Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-30@22:08:24 GMT

ابتکار به دو پیام رسان داخلی پیوست

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۸۰۲۳۳

ابتکار به دو پیام رسان داخلی پیوست

کانال خبری معصومه ابتکار در پیام رسان‌های داخلی گپ و سروش فعال شد.

ایران آنلاین / کانال تلگرام معصومه ابتکار امروز از پوشش اخبار و برنامه های معصومه ابتکار، تحولات و خبرهای حوزه زنان و مسائل مهم کشور و جهان در پیام رسان های داخلی به نشانی‌های پیام رسان گپ https://gap.im/massoumehebtekar و پیام رسان سروش https://sapp.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ir/massoumehebtekar خبر داد./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۸۰۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابتکار عمل یزدی‌ها برای معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری تقدیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل اقتصاد و دارایی استان یزد، وحیدی وزیر کشور در بازدید از غرفه استان یزد ششمین نمایشگاه ایران اکسپو ابتکار عمل و خلاقیت مرکز خدمات سرمایه گذاری استان در معرفی فرصت های سرمایه گذاری و همچنین تلاش این مرکز در جلب و جذب سرمایه گذاری قدردانی کرد.

معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد با اشاره به اینکه در بازدید وزیر کشور از غرفه یزد، کیف سرمایه گذاری استان تشریح شد، گفت: در ششمین نمایشگاه ایران اکس پو۲۰۲۴ IRAN EXPO فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توانمندی‌های اقتصادی استان در قالب کیف سرمایه گذاری معرفی شده است.

سعید نورایمانی با بیان اینکه در این کیف ۱۳۵ مجوز بی نام و آماده سرمایه گذاری استان با تضمین زیرساخت های لازم وجود دارد، عنوان کرد: در این نمایشگاه ۱۳۵ فرصت سرمایه گذاری استان با حجم سرمایه گذاری اولیه ۱۲۶ هزار و ۲۳۱ میلیارد ریال در بخش های گردشگری، صنعت و کشاورزی به منظور معرفی و جذب سرمایه گذار عرضه شده است.

وی ادامه داد: این ظرفیت ها در تمامی شهرستان های استان یزد وجود دارد و زیرساخت های لازم از جمله زمین، آب، برق، گاز و غیره آماده است و سرمایه گذاران باید نسبت دریافت مجوز و انتقال سرمایه های خود اقدام کنند.

کد خبر 6093209

دیگر خبرها

  • یک دانشگاه آمریکایی دیگر به جمع معترضان پیوست (فیلم)
  • کانال‌های خبری، مجوز بگیرند
  • کانال های خبری برای دریافت مجوز اقدام کنند
  • گردانندگان کانال‌های خبری برای دریافت مجوز قانونی اقدام کنند
  • ابتکار عمل یزدی‌ها برای معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری تقدیر شد
  • تاکید پدافندغیرعامل بر ضرورت ارتقا امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • تاکید پدافند غیر عامل بر ضرورت ارتقای امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • تاکید پدافندغیرعامل بر ضرورت ارتقای امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • فروش اینترنتی دارو
  • جلائی‌پور، استاد دانشگاه: برای عملیات «وعدهٔ صادق» به قدر کافی پیوست‌های دیپلماتیک و مربوط به سیاست داخلی و اقتصاد تمهید و عملیاتی نشده/ به جای انسجام داخلی و افزایش همبستگی ملی و رضایت عمومی شهروندان، شاهد تجدید طرح گشت ارشاد بوده‌ایم