Web Analytics Made Easy - Statcounter


عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس دلیل عدم حضور وزیر بهداشت در برخی از جلسات هیئت دولت را تشریح کرد.

حسینعلی شهریاری عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی امتداد نیوز، با بیان اینکه امیدواریم رئیس‌جمهور به قول‌های که درباره طرح تحول سلامت داده بودند، عمل کند تا این طرح با شکست مواجه نشود، گفت: رئیس‌جمهور و تیم دولت در انتخابات ریاست‌ جمهوری از طرح تحول سلامت بهره‌برداری زیادی کردند تا رای خوبی را جمع‌آوری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

غیبت معنادار وزیر بهداشت در جلسات هیئت دولت

وی با بیان اینکه طرح تحول سلامت تنها نکته‌ای بود که تیم دولت می‌توانست در انتخابات ریاست جمهوری بر روی آن مانور دهد، افزود: برجام که نتوانسته بود تغییرات چندانی در وضعیت زندگی مردم ایجاد کند. از این‌رو تیم دولت یازدهم در انتخابات ریاست جمهوری بر این نکته تکیه می‌کردند که طرح تحول سلامت طرحی برای مستضعفین و اقشار پایین جامعه است و از این طریق برای آقای روحانی رای جمع کردند.

نماینده مردم زاهدان در مجلس با تاکید بر اینکه آقای رئیس‌جمهور هم اکنون نیز هم در سخنرانی‌های خود اعلام می‌کند این طرح را با قوت ادامه می‌دهیم، یادآور شد: با این وجود زمانی که باید منابع مالی آن تامین و پشتیبانی‌های لازم انجام شود، این اتفاق صورت نمی‌گیرد و مشکلات جدی در حال پیش آمدن است.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه مردم انتظار دارند، رئیس‌جمهور قولی را که داده عملیاتی کند، اضافه کرد: تیم اقتصادی دولت متاسفانه با وزارت بهداشت همراه نیست. البته در دولت یازدهم هم این مورد وجود داشت حتی آقای قاضی‌زاده هاشمی قصدی برای حضور در کابینه دولت دوازدهم نداشت ولی آقای روحانی قول داده بود که این مشکلات را حل کند. ولی به نظر من مشکلات حل نشده است.

شهریاری اظهار داشت: به دلیل اینکه مشکلات جدی بر سر اجرای طرح تحول سلامت وجود دارد وزیر بهداشت حتی برخی از جلسات هیئت دولت  را به نشانه اعتراض شرکت نمی‌کند.

انتهای پیام/

true برچسب ها : اخبار سیاسی true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۸۰۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید| کنایه واعظی به آمارهای غلط دولت رئیسی /مردم بهترین قاضی هستند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمود واعظی، عضو کابینه دولت روحانی، در بخشی از گفتگو در «کافه خبر» خبرگزاری خبرآنلاین گفت: به نظرم برخی اطلاعاتی که به جناب آقای رییسی می‌دهند درست نیست و به همین دلیل ایشان بارها در مصاحبه‌ها مطالبی گفته‌اند که با مطالبی که اعضای خود کابینه در دوهفته قبل گفته بودند یا دو هفته بعد گفته‌اند متفاوت است.

۲۷۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1885779

دیگر خبرها

  • مجلس پیگیر اجرای سند تحول رئیس‌جمهور در حوزه ارز است
  • مجلس به دنبال اجرای سند تحول رییس جمهور در حوزه ارز است
  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن
  • اورژانس بانوان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • دهیاران بخش سعد آباد کمک به خانه‌های بهداشت را در اولویت قراردهند
  • (ویدیو) کنایه واعظی به آمار‌های غلط دولت رئیسی؛ مردم بهترین قاضی هستند
  • ببینید| کنایه واعظی به آمارهای غلط دولت رئیسی /مردم بهترین قاضی هستند
  • محیط زیست به مثابه تمام دولت/تلنگری به طرفداران گفتمان سازش/نگرانی تمام‌نشدنی یک واگذاری
  • خالی ماندن ظرفیت رشته‌های جراحی قلب و عروق نگران کننده است
  • مدعی العموم از کارخانجات رب گوجه بازدید کرد