Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-24@01:12:19 GMT

بررسی آماری عملکرد پرسپولیس در لیگ هفدهم

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۸۰۹۵۵

بررسی آماری عملکرد پرسپولیس در لیگ هفدهم

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ تیم فوتبال پرسپولیس در هفدهمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور با کسب 19پیروزی، 7 تساوی و 4 باخت از مجموع 30 دیدار و کسب 64 امتیاز با فاصله 9 امتیازی نسبت به تیم دوم، قهرمان شد.
این تیم در حالی در لیگ هفدهم رقابت های لیگ برتر به قهرمانی رسید که در فصل قبل با 66 امتیاز این عنوان را کسب کرده بود و نتایج این تیم در فصل جاری 2 امتیاز کمتر از فصل قبل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تیم فوتبال پرسپولیس تهران که برای دفاع از عنوان قهرمانی فصل گذشته خود مبارزه می کرد، در نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور 36 امتیاز یا به عبارتی 2.4 امتیاز برای هر دیدار کسب کرد؛ اما این آمار برای نیم فصل دوم تکرار نشد و سرخپوشان در 15 دیدار دور برگشت 28 امتیاز کسب کردند. این میزان امتیاز کمتر از امتیاز تیم های ذوب آهن با 36، استقلال با 34 و سایپا با 32 امتیاز بود.
سرخپوشان پایتخت در 15 دیدار اول خود صاحب 11 پیروزی، یک شکست و 3 تساوی شدند؛ اما عملکرد شاگردان برانکو در نیم فصل دوم 8 پیروزی، 4 تساوی و 3 شکست شدند.
این تیم در نیم فصل اول 27 گل یا به عبارتی 1.8 گل در هر دیدار به ثمر رساند اما سرخپوشان در نیم فصل دوم 21 گل وارد دروازه حریفان خود کرد که 6 گل کمتر از نیم فصل اول بود. با این حال پرسپولیس در مجموع با زدن 48 گل صاحب بهترین خط حمله لیگ برتر شد. این تیم در لیگ هفدهم به طور میانگین در هر دیدار 1.6 گل به ثمر رسانده است.
از طرف دیگر پرسپولیس در نیم فصل نخست لیگ برتر تنها 6 گل دریافت کرده بود ولی این تعداد در نیم فصل دوم به 11 گل رسید. سرخپوشان در مجموع 30 دیدار 15 گل دریافت کردند که نشان می دهد این تیم به طور میانگین در هر دیدار نیم گل دریافت کرده است.
سرخپوشان با 19 پیروزی، بیشترین تعداد پیروزی بر حریفان و 4 شکست لیگ برتر را به پایان رساندند. علی علیپور مهاجم پرسپولیس با به ثمر رساندن 19 گل آقای گل این فصل از رقابت های لیگ برتر شد و در حالی که محسن مسلمان در نیم فصل دوم تقریبا نیمکت نشین بود، با ارسال 10 پاس گل، بیشترین تعداد پاس گل را در این دوره از رقابت های لیگ برتر ارسال کرد.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۸۰۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 بررسی عملکرد بانک توسعه تعاون در دیوان محاسبات 

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی دیوان محاسبات کشور، علی کامیار، دادستان دیوان محاسبات در این جلسه با بیان اینکه بخش تعاون در کشور نیازمند تقویت است و سازوکار حمایتی و سرمایه گذاری در این بخش باید توسعه پیدا کند، گفت: رعایت سهم ۷۰ درصدی پرداخت تسهیلات تعاونی توسط بانک‌ها بسیار حائز اهمیت است.  وی افزود: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری شعار امسال را «جهش تولید با مشارکت مردم» بیان فرمودند و از سوی دیگر بانک توسعه تعاون به دلیل ماهیت فعالیت هایش دانش و تخصص لازم را در این زمینه دارد و آسیب شناسی‌های لازم را در حوزه تعاون و تولید انجام داده است، انتظار می‌رود که در تحقق شعار سال و توسعه بخش تعاونی در کشور برنامه‌ها و فعالیت‌های بیشتری را انجام دهد.  کامیار ضمن تشکر از ارائه گزارش کامل عملکرد توسط مسئولین بانک توسعه تعاون، خاطر نشان کرد: دیوان محاسبات کشور به عنوان کمک کننده و یاریگر در کنار دستگاه‌های اجرایی است و راهکار‌های قانونی لازم را ارائه خواهد داد.  در ابتدای جلسه، مسئولین بانک توسعه تعاون گزارشی از عملکرد این بانک ارائه کردند و در ادامه فتاحی رئیس هیات مدیره بانک از سیاست‌ها و راهبرد‌های پیشگیرانه دیوان محاسبات کشور تشکر کرد و گفت: راهنمایی‌های دیوان محاسبات موجب کاهش انحراف دستگاه‌ها می‌شود و ما تلاش می‌کنیم که از ظرفیت بالای این نهاد نظارتی بهره لازم را ببریم.    بر اساس گزارش ارائه شده در این جلسه، بودجه پیشنهادی بانک با ارقام پیشنهادی سازمان برنامه و بودجه دارای مغایرت است. به نحوی که در گزارش شش ماهه بانک، صورت‌های مالی حسابرسی شده دارای سود بوده، اما در گزارش سازمان برنامه و بودجه زیانده عنوان شده است.   همچنین در این جلسه وضعیت مالکیت شرکت‌های زیرمجموعه بانک، صورت‌های مالی، نحوه و نوع پرداخت تسهیلات، عملکرد بانک در حوزه واگذاری وثایق تملیکی و عملکرد مالیاتی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.   در گزارش ارائه شده در این جلسه، تاکید شد که واریز منابع حاصل از فروش اموال مازاد به حساب خزانه داری کل کشور توسط بانک صورت نگرفته است و در راستای اجرای حساب واحد خزانه، از تعداد ٢۴ حساب ١۵ حساب بسته شده و ٩ حساب باقی مانده که به علت دستور قضایی تاکنون بسته نشده است.   دیوان محاسبات کشور همچنین در این جلسه، ضمن تاکید بر لزوم تدوین برنامه عملیاتی در راستای تحقق شعار سال مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم»، ضرورت پیگیری بند‌های حسابرسی مرتبط با نحوه و نرخ تسعیر ارز دارایی‌ها و بدهی‌ها در بانک‌ها را مورد تاکید قرار داد.

دیگر خبرها

  • فروش امتیاز تیم والیبال هورسان رامسر
  • در جدول نیم فصل دوم لیگ برتر، پرسپولیس صدرنشین است
  • روی کین: تقریبا دیگر از منچستریونایتد بدم می‌آید
  • کلوپ: واقعا فکر می‌کنید منچسترسیتی فشار لیورپول را احساس می‌کند؟
  • خبر خوش برای پرسپولیسی ها؛‌ رامین رضائیان محروم شد
  • نساجی و موقعیتی کلیدی برای تعیین قهرمان!
  • آماری هولناک از حیوان گزیدگی در کشور
  •  بررسی عملکرد بانک توسعه تعاون در دیوان محاسبات 
  • بازی محتاطانه‌تر تیم‌ها در هفته ۲۴ لیگ برتر/ حضور تیم‌های جنوبی در پایین جدول جای تاسف دارد
  • بررسی عملکرد کاله در لیگ بسکتبال/ پیش از آغاز فصل قافله را باخت