Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، سردار «بهمن ریحانی» در مراسم صعود به ارتفاعات بازی دراز و افتتاحیه راهیان نور اظهار داشت: حضور مشتاقانه مردم در ارتفاعات بازی‌دراز و حضور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در این نقطه مرزی پیامی سرشار از ایستادگی، مقاومت، امنیت و ادامه یافتن راه شهدا را برای دوستان و دشمنان ملت ایران دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران نه‌تنها امنیت بلکه اقتدار امنیتی دارد، عنوان کرد: کشور ایران با وجود تهدیدات قابل توجه منطقه‌ای امن است و این شرایط با شرایط کشوری که در یک منطقه امن امنیت دارد، متفاوت است.
فرمانده سپاه حضرت نبی‌ اکرم (ص) گفت : مادامی که مردم همچون گذشته در صحنه ایستاده باشند، ایران اسلامی مایه سربلندی دوستان و خار چشم دشمنان خواهد بود.
سردار ریحانی با بیان اینکه حضور آگاهانه و متعهدانه سبب عزت و سربلندی ایران اسلامی شده است، بیان کرد: ایستادگی مردم در دوره‌های مختلف زمانی در طول انقلاب اسلامی یک کتاب قطور است.
وی افزود: نمونه این ایستادگی در ماه‌های اخیر در جریان زلزله شهرستان‌های همیشه مقاوم سرپل‌ذهاب، گیلانغرب، قصرشیرین و ثلاث‌باباجانی قابل مشاهده بود و این زلزله هر چند خانه‌های مردم را لرزاند اما اعتقاد و ایمان مردم همچنان استوار ماند.
فرمانده سپاه استان کرمانشاه بیان کرد: مادامی که اعتقاد و ایمان مردم استوار و پابرجا بماند سرعت پیشرفت ملت ایران بیش از پیش است.
بنابراین گزارش رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور هم گفته است : بیش از دو میلیون نفر در سال گذشته از مناطق عملیاتی غرب و شمال‌غرب بازدید کردند.
سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» با اشاره به اینکه استقبال از مناطق عملیاتی غرب در سه تا چهار سال گذشته بسیار بیشتر شده است، اظهار داشت: در دوره نوروز امسال 100 هزار نفر از یادمان‌های دفاع مقدس در استان کرمانشاه بازدید کردند.
وی افزود: امسال به خاطر پس‌لرزه‌ها و احتمال ریزش کوه تأکید شد که در نوروز از ارتفاعات بازی‌دراز بازدید نشود.
کارگر گفت: پارسال از 6 میلیون نفر که در راهیان نور حضور داشتند، دو میلیون نفر از غرب و شمال غرب بازدید کردند؛ بنابراین این مناطق از غربت خارج شده و حضور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و کاروان‌های راهیان نور از سراسر کشور در امروز گواهی بر این موضوع است.
وی با اشاره به اینکه حضور مردم در سالروز عملیات بازی‌دراز در این ارتفاعات هر سال افزایش می‌یابد، گفت: در سال 91 و 92 تعداد اندکی از غرب و شمال‌غرب بازدید می‌کردند اما این آمار در سال‌های اخیر افزایش یافته و تلاش می‌شود وضعیت بهتر نیز شود.  

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۸۲۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقشه پراکندگی نیروهای مقاومت از یمن تا فلسطین

همشهری آنلاین - گروه سیاسی: رسانه‌ها و اندیشکده‌های تحلیلی غربی از حضور قریب به ۱۸۰ هزار نیروی شبه‌نظامی متعلق به گروه‌های مقاومت در خاورمیانه گزارش می‌دهند. پس از جنگ ۷ اکتبر ۲۰۲۳ حماس و اسرائیل توجه به این گروه‌ها تحت عنوان نیروهای نیابتی و همچنین جبهه مقاومت زیاد شده است و یکی از جریان‌های اصلی خبری در رصد تحولات منطقه خاورمیانه شده است. حمایت‌های مستشاری ایران از جریان مقاومت در این منابع در همه تحلیل‌ها مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. این نیروها در عراق، لبنان، فلسطین، یمن و سوریه حضور دارند.

کد خبر 847835 برچسب‌ها لبنان خبر ویژه سوریه ایران و فلسطین فلسطین عراق یمن فلسطین - حماس

دیگر خبرها

  • دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)
  • ۳ هزار بسیجی لرستانی به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند
  • صعود سراسری به ارتفاعات «بازی‌دراز» به تعویق افتاد
  • به تعویق افتادن زمان برگزاری ویژه برنامه صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز
  • نقشه پراکندگی نیروهای مقاومت از یمن تا فلسطین
  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • ایستادگی مردم غزه برگرفته از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • اعزام ۳ هزار زائر از استان همدان در قالب کاروان راهیان نور
  • چرا رئیس‌جمهور به بازدید از تهران آمد؟