Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@22:58:20 GMT

رویکرد جدید باشگاه چلسی در نقل و انتقالات

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۸۲۵۲۰

رویکرد جدید باشگاه چلسی در نقل و انتقالات

رومن آبراموویچ، مالک باشگاه چلسی با وجود نامشخص بودن آینده آنتونیو کونته در این تیم، به مدیران باشگاهاعلام کرده که اهداف تابستانی را پیگیری کرده و برای جذب آنها تلاش کنند.

به گزارش"ورزش سه"، مالک آبی های لندنی قصد دارد اهداف مدنظر باشگاه را همچنان با قوت پیگیری کند، هر چند که مشخص نیست فصل آینده چه کسی روی نیمکت چلسی خواهد نشست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشکل اصلی کونته با چلسی بر سر این بود که باشگاه به او قدرت کافی برای خرید بازیکن در پنجره نقل و انتقالات را نمی‌داد. چلسی در پنجره‌های پیشین نقل و انتقالات در جذب اهداف مورد نظر کونته ناکام بود و همین موضوع سبب اختلاف بین باشگاه و مربی شده بود.

 

 

 

 

حال نشریه دیلی میل مدعی شد که مالک روس چلسی قصد دارد دخالت بیشتری در نقل و انتقالات انجام دهد و به مدیران باشگاه اعلام کرده بدون توجه به اینکه فصل آینده چه کسی روی نیمکت خواهد بود، به دنبال جذب اهداف مدنظر باشند. در حقیقت آبراموویچ از باشگاه خواسته که خریدهای احتمالی را به تعویق نیندازند و با توجه به اینکه نقل و انتقالات پیش از شروع فصل آینده به پایان می‌رسد، زمان را برای خرید بازیکن کاهش داده است.

چلسی در تابستان برای جذب جان استونز، مدافع سیتی و همچنین ژان میشل سری، ستاره نیس تلاش خواهد کرد.

چلسی آنتونیو کونته (سرمربی) آبراموویچ (مالک باشگاه)

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۸۲۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی در جام جهانی ستاره جنجالی را نابود کرد

به گزارش "ورزش سه"، پوگبا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال ۲۰۱۶ با شکستن رکورد نقل و انتقالات و مبلغ 115 میلیون یورو یوونتوس را ترک کرد و به منچستر یونایتد پیوست تا در این تیم با مورینیو همکاری داشته باشد.

اما اتفاقی که رخ داد این بود که این بازیکن نتوانست درخششی که در ترکیب یووه داشت را در یونایتد هم تکرار کند و انتقادهای بسیاری از او مطرح شد که یکی از آنها به دلیل درگیری جدی با مورینیو در رختکن شیاطین سرخ بود که حواشی و جنجال بسیاری را برای این تیم به همراه داشت.

مورینیو در گفتگو با تلگراف درباره تجربه کار با این ستاره فرانسوی اظهار داشت:« تنها چیزی که باید بگویم این است که شاید این اتفاق تقریبا برای همه در بخشی از دوران حرفه‌ای فوتبال‌شان رخ دهد. شما ممکن است این احساس که چه کسی هستید و باید چه کاری انجام دهید را از دست بدهید.

فکر می‌کنم پوگبا پس از قهرمانی با تیم ملی فرانسه در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ به انسان دیگری تبدیل شد و به شکل متفاوتی به یونایتد برگشت. جام جهانی او را به جایی رساند که احساس کرد فوتبال دیگر مهم‌ترین اتفاق در زندگی‌اش نیست. من به هیچ وجه از وضعیت پوگبا در حال حاضر خوشحال نیستم.»

دیگر خبرها

  • آینده مبهم در لندن | سردرگمی در چلسی!
  • مائوریسیو پوچتینو در خطر اخراج از چلسی
  • بیانیه پرسپولیس علیه شایعات نقل و انتقالاتی
  • «کونته» گزینه ناپولی نیست/ «ایتالیانو» در یک قدمی «پارتنوپی»
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات بازیکنان تهاجمی در تاریخ فوتبال / نیمار در صدر
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات مدافعان در تاریخ فوتبال / یوشکو گواردیول در صدر
  • قهرمانی در جام جهانی ستاره جنجالی را نابود کرد
  • رئیس لاتزیو از تصمیم اینزاگی خیلی عصبانی شد
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات هافبک‌ها در تاریخ فوتبال / کوتینیو در صدر
  • بمب نقل و انتقالات در آستانه انفجار؛ یحیی گل‌محمدی با تراکتور توافق کرد