Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار همدان با اشاره به اینکه پنجاه‌درصد مراجعات روزانه ما در شهرداری مربوط به اشتغال است گفت: فرهنگسراهای شهرداری به‌صورت رایگان با تمام خدمات، آماده برگزاری کلاس‌های کارآفرینی است. ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۶ استانها همدان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، عباس صوفیدر نشست مشترک با معاون وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی اظهار داشت: اگر ما در شهر همدان ظرفیت مناسبی در بخش نیروی انسانی، منابع و غیره داریم اما مشکلاتی وجود دارد که باید برطرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ظرفیت‌های استان همدان در عرصه کشاورزی، صنایع‌دستی و جاذبه‌های طبیعی گفت: ما در استان همدان مکان‌هایی مانند آرامگاه بوعلی سینا، غار علی‌صدر و غیره را داریم که توانایی تبدیل‌شدن به جاذبه‌های جهانی را دارند.

شهردار همدان با تأکید بر اینکه دلیل ناموفق بودن استان همدان در استفاده از این ظرفیت‌ها نداشتن راهبرد مناسب است بیان کرد: آماده‌سازی شهر برای لذت بردن مردم از زندگی در آن و حمایت از ظرفیت‌های موجود و استفاده از آن‌ها دو وظیفه مهم شهرداری همدان است.

وی عنوان کرد: علاوه بر اینکه باید وضعیت اشتغال در همدان را جلو ببریم تا به بلوغ برسد، حمایت از افراد متقاضی ایجاد کسب و کار از ابتدا تا انتهای کار نیز از دیگر وظایف ما در حوزه اشتغال است.

صوفی با اشاره به اینکه پنجاه‌درصد مراجعات روزانه ما در شهرداری مربوط به اشتغال است تصریح کرد: تمامی فرهنگسراهای شهرداری به‌صورت رایگان با تمام خدمات، آماده برگزاری کلاس‌های کارآفرینی است بنابراین از شما می‌خواهیم ضمن استفاده از این ظرفیت، در اقدامی مشترک نقشه راهی برای شهر همدان و کسب‌وکار آن تهیه کنیم.

 انتهای پیام/م

R41405/P1486/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۸۰۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمین مرحله تحویل اتوبوس‌ های اسنا به شهرداری تهران+فیلم

تین نیوز

گروه بهمن در حال حاضر تعداد قابل توجهی اتوبوس آماده تحویل دارد و در جهت نوسازی ناوگان حمل و نقل کشور آماده عقد قرارداد با شهرداری های استان هاست.

به گزارش تین نیوز، چهارمین مرحله تحویل اتوبوس های اسنا به شهرداری تهران انجام شد. در این مرحله ۲۲ دستگاه اتوبوس تحویل شهرداری تهران شد و تا کنون ۹۵ دستگاه از قرارداد ۵۰۰ دستگاهی اسنا با شهرداری تهران تحویل شده است.

 

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ملایر، آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس
  • VAR چینی هنوز وارد ایران نشده/ برگزاری دیدار ها با VAR بعید است
  • رشد ۳ برابری تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان صنعتی در همدان
  • چهارمین مرحله تحویل اتوبوس‌ های اسنا به شهرداری تهران+فیلم
  • آماده‌باش گرو های رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان برای رفع آب‌گرفتگی‌ها
  • آماده‌باش گرو های پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تا اتمام رفع آب‌گرفتگی‌ها
  • پارکینگ آقاجانی‌بیگ هر چه سریع‌تر تکمیل شود
  • دزفول غرق شد!
  • شهرک صنفی بازیافت ضایعات در همدان ایجاد می‌شود
  • آمادگی آتش‌نشانی اهواز برای بارندگی پیش‌رو