Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@22:20:27 GMT

مسابقات ملی هوافضا در بوشهر به کار خود پایان داد

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۸۰۱۰۰

مسابقات ملی هوافضا در بوشهر به کار خود پایان داد

بوشهر- دبیر اجرایی مسابقات ملی هوافضا گفت: مسابقات ملی هوافضای در دو روز با حضور شرکت کنندگان از استان‌های مختلف در دو سطح دانشجویی و دانش آموزی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، طاهره عزتی صبح شنبه در اختتامیه این مسابقات اظهار داشت: این مسابقات در چند گرایش مختلف طراحی مفمومی پهپاد، گلایدر آزاد، گلایدردانش آموزی وگلایدر ویژه همچنین موشک آبی و کاغذی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: بالغ بر ۲۰۰ تیم شرکت کننده در گرایش های مختلف شرکت کردند و سعی شد به نحو مطلوبی داوری ها انجام شود.

دبیر اجرایی مسابقات ملی هوافضای دانشگاه پیام نور عنوان کرد: طرح‌های برتر در شاخه طراحی مفهومی پهپاد در این مسابقه با هدف تجاری سازی به مقامات و سرمایه گزاران معرفی می شود.

وی در خصوص برنامه های جانبی بیان کرد: یک سری برنامه ها ویژه شناخت بیشتر مردم از این رشته و معرفی فعالین استان در این زمینه در زمان مسابقات انجام شد.

عزتی تصریح کرد: گروه های برگزیده در گرایش گلایدر هدف زن به ترتیب رتبه اول تا سوم به تیم دانشگاه پیام نور کرمان، تیم شهید اسدی دانشگاه پیام نور مشهد و چمروش تیم دانشگاه پیام نور بوشهر به سرپرستی خانم دکتر عزتی رسید.

در بخش گلایدر آزاد نیز به ترتیب تیم چمروش دانشگاه پیام نور بوشهر به سرپرستی خانم دکتر عزتی اول، تیم کیهان و پرسیوس مشترکا از دانشگاه پیام نور مشهد دوم و تیم ایرپارس از مشهد به رتبه سوم دست یافت.

در بخش گلایدر دانش‌آموزی نیز به ترتیب تیم دانش‌آموزی شهید غفاریان از بوشهر،تیم سماء یک و ایرپارس از مشهد رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

دربخش مفهومی پهباد نیز به ترتیب تیم های  TAAM از تهران و شبح خلیج فارس از دانشگاه خلیج فارس و تیم دانشگاه پیام نور مشهد رتبه‌های اول تا سوم دست یافتند.

در بخش موشک های آبی نیز تیم های دانشگاه پیام نور هرمزگان رتبه اول، تیم دانشگاه پیام نور کرمان رتبه دوم و تیم دانشگاه پیام نور بوشهر رتبه سوم را کسب کرد.

دربخش دانش آموزی موشک های آبی تیم پویان پنجره رتبه اول، شهاب آسمان رتبه دوم و رنگین کمان رتبه سوم را به دست آوردند.

در بخش موشک کاغذی دانش آموزی نیز به ترتیب سید محمد حسینی رتبه اول، سیده یاسینا حسینی رتبه دوم و مهسا میرزا رتبه سوم را کسب کرد و در بخش دانشجویی حاجیانی اول، بردیده دوم  و حمیدرضا قاسمی سوم شدند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۸۰۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انصراف «سینر» از حضور در مسابقات مسترز رُم

تنیسور شماره دوی جهان از حضور در مسابقات مسترز رُم کناره‌گیری کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یانیک سینر برنده گرنداسلم استرالیا 2024 در مسابقات سری مسترز رُم (ایتالیا) شرکت نخواهد کرد.

تنیسور ایتالیایی شماره دوی جهان با انتشار پیامی در صفحه‌ شخصی‌اش در یکی از شبکه‌های اجتماعی نوشت: «نوشتن این پیام آسان نیست، اما پس از صحبت با پزشکان درباره مشکلات لگن، باید اعلام کنم که نمی‌توانم در رُم بازی کنم. بدیهی است که من بسیار متأسفم که نتوانستم برای یکی از تورنمنت‌های موردعلاقه‌ام آماده شوم. خیلی دوست داشتم برگردم و در خانه برابر مردم ایتالیا رقابت کنم. از حمایت شما متشکرم، من واقعاً از آن قدردانی می‌کنم! حالا با تیم و پزشکانم کار خواهم کرد تا برای گرنداسلم رولان گاروس آماده شوم».

روبلف: صعود به فینال مسترز مادرید پاداش شکست‌هاست

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حذف ترامپ و ستاره ایرانی از قهرمانی جهان
  • شگفتی در اسنوکر قهرمانی جهان؛ حذف وفایی، سالیوان و ترامپ
  • ورزشکار کیش در رتبه سوم مسابقات کشتی نونهالان کشور
  • جهان اسنوکر شوکه شد! اسطوره‌ها حذف شدند، فینال بین دو غافلگیرکننده
  • ۱۹ و ۳۶، رتبه تیراندازان المپیکی ایران در جام جهانی
  • مسابقات کونگ‌فو بانوان استان بوشهر برگزار شد
  • پروژه ۴۳۲ واحدی خورموج باید تا پایان سال تکمیل شود
  • رده نهم، بهترین رتبه تیم‌های میکس تفنگ بادی
  • انصراف «سینر» از حضور در مسابقات مسترز رُم
  • حضور پاراتکواندو دشتستانی در اردوی تیم ملی