Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: کانون مهدویت دانشگاه شریف برای حضور در مراسم پرفیض نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران، اقدام به برگزاری اردو برای اعضای آن کانون و نیز عموم دانشجویان دانشگاه شریف می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهدویت خبرگزاری شبستان، کانون مهدویت دانشگاه شریف برای حضور در مراسم پرفیض نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران، اقدام به برگزاری اردو برای اعضای آن کانون و نیز عموم دانشجویان دانشگاه شریف می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عجم، دبیر کانون مهدویت دانشگاه شریف در این باره به خبرنگار مهدویت خبرگزاری شبستان گفت: با توجه به فضیلتی که این شب مبارک یعنی نیمه شعبان دارد، سعی کردیم مکانی را برای برگزاری مراسم انتخاب کنیم که دارای تقدس بالا و نیز در عین حال موجب توجهات بیشتر به خداوند متعال و خیلفه‌اش، یعنی امام زمان(عج) باشد؛ لذا مسجد مقدس جمکران را برای این منظور انتخاب و با مسئولان آن هماهنگ کردیم.

 

از دیگر برنامه‌های این دانشگاه در ایام نیمه شعبان برپایی ایستگاه صلواتی و غرفه‌های فرهنگی و غرفه کتاب و نیز برگزاری احیای نیمه شعبان در مسجد دانشگاه است.

 

سید متین میرباقری، مسئول نیمه شعبان هیئت الزهرا(س) در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان گفت: دانشگاه شریف در ایام منتهی به نیمه شعبان اقدام به پرچم‌زنی در سراسر دانشگاه کرده است. از هفته گذشته نیز اقدام به برپایی ایستگاه صلواتی کردیم و این کار تا روز نیمه شعبان از روزهای شنبه تا سه شنبه ادامه دارد.

 

وی با بیان اینکه ایجاد غرفه فرهنگی و غرفه کتاب از برنامه‌های دانشگاه شریف در ایام نیمه شعبان است، تاکید کرد: امروز، شنبه به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر(ع) از ساعت 16 تا 18 مراسمی با حضور حجت‌الاسلام شهاب مرادی و گروه تواشیح بیان برگزار می شود.

 

میرباقری با اشاره به برنامه شب نیمه شعبان آن دانشگاه اظهار کرد: برنامه احیای شب نیمه شعبان بعد از نماز مغرب و عشاء و با سخنرانی حجت‌الاسلام پناهیان و مناجات‌خوانی حجت‌الاسلام قاسمی برگزار می شود.

پایان پیام/545

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسابقات بین المللی قرآن مجلس حسن روحانی دولت جشنواره جهانی فیلم فجر دکترین مهدویت قرآن کریم همایش دکترین مهدویت برجام آذربایجان شرقی احیای نیمه شعبان نیمه شعبان مسجد مقدس جمکران دانشگاه شریف کلیدواژگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۸۰۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظریف: دانشجویان معترض آمریکایی بر خادمان حرم‌های شریف شرف دارند

به گزارش همشهری‌آنلاین، محمدجواد ظریف در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

دانشجویان معترض آمریکایی که در دفاع از مردم فلسطین توسط نیروهای امنیتی ایالات متحده سرکوب می شوند بر خادمان حرم های شریف، شرف دارند.

دولت ها بر اساس کنوانسیون نسل کشی ۱۹۴۸ موظف به اتخاذ اقدامات لازم برای جلوگیری از نسل کشی هستند و نه تشویق نسل کشی از طریق عادی سازی با مجرمان.

کد خبر 849414 برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه محمدجواد ظریف ایالات متحده آمریکا فلسطین

دیگر خبرها

  • ترویج فرهنگ دینی و اسلامی بهترین خدمت به جامعه است
  • شعبان جولا: دانشجو باید به تقابل تمدنی وارد شود و به بیانیه دادن اکتفا نکند/ حق وتو آمریکا باید سلب شود
  • شرف دانشجویان آمریکایی از خادمان حرم‌های شریف بیشتر است
  • رویداد صدرا به ایستگاه اندیمشک رسید
  • ظریف: دانشجویان معترض آمریکایی بر خادمان حرم‌های شریف شرف دارند
  • لحظاتی از حضور مهمانان ویژه مسجد مقدس جمکران
  • رقابت ۲ هزار و ۱۵۰ دانش‌آموز برای تکنولوژی‌های آینده
  • قطار جشنواره هنر‌های نمایش کانون همدان در ایستگاه پایانی
  • قطار جشنواره هنرهای نمایش کانون همدان در ایستگاه آخر
  • برپایی اجتماع صادقیون در استان سمنان