Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-08@18:27:21 GMT

جیمیل با هوش مصنوعی متولد شد

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۸۱۹۴۷

جیمیل با هوش مصنوعی متولد شد

گوگل بزرگ‌ترین تغییر ممکن را در سرویس ایمیل خود به ثبت رساند تا جیمیل با تولدی دوباره، کاربران را به‌سوی خود بکشاند.

ایران آنلاین /گفته می‌شود دو سال طول کشیده است تا گوگل پس از 5 سال مجدداً سرویس پست الکترونیک خود را با شکل و شمایل نو، تجهیز به هوش مصنوعی کرده و حریم شخصی را بهبود بخشد. طراحی مجدد باهدف رقابت با outlook مایکروسافت صورت گرفته و با مدرن کردن باکس کاربران، قابلیت‌های جدیدی را به آن افزوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«جاکوب بَنک» مدیر جیمیل می‌گوید ماهانه 1.4 میلیارد کاربر از ایمیل گوگل استفاده می‌کنند و ویژگی جدید Nudge به کاربر یادآوری می‌کند که فلان ایمیل را پاسخ نداده است.

پاسخ هوشمند بر اساس محتویات نامه دریافتی، ویژگی بعدی است که از هوش مصنوعی استفاده کرده و با استفاده از تراشه موسوم به Tensor عملیات پاسخ‌دهی با پردازش صحیح دیتا انجام می‌شود.

همگام‌سازی پیام‌ها روی دستگاه‌های مختلف نیز قابلیت دیگری است که روی جیمیل جدید پیاده‌سازی شده است و ایمیل در کنار سرویس پیام‌رسان و سرویس تقویم و یادداشت روزانه قرارگرفته است.

بهبود سیستم هشدار درباره فیشینگ، حالت جدید Confidential که اجازه تعیین تاریخ انقضا برای ایمیل را به کاربر می‌دهد و قرار دادن پسورد برای خوانش یک ایمیل معیّن از دیگر ویژگی‌های جیمیل جدید است.

استراتژی گوگل توسعه بسته نرم‌افزاری G Suite است که شامل جی میل، گوگل داکس، تقویم و هنگ آوتس بوده تا با آفیس مایکروسافت رقابت کند.

گفته می‌شود گوگل سال گذشته با جی سوئیت 2 میلیارد دلار درآمد داشته که این رقم 10 برابر کمتر از رقم درآمد مایکروسافت از آفیس است.

یکی از دلایل عقب‌افتادگی جی میل آفلاین نبودن آن در مقایسه با آفیس است که اخیراً برای کاربران بیزینس خدمات آفلاین 90 روزه را تعریف کرده است تا بدون داشتن اینترنت، ایمیل‌ها را سرچ کرده و مطالب را بنویسیم.

/خبرآنلاین

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۸۱۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغ گوشی گوگل توسط محجبه‌های آمریکایی

تعداد بازدید : 1 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 96 ویدیویی از تبلیغ گوشی تلفن همراه گوگل پیکسل منتشر شده که زنان مسلمان با حجاب را در حال بازی بسکتبال و عکس گرفتن به تصویر کشیده است. این تصاویر را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • در روز اول اینوتکس 2024 چه گذشت؟
  • از رویداد هفته آینده گوگل چه انتظاری داشته باشیم؟
  • عکس| گوگل هم سانسورچی شد
  • ۱۱ حقیقت سریع در مورد ایمیل/ ۸۰درصد ایمیل‌های ارسالی روزانه اسپم هستند!
  • ۱۱ حقیقت سریع در مورد ایمیل/ ۸۰% ایمیل‌های ارسالی روزانه اسپم هستند!
  • هوش مصنوعی رقیب گوگل و اوپن ای آی در راه است
  • درگیری اسد با صدام حسین سر حمایت از ایران! / گنجینه جواهرات ملی ایران از نمای نزدیک / ستاره مصنوعی چینی، شش برابر داغ‌تر از خورشید! / دو شگرد برای افزایش بهره‌وری روزمره / روش تشخیص ایمیل‌های کلاهبرداری
  • تبلیغ گوشی گوگل توسط محجبه‌های آمریکایی
  • مایکروسافت استفاده از ابزار هوش مصنوعی تشخیص چهره را برای پلیس آمریکا ممنوع کرد
  • پیش‌بینی هوای ۳۰ روز آینده با هوش مصنوعی!