Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@22:10:42 GMT

مردم نگران صدای انفجارها نباشند

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۸۱۵۸۰

مردم نگران صدای انفجارها نباشند

فرامرز اکبری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از صبح امروز یک سری تحرکات نظامی از سوی نیروهای مستقر در نوار مرز برای سنجش توان ، تقویت و استحکام نیروهای نظامی انجام می شود که جای هیچ گونه نگرانی برای مردم نیست.
وی اظهار کرد: همه فعالان بخش های مختلف ، پیمانکاران ، عشایر مستقر در منطقه و مردم شهرستان در جریان باشند که این انفجارها جای نگرانی ندارد و می توانند امور روزمره خود را همانند قبل انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی انجام تمرینات نظامی را در نوار مرز و در مناطق کوه های آق داغ بیان کرد و اضافه کرد: این تمرینات هر چند وقت یکبار در سطح شهرستان انجام می شود.
قصرشیرین در غرب کرمانشاه با بیش 27 هزار تن جمعیت دارای 186 کیلومتر مرز با عراق است که در زمان جنگ تحمیلی 2 سال کامل در اشغال نیروهای بعثی عراق بود و جنگ هشت ساله تحمیلی از این منطقه غربی کشورمان آغاز شد و آخرین نقطه پایان جنگ نیز این منطقه بود.
7079/3012/8066
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 جنگ تحمیلی عراق مردم صدای انفجارها موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۸۱۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیه منطقه حایل در شمال عراق ایجاد می کند/ حمله زمینی گسترده به شمال عراق بعد از سفر اردوغان

به گزارش جماران به نقل از روزنامه حریت، ارتش ترکیه قصد دارد بعد از پایان سفر  رجب طیب اردوغان رئیس جمهور این کشور به عراق، عملیات زمینی گسترده علیه حزب پ.ک.ک به شمال عراق انجام دهد.

روزنامه حریت نوشت که قرار است اردوغان امروز دوشنبه به عراق سفر کند و انتظار می رود که ارتش ترکیه عملیات نظامی گسترده ای را در شمال عراق علیه پ.ک.ک در ماه های تابستان انجام دهد.

اردوغان بارها تأکید کرده بود که آنکارا انتظار دارد که مساله امنیت مرزهای ترکیه با عراق در تابستان حل شود. به گفته اردوغان ترکیه همچنین تلاش می کند که گذرگاه امنی به عمق 30 تا 40 کیلومتر داخل سوریه ایجاد کند.

این روزنامه ترکیه ای در ادامه نوشت که  آنکار پیش بینی می کند که به واسطه این عملیات همه طول مرزها ترکیه با عراق که بالغ بر 378 کیلومتر است به روی تروریست ها بسته شود.

«عبدالقادر سلفی» روزنامه نگار نزدیک به دولت ترکیه نیز  نوشت: اردوغان رئیس جمهور ترکیه گفت که منطقه ای که امنیت مرزهای مان با عراق را تأمین می کند می بندیم. انشاءالله بالاخره این تابستان مشکل مربوط به مرزهای مان با عراق را حل می کنیم. بعد از سفر اردوغان به عراق عملیات زمینی گسترده علیه پ.ک.ک انجام می شود. این بار مفهوم این عملیات کاملا متفاوت خواهد بود.

سلفی افزود: برای انجام این عملیات با مشارکت دولت مرکزی در بغداد، دولت خودمختار اردبیل و نیروهای الحشد الشعبی برنامه ریزی می کنیم. نیروهای زمینی ما با حمایت نیروی هوایی در اراضی عراق پیشروی خواهند کرد. هدف از این عملیات نیز ایجاد خط امن به عمق 30 تا 40 کیلیومتر داخل اراضی عراق است. حمله به پایگاه های ما در روزهای 22 و23 دسامبر و 24 ژانویه ایجاد این منطقه حایل را امری قطعی کرده است.

 

دیگر خبرها

  • توافق مهم امنیتی ایران و عراق (+جزئیات)
  • درخواست پنتاگون از دولت عراق درباره نیروهای آمریکایی
  • نتانیاهو هیتلر زمان، نمی‌تواند فرار کند | ترکیه در عراق عملیات نظامی انجام می دهد؟
  • السودانی: اجازه نمی‌دهیم از خاک ما برای انجام عملیات علیه دیگران استفاده شود
  • کدهای سفر اردوغان به عراق
  • روسیه کنترل یک روستای دیگر در دونتسک را به دست گرفت
  • روسیه کنترل یک روستا دیگر در دونتسک را به دست گرفت
  • تکذیب بیانیه منسوب به حزب‌الله عراق درمورد ازسرگیری حملات علیه پایگاه‌های نظامی آمریکا
  • ترکیه منطقه حایل در شمال عراق ایجاد می کند/ حمله زمینی گسترده به شمال عراق بعد از سفر اردوغان
  • عملیات خود را علیه نیروهای آمریکایی از سر می‌گیریم