Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،فرزاد افشاری‌نژاد مدیر کل ثبت احوال هرمزگان گفت: پنج هزار و ۳۰۰ نفر در این استان از ابتدای کار ثبت احوال تاکنون به نام‌ها و القاب این حضرت نامگذاری شده‌اند.
وی ضمن تبریک اعیاد و مناسبت‌های شعبانیه سالروز ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان را تبریک و اضافه کردگفت و افزود: این تعداد نام گذاری به نام و القاب حضرت علی اکبر (ع) دراستان نشان از علقه و اعتقاد مردم به ایشان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل ثبت احوال هرمزگان گفت: دو هزار و ۲۴۵ نفر در استان به نام علی اکبر و سه هزار و ۳۲ نفر به نام اکبر در استان نام گذاری شده‌اند.

وی به برگزای ویژه برنامه‌های فرهنگی معنوی در مناسبت‌های مذهبی و دینی اشاره کرد و افزود: برای مناسبت‌های پیش رو به ویژه تولد امام زمان (عج) برنامه‌های متعددی با حضور کارکنان و خانواده آن‌ها داریم.

انتهای پیام/ر

 

نام گذاری دو هزار و ۲۴۵ نفر درهرمزگان به نام علی اکبر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مناسبت های مذهبی سازمان ثبت احوال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۸۲۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به زودی، واکسیناسیون پنوموکوک و روتاویروس کودکان هرمزگانی

دکتر عبدالجبار ذاکری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: واکسیناسیون پنوموکوک و روتاویروس برای کودکان زیر یکسال طی ماه جاری در سراسر استان اجرا می‌شود.

وی افزود: با ورود این ۲ واکسن مهم به برنامه واکسیناسیون، از عفونت‌های مختلف تنفسی و گوارشی در نوزادان جلوگیری می‌شود.

 معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: واکسن روتاویروس در سنین ۲ و ۴ و ۶ ماهگی و همچنین واکسن پنوموکوک در سنین ۲ و ۴ و ۱۲ ماهگی تزریق می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • برگزاری جشن تولد برای خالو قنبر راستگو هنرمند محبوب هرمزگانی
  • هرمزگانی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد تومان زکات فطریه پرداخت کردند
  • رقابت بیش از ۲۳ هزار هرمزگانی در مرحله اول کنکور از فردا
  • نام نویسی بیش از 23 هزار داوطلب هرمزگانی در مرحله اول کنکور
  • پرداخت ۲۰ میلیارد زکات فطریه از سوی هرمزگانی‌ها
  • ویژه برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت شهادت حمزه سیدالشهدا(ع)
  • شهدای عرصه هویت ملی استان سیستان و بلوچستان
  • به زودی، واکسیناسیون پنوموکوک و روتاویروس کودکان هرمزگانی
  • ۱۸ هزار و ۳۹۸ واقعه ولادت در قم به ثبت رسید