Web Analytics Made Easy - Statcounter

برخی مدیران کهگیلویه و بویراحمد به همراه نماینده بویراحمد و دنا به بهانه افتتاح ۳ پروژه کوچک بهداشتی با خوردوهای شاسی بلند مانوری تبلیغاتی در بخش محروم لوداب داشتند که دستاوردش "نمک پاشیدن بر زخم محرومیت" در این منطقه بوده است. ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۸ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، بخش محروم لوداب با بیش از 50 روستا از توابع شهرستان بویراحمد در 120 کیلومتری یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد واقع شده که این روزها از نبود برخی زیرساخت‌های لازم از جمله جاده ارتباطی مناسب، آنتن دهی تلفن همراه، نبود آب شرب، شبکه‌های تلویزیونی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..رنج می‌برد.

اما کاروان خوردوهای ساشی‌بلند تبلیغاتی مدیران و آقای نماینده به این منطقه، دردی از  دردهای مردم این دیار نکاسته، بلکه بر درد کهنه "محرومیت در لوداب" نمک پاشیده تا همچنان ولی نعمتان انقلاب به این فکر کنند که باید با "فقر، نداری و محرومیت" تا ایستگاه آخر بمانند.

انتهای پیام/م

R41452/P1486/S6,69/CT8

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۸۲۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏

اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتشی کهگیلویه و بویراحمد با حضور فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی برگزار شد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075155 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار
  • حوادث ترافیکی در ایران سالانه منجر به ۷۰۰ هزار زخمی می‌شود
  • وزیر علوم: صندلی خالی زیادی در دانشگاه‌ها داریم
  • ساخت سه پایگاه امدادی اورژانس در کهگیلویه و بویراحمد
  • سه پایگاه اورژانس جاده ای در کهگیلویه و بویراحمد احداث می شود
  • روند کاهشی دمای هوای کهگیلویه و بویراحمد در شبانه روز آینده
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد
  • جلوگیری از تردد خودروهای شوتی در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏