Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-16@19:51:57 GMT

عکس/ پایان افسانه اینیستا

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۸۲۸۷۷

اینیستا در سال 1996 میلادی وارد آکادمی فوتبال باشگاه بارسلونا شد. در سال‌های 2001 تا 2003 میلادی عضو تیم دوم بارسا بود و از سال 2002 رسما بازیکن تیم اصلی نیز شد و پس از 22 سال از این تیم خداحافظی کرد.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۸۲۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شایعه محال؛ افسانه عجیب راه دادن مربیان سرخابی به پرسپولیس و استقلال

به گزارش همشهری‌آنلاین، حتما فوتبال ایران هم مثل خیلی از کشورهای دیگر دنیا مبتلا به درجاتی از انحراف و کجروی هست، با این حال بعضی حرف‌ها را در مورد آن هرگز نمی‌توان باور کرد. به‌عنوان نمونه یکی از عجیب‌ترین شایعاتی که در این فضا ساخته می‌شود، مربوط به کم‌کاری تعمدی مربیان پرسپولیسی و استقلالی در مقابل سرخابی‌هاست. حقیقتا نمی‌دانیم چه در سر این دوستان می‌گذرد که مثلا فکر می‌کنند مهدی تارتار چون زمانی در پرسپولیس توپ می‌زده، حالا مقابل این تیم راه می‌دهد! طوری شده که بنده‌خدا خودش به حرف آمد و بعد از شکست ملوان آن هم با یک گل آفساید گفت: «خود استقلال ۶‌سال است پرسپولیس را نمی‌برد، از من چه توقعی دارید؟» این تازه در حالی است که او لیگ سیزدهم با گسترش‌فولاد پرسپولیس علی دایی را برد و مانع از قهرمانی سرخپوشان شد.

اصلا اخلاق حرفه‌ای و قواعد بازی جوانمردانه به کنار؛ پرسش اینجاست که حتی اگر یک مربی بخواهد به تیم سابقش راه بدهد باید چه کند؟ مثلا به ۲۰‌بازیکن تیمش بگوید شل بگیرید؟ به همین راحتی؟ آنها هم قبول می‌کنند و بعدا هیچ‌کدام‌شان هیچ‌وقت این راز را افشا نمی‌کنند؟ چنین چیزی ممکن است؟ از همه اینها که بگذریم از نظر شغلی هیچ‌چیز برای چنین مربیانی بهتر از آن نیست که در مسابقات مهم پخش زنده برابر پرسپولیس و استقلال بدرخشند. یحیی گل‌محمدی نیم‌فصل اول لیگ نوزدهم پرسپولیس کالدرون را برد که در نیم‌فصل دوم توانست جای او را بگیرد، وگرنه هواداران یک مربی مفلوک بازنده را چطور قبول می‌کنند؟ همین داستان در مورد مربیان استقلالی مثل محمود فکری، علیرضا منصوریان و رضا عنایتی هم وجود داشته است. دست بردارید از این داستان‌سرایی‌ها لطفا!

کد خبر 844815 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • داستان‌های افسانه‌ای ازهم‌گسیخته
  • مربی آینده بارسلونا از امارات می‌آید!
  • احتمال ورود آندرس اینیستا به عرصه مربی‌گری
  • شایعه محال؛ افسانه عجیب راه دادن مربیان سرخابی به پرسپولیس و استقلال
  • اپل دیگر بزرگترین فروشنده موبایل جهان نیست
  • طلای جهانی دوباره پر کشید
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
  • قیمت طلا تکان خورد/ قیمت جدید طلا ۲۷ فروردین ۱۴۰۳
  • سپاه به افسانه قدرت آمریکا و رژیم صهیونیستی پایان داد
  • عطار نیشابوری را بهتر بشناسیم