Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه ضمن عذرخواهی از شهروندان و مسافران مترو، از تعطیلی واحد اغذیه‌فروشی در یکی از ایستگاه‌های متروی تهران خبرداد.

به گزارش  اقتصاد آنلاین ، مدیریت ارتباطات وامور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری راه آهن شهری تهران و حومه در خصوص فیلم منتشر شده در فضای مجازی که جانور موذی در اجاق پخت اغذیه‌فروشی در یکی از ایستگاه متروی تهران رؤیت شده بود، ضمن پذیرش اینکه نحوه نظارت، کنترل و مقابله این شرکت با امکان زیست حیوانات اهلی یا موذی در قسمت‌هایی از تونل‌ها یا بخش‌هایی از فضاهای در دست تکمیل ایستگاه‌ها بی‌تاثیر نبوده؛ به اطلاع عموم می‌رساند این اتفاق برای مسئولین شرکت نیز تکان‌دهنده و تاسف‌آور بود و تمام توان خود را برای اقدام جدی در این مورد خاص و بازنگری و بررسی مجدد در تمامی ایستگاه‌های مترو را در دستور کار قرار داده‌ایم

اقدام‌های اجرایی و فرایندهای واگذاری و نظارت بر اماکن خدماتی ارایه مواد غذایی را نیز به نحوی مورد تجدید نظر قرار خواهیم داد تا چنین موضوعی بار دیگر مشاهده و شنیده نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌بردای متروی تهران و حومه بخاطر ایجاد تردید در حفظ بهداشت و نظافت در ایستگاه‌ها و فروشگاه‌های مواد غذایی در میان شهروندان؛ اعلام می‌نماییم تمامی تلاش خود را برای جلب رضایت شهروندان و مسافران به‌کار خواهیم گرفت و همانطور که با تلاش و همت تمامی پرسنل توانستیم طی ماه‌های گذشته جهت رفاه حال بیشتر شهروندان و مسافران محترم فاصله حرکت قطارها را در خطوط ۲،۱ و۴ متروی تهران به چهار دقیقه کاهش دهیم و خدمات جابجایی مسافری را ارتقا بخشیم، به همین میزان در مورد رفع مشکلات بهداشتی احتمالی نیز تلاش خواهیم کرد.

لازم به توضیح است، پس از انعقاد قرارداد با مراکز فروش مواد غذایی در ایستگاه‌ها، دستگاه‌های نظارتی شامل بازرسین وزارت بهداشت و غیره نیز حضور و نظارت دارند و جای هیچگونه نگرانی در این خصوص وجود ندارد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: مترو موش ایستگاه مترو اغذیه فروشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۸۱۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات ویژه مترو در شب‌های قدر | مترو تا ۲ بامداد فعالیت می‌کند

به گزارش همشهری آنلاین، رضا محمد نژاد سرپرست شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: به منظور تکریم شب‌زنده‌داران و تسهیل تردد آنها به مساجد، حسینیه‌ها و اماکن مذهبی، زمان سرویس‌دهی در خطوط درون‌شهری مترو در شب‌های نوزدهم، بیست‌ویکم و بیست‌وسوم ماه مبارک رمضان، تا ساعت ۲ بامداد افزایش پیدا خواهد کرد.

او با بیان اینکه شرکت بهره‌برداری مترو تهران در نخستین شب قدر، در شامگاه جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ خدمات‌رسانی ویژه خود را آغاز می‌کند، توضیح داد: در این راستا سرویس‌دهی در خطوط ۱، ۲، ۳، ۴، ۶ و ۷ مترو تهران از ساعت ۲۲ تا ۲ بامداد روز بعد (شنبه ۱۱ فروردین‌ماه) با سر فاصله ۳۰ دقیقه انجام خواهد شد.

سرپرست شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه با اشاره به خدمات‌رسانی ویژه مترو تهران در دیگر شب‌های قدر نیز گفت: در شب‌های بیست‌ویکم و بیست‌وسوم ماه مبارک رمضان (یکشنبه ۱۲ و سه‌شنبه ۱۴ فروردین‌ماه ۱۴۰۳) هم سرویس‌دهی شبانه تا ساعت ۲ بامداد با سر فاصله ۳۰ دقیقه انجام می‌شود. مترو تهران در شب‌های قدر در خط پنج تهران (صادقیه) - گلشهر و بالعکس، همچنین انشعاب فرودگاه مهرآباد و شهر پرند خدمات‌رسانی شبانه ندارد.

کد خبر 840914 منبع: ایرنا برچسب‌ها شهردارى تهران نوروز تهران شهر شب قدر رمضان حمل و نقل شهری مترو تهران

دیگر خبرها

  • برنامه‌های متروی تهران در شب‌های قدر اعلام شد
  • خدمات ویژه مترو در شب‌های قدر | مترو تا ۲ بامداد فعالیت می‌کند
  • افزایش ساعت فعالیت متروی تهران در شب‌های قدر
  • اعلام برنامه‌های مترو تهران در شب‌های قدر
  • افزایش ساعت فعالیت مترو تهران در شب های قدر
  • جابجایی ۲۶ هزار نفر از شرکت‌کنندگان در «محفل قرآنی امام حسنی‌ها» با مترو
  • اقدامات توسعه‌ ای متروی تهران برای۱۴۰۳
  • ۹ ایستگاه‌ مترو اصفهان نمایشگاه صنایع دستی می‌شود
  • اقدامات توسعه‌ای مترو تهران برای سال ۱۴۰۳
  • توسعه شرقی خط ۴ مترو؛ نیازی که فراموش شده است