Web Analytics Made Easy - Statcounter


نشست خبری سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران فردا با حضور رئیس این دوره از نمایشگاه برگزار می‌شود.

به گزارش امتداد نیوز به نقل از ستاد خبری و رسانه‌ای سی و یکمین نمایشگاه کتاب تهران، نشست خبری سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران روز یکشنبه (۹ اردیبهشت ماه) با حضور محسن جوادی، معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نشست از ساعت ۱۰ صبح در سالن زنده‌یاد علی عاشوری در موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران به نشانی تهران، خیابان انقلاب، بین فلسطین و صبای جنوبی، پلاک ۱۰۸۰ برگزار می‌شود.

آغاز توزیع بن‌کارت‌های‌ فیزیکی دانشجویان و طلاب

خبر دیگر از نمایشگاه امسال اینکه، دانشجویان و متقاضیان دریافت بن کارت فیزیکی می‌توانند از امروز ۸ اردیبهشت ماه با مراجعه به شعب بانک عامل نمایشگاه، نسبت به دریافت بن‌کارت‌های خود اقدام کنند.

توزیع بن کارت‌های فیزیکی از ۸ اردیبهشت ماه تا پایان زمان نمایشگاه در کلیه شعب این بانک و پیشخوانهای شهرنت آن انجام می‌شود.

در سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تعداد ۱۴۴ هزار و ۵۴۹ دانشجو و طلبه خواستار دریافت بن خرید کتاب بودند که از این تعداد ۱۰۴ هزار و ۵۵۳ متقاضی دریافت بن فیزیکی، ۴ هزار و ۴۳۴ نفر متقاضی بن NFC و ۳۵ هزار و ۵۶۲ متقاضی نیز از طریق کارت ملی هوشمند ثبت‌نام خود را انجام داده‌اند.

بن خرید کتاب دانشجویی و طلاب به مبلغ یک میلیون ریال است که ۶۰ درصد آن از سوی دانشجو و ۴۰ درصد آن نیز از سوی معاونت امور فرهنگی تامین می‌شود.

همچنین بن کارت‌های سازمان‌ها و نهادها نیز پس از بررسی درخوسات‌ها، از تاریخ ١٢ اردیبهشت فقط در شعبه میدان فردوسی کد ٣٢٩ توزیع می‌شود.

یادآوری می‌شود، سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «نه به کتاب نخواندن» از تاریخ ۱۲ تا ۲۲ اردیبهشت ماه در مصلای امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

true برچسب ها : محسن جوادی نشست خبری نمایشگاه کتاب تهران true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۸۲۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین

به گزارش خبرنگار مهر، به همت بسیج دانشجویی بعد از ظهر یکشنبه تجمع دانشجویی تا مسجدالاقصی با حضور دانشجویان قزوینی در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) برگزار شد.

در این تجمع که جمعی از دانشجویان دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) و مسؤولان این دانشگاه حضور داشتند از خیزش دانشجویان ضدصهیونیستی دانشگاه‌های آمریکا حمایت شد.

در این تجمع فریادهای «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا»، «شرارت اسرائیل، زیر سر آمریکاست» از سوی دانشجویان سر داده شد.

گفتنی است روز گذشته نیز دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای قزوین تجمع اعتراضی را در حمایت از مردم مظلوم غزه برگزار کرده بودند.

کد خبر 6091175

دیگر خبرها

  • بیش از ۲ هزار مسؤول برای حضور در نمایشگاه کتاب دعوت شدند
  • نشر صاد با ۱۹۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • فائضه غفار حدادی با سفرنامه حج به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • انتشارات جمکران با ۵۰۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • استقبال کانون استان قزوین از برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • رسانه ملی با تمام توان در خدمت سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب
  • نشست خبری اولین جشنواره بین المللی فیلم دینی رضوان
  • نشر آموت با ۱۸۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین