نشود بازیکن جدیدی نمی‌گیریم.
تابش در پایان گفت: از طرف من به هواداران سپاهان بگویید که در فصل جدید جبران مافات می‌کنیم و تیم قدرتمند را راهی لیگ برتر خواهیم کرد.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۷۹۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان: این داور را نمی‌خواهیم!

به گزارش ورزش‌سه ، رقابت‌های لیگ برتر روز آینده با برگزاری هفت مسابقه دنبال خواهد شد و در یکی از مسابقات تیم فوتبال سپاهان در ورزشگاه نقش جهان استقلال خوزستان میزبانی خواهد کرد.

کمیته داوران فدراسیون فوتبال برای قضاوت دیدار طلایی پوشان اصفهانی و آبی‌پوشان خوزستانی حسن اکرمی را انتخاب کرده است؛ این انتخابی است که با اعتراض باشگاه سپاهان مواجه شده و آنها با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ دلیل مخالفت خود را با این تصمیم نیز اعلام کرده‌اند.

دلیل باشگاه سپاهان برای مخالفت با انتخاب حسن اکرمی به نظر می‌رسد به دیدار برگشت فصل گذشته تراکتور و سپاهان ارتباط داشته باشد که این داور طبق نظر کارشناسان دو صحنه مشکوک را برای طلایی پوشان اصفهانی پنالتی تشخیص نداد.

دیگر خبرها

  • اوسمار: می‌خواهیم قهرمانی پارسال را تکرار کنیم
  • سرمربی ژیرونا: این دو بازیکن بارسلونا را می‌خواهم
  • اولویت اصلی شورای شهر اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است
  • آلونسو: می‌خواهیم فصل را بدون باخت تمام کنیم
  • از افشین پیروانی بپرسید اوسمار بماند یا نه | او برای نیم‌فصل بهترین گزینه بود
  • مورایس: حساسیت ایرانی‌ها به مسائل اخلاقی قابل تحسین است
  •  اولین واکنش سرمربی سپاهان به جنجال هوادار منتسب به تیمش در آزادی
  • سرمربی تیم هندبال جوانان: برای کسب سهمیه جهانی می‌جنگیم
  • سپاهان: این داور را نمی‌خواهیم!
  • حرفهای مهم عنایتی درباره اتفاقات پرسپولیس- سپاهان