Web Analytics Made Easy - Statcounter

فریده شفیعی ثانی مدیر دبیرستان دخترانه سما شیروان شیروان به عنوان عضو کمیسیون اجتماعی مجمع مشورتی زنان خراسان شمالی انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مجمع مشورتی زنان خراسان شمالی با حضور محمدرضا صالحی، استاندار خراسان شمالی و دکتر نظری پور کیایی، مشاور وزیر کشور در امور بانوان و خانواده افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مجمع متشکل از شش کمیسیون است و با هدف شناسایی آسیب های اجتماعی موجود و ارائه راهکار برای برطرف کردن این آسیب ها تشکیل شده است.

وی بیست و نه سال سابقه خدمت در آموزش و پرورش دارد و کارشناس ارشد تاریخ و تمدن است و از سوابق اجرایی وی عضویت در جمعیت بانوان فرهیخته استان خراسان شمالی، عضویت در هیئت مؤسس انجمن نخبگان و شورای فرهنگ عمومی شهرستان شیروان را می توان نام برد.

کسب عنوان پژوهشگر برتر، برگزیده جشنواره زنان نام آور در سطح استان خراسان شمالی در حوزه بانوان، مدیر نمونه شهرستان شیروان در هفته معلم، کسب رتبه دوم کشوری مسابقه وبلاگ نویسی دبیرخانه راهبری دین و زندگی، کسب عنوان زن برگزیده فرهنگی استان خراسان شمالی، کسب رتبه اول سومین جشنواره رسانه های سلامت وزارت بهداشت در بخش رسانه های دیجیتال با ارائه وبلاگ «جاده سلامت مادران»، کسب رتبه اول پنجمین جشنواره وبلاگ نویسی رضوی در جشنواره بین المللی امام رضا ، معلم نمونه استانی در هفته معلم از افتخارات وی است.

همچنین وی دارای مقالات متعدد در همایش های مختلف به صورت سخنرانی و پوستر است .

انتخاب دو تن از کارکنان سما شیروان به عنوان معلم و معاون پویا

دو تن از کارکنان سما شیروان به عنوان معلم پویا در سطح شهرستان انتخاب شدند.

فریبا دوگوهر معلم دبستان پسرانه سما شیروان به عنوان معلم پویای شهرستان انتخاب شد. وی هفت سال سابقه آموزشی در این آموزشگاه را دارد و کارشناس ارشد روانشناسی عمومی با چندین مقاله علمی، پژوهشی است.

همچنین رقیه صابری، معاون آموزشی دبستان دخترانه سما و مسئول روابط عمومی مجتمع سما، به عنوان معاون پویای شهرستان انتخاب شد.

وی شش سال سابقه کار در این مرکز را دارد و کارشناس ارشد آمارریاضی،دارای چندین مقاله در همایش‌های مختلف است. از افتخارات وی می‌توان کسب مقام رابط پژوهشی برتر مدارس سما کشور و کسب مقام های متعدد در مسابقات فرهنگی، ورزشی و قرآن و عترت نام برد.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۸۲۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰۰ خیر مدرسه ساز در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد

مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز چهارمحال و بختیاری گفت: حدود ۴۰۰ خیر مدرسه ساز و حدود ۸۲ پروژه نیمه فعال خیری در استان وجود دارد که نیازمند اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومانی است و انشاالله با همت خود خیرین به اتمام خواهند رسید.


به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری، علی‌مردان مردانی امروز_ پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به فعالیت مجمع خیرین مدرسه ساز استان، اظهار کرد: مجمع خیرین مدرسه ساز حدود ۲۵ سال است فعالیت می‌کند و از سال ۱۳۹۵ این فعالیت به‌صورت رسمی شکل گرفت.

وی ادامه داد: مجمع خیرین مدرسه ساز یک سازمان مردم نهاد است که وظیفه آن جذب و ترویج فرهنگ خیر در راستای ساخت و توسعه فضاهای آموزشی‌ست‌.

مدیر عامل خیرین مدرسه ساز چهارمحال‌وبختیاری تصریح کرد: هر ساله جشنواره خیرین مدرسه ساز استانی، شهرستانی و مدرسه‌ای برگزار می‌شود که امسال در ۱۹ اردیبهشت شاهد بیست‌وششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان خواهیم بود.

مردانی تاکید کرد: خیرین مدرسه ساز متعهد شدند که ۶۴ میلیارد تومان در راستای توسعه و بهسازی مدارس هزینه کنند که بالای ۵۰ میلیارد آن محقق شده است.

وی اضافه کرد: حدود ۴۰۰ خیر مدرسه ساز و حدود ۸۲ پروژه نیمه فعال خیری در استان وجود دارد که نیازمند اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومانی است و انشاالله با همت خود خیرین به اتمام خواهند رسید.

مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز چهارمحال و بختیاری گفت: نحو مشارکت خیرین برعهده خود آن‌هاست ولی مجمع سعی کرده این مشارکت‌ها هدفمند و در جهت رفع مشکلات آموزش‌وپرورش باشد، بیشتر این مشارکت‌ها در مناطق محروم و کم برخوردار از جمله کوهرنگ و لردگان بوده است.

کد خبر 747911

دیگر خبرها

  • رهاسازی ۷ هزار قطعه ماهی گرمابی در مزارع شیروان
  • هفتمین اجلاس مجمع رؤسای کمیسیون‌های شهرسازی و معماری در بوشهر
  • ۴۰۰ خیر مدرسه ساز در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد
  • مدیر عامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی معرفی شد
  • ضرورت بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان
  • آیت‌الله مدرسی یزدی: شورای نگهبان در بررسی مصوبات، به نظرات مشورتی پژوهشکده توجه می‌کند
  • ‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی
  • برگزاری نشست کمیسیون‌های سه گانه فدراسیون دوومیدانی | انتخاب روسا و نمایندگان کمیسیون ها در مجمع
  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی
  • آموزش در حوزه بانوان جدی گرفته شود