Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@18:00:06 GMT

دولت در واگذاری ها به تشکل های جوانان توجه ویژه کند

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۸۰۰۹۳

دولت در واگذاری ها به تشکل های جوانان توجه ویژه کند

تهران - ایرنا - معاون امور ساماندهی جوانان وزارت ورزش و جوانان از دولت درخواست کرد در برون سپاری کارهای استانی به تشکل های مردم نهاد در حوزه جوانان توجه ویژه ای کند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، محمد مهدی تندگویان روز شنبه در نشست هم اندیشی رییسان مجامع سازمان های مردم نهاد سراسر کشور و جوانان احزاب و تشکل ها، گفت: چرا به جوانان اعتماد نمی کنیم و مدیریت به آنان واگذار نمی کنیم، اصل مطالبه جوانان حضور در مدیریت اجرایی کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: ما همواره در خدمت مدیران باتجربه در کنار مدیران جوان خواهیم بود.
معاون امور ساماندهی جوانان وزیر ورزش و جوانان با ارائه گزارشی از عملکرد سال گذشته این معاونت افزود: در سال گذشته در حوزه تشکل ها 23 درصد افزایش ثبت تشکل ها را با صدور 411 مجوز شاهد بودیم.
تندگویان یادآور شد: ازمجموع 411 مجوز به سازمان های مردم نهاد ، 51درصد در حوزه اجتماعی و 21 درصد در زمینه فرهنگی فعالیت داشتند، همچنین 65.9 درصد از جمعیت آماری را مردان و 34.1 را زنان تشکیل دادند.
وی همچنین گفت: در حوزه آموزش قبل و بعد از ازدواج در سال گذشته سه هزار و 953 کارگاه برگزار شد که مجموع شرکت کنندگان در این دوره ها 174 هزار و 700 نفر بودند.
معاون امور ساماندهی جوانان وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: در حوزه کارگاه آموزشی کنترل آسیب های اجتماعی در 21 استان پُرطلاق مجموعا 158 هزار ساعت آموزش رایگان داده شد.
تندگویان در زمینه پرداخت تسهیلات وام ازدواج نیز خاطرنشان کرد که از یک میلیون و 290 هزار نفر در نوبت دریافت تسهیلات به یک میلیون و 175 هزار نفر تسهیلات پرداخت شد.
وی اظهارداشت: 663 از طرح های تشکل ها در سراسر کشور سال گذشته مورد حمایت قرار گرفت و 180 هزار نفر در جشنواره های امید و نشاط شرکت کردند.
معاون امور ساماندهی جوانان وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: در زمینه برگزاری جلسات ستاد ساماندهی درخواست داریم تا استانداران به صورت جدی تر به این مسئله توجه داشته باشند و در این زمینه 146 ستاد استانی و یک هزار و 624 ستاد شهرستان سال گذشته تشکیل شده است.
به گزارش ایرنا، نشست هم اندیشی رییسان مجامع سازمان های مردم نهاد سراسر کشور و جوانان احزاب و تشکل ها صبح امروز با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری ، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و نمایندگان مجامع سازمان های مردم نهاد در آکادمی المپیک گشایش یافت.
سیام**9314**1053**1336

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي تندگويان سازمان هاي مردم نهاد احزاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۸۰۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ورزش و جوانان مهمان ویژه فینال فوتسال جام ملت‌های آسیا

کیومرث هاشمی به‌عنوان مهمان ویژه در دیدار تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند حضور خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، طبق برنامه‌ریزی انجام گرفته، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان امشب (شنبه هشتم اردیبهشت) در سفری کوتاه راهی بانکوک خواهد شد تا مهمان ویژه دیدار تیم ملی ایران برابر تایلند در فینال جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ باشد.

هاشمی پس از دیدار با ملی‌پوش و حضور در دیدار نهایی رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا، بامداد دوشنبه به تهران بازخواهد گشت.

گفتنی است دیدار فینال جام ملت‌های آسیا فردا یکشنبه ساعت ۱۴:۳۰ بین ایران و تیم میزبان برگزار خواهد شد.

تیم ملی فوتسال ایران ۱۲ قهرمانی آسیا را در کارنامه خود دارد.

منبع: ایرنا کد خبر 748416

دیگر خبرها

  • واکنش معاون علمی به واگذاری سهام برخی کسب و کارهای دیجیتال
  • وزیر ورزش و جوانان مهمان ویژه فینال فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • رویداد جامعه پرداز با هدف هم افزایی کنشگران حوزه زن، خانواده و فرزندآوری
  • بازدید معاون وزیر ورزش از اردوی ملی‌پوشان جوجیتسو
  • اصفهان موفق‌ترین استان در اجرای مأموریت ساماندهی اتباع خارجی است
  • توجه ویژه دولت سیزدهم به بخش مسکن و راه آذربایجان‌غربی
  • وام ازدواج ۸۸.۵ درصد متقاضیان قمی پرداخت شده است
  • ثبت نام جام هواداری تمدید شد
  • مالکان جدید پرسپولیس و استقلال هم باید قوانین سقف بودجه را رعایت کنند
  • سانحه رانندگی برای معاون اداره کل ورزش هرمزگان