Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه‌های مکتوب امروز شنبه 8 اردیبهشت به دیدار تاریخی مقامات ارشد دو کره و دیدار قرآنی مقام معظم رهبری نگاه پر رنگی داشتند.

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، دیدار تاریخی مقامات ارشد دو کره و نشست مقام معظم رهبری با قاریان قرآن در کنار گزارش‌هایی جالب از الماس قهوه‌خانه‌های ایران و دلایل رستوران داری هنرمندان از خبرهای جالب روزنامه‌های امروز بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار تاریخی «این» و «اون»

پس از هفته‌ها برنامه ریزی سرانجام «کیم جونگ اون» با عبور از منطقه غیرنظامی میان دو کره وارد خاک کره جنوبی شد. عکس دو نفره رهبر کره‌شمالی و رئیس‌جمهور کره‌جنوبی بر روی خط مرزی دو کره یکی از مطرح‌ترین عکس‌های رسانه‌ها بود که این عکس با تیترهای مختلف به صفحه نخست روزنامه‌های امروز نیز راه پیدا کرد.

روزنامه‌های اعتماد، ابتکار، ایران، جوان، خراسان، دنیای اقتصاد و قدس از مطرح‌ترین روزنامه‌ها بودند که خبر و عکس این دیدار را در صفحه نخست خود منتشر کردند.

دیدار قرآنی مقام معظم رهبری

خبر دیدار شرکت کنندگان در سی و پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در صبح پنجشنبه با رهبر معظم انقلاب اسلامی از دیگر اخبار مورد توجه رسانه‌های مکتوب امروز بود که برخی روزنامه‌ها مانند اطلاعات، جمهوری اسلامی، جوان، حمایت، قدس و رسالت به صورت ویژه با تیتر و عکس‌های مختلف به این دیدار پرداخته‌اند.

فرهیختگان؛ چرا هنرمندان سراغ کافه‌داری و رستوران داری می‌روند؟

رستوران‌داری و کافه‌داری این روزها انگار شغل دیگر هنرمندان شده است و هر چند وقت یک‌بار شاهد خبری از افتتاحیه یک رستوران جدید از هنرمندان هستیم. اشکان خطیبی در گفت‌وگو با روزنامه فرهیختگان از دلایل فعالیت‌های جانبی هنرمندان می‌گوید.

در قسمتی از این مصاحبه آمده است: «خطیبی در پاسخ به این سوال که چرا هنرمندان غیر از تجارت رستوران‌داری به سراغ حرفه‌های دیگر نمی‌روند، این‌طور بیان کرد: به نظرم سرگرمی غذا خوردن یکی از جاذبه‌هایی است که هرکسی را وسوسه می‌کند تا به حرفه پر سود رستوران‌داری وارد شود. وقتی به اقتصاد هنر و فرهنگ نگاه می‌کنیم و گردش مالی آن را در مقایسه با رستوران‌داری می‌سنجیم، می‌بینیم توجه به غذا و شکم در میان مردم یکی از اولویت‌های اصلی آنهاست و طبیعی است که هنرمندان برای سرمایه‌گذاری به کاری غیر از رستوران‌داری فکر نکنند.»

شهروند؛ الماس قهوه‌خانه‌های ایران

گزارش روزنامه شهروند از کوچکترین قهوه‌خانه ایران در بازار تهران و گفت‌وگو با صاحب آن‌ که قصه‌های زیادی از این قهوه‌خانه ١٠٠ساله برای گفتن دارد. از گزارش‌های جالب رسانه‌های مکتوب امروز بود.

در بخشی از این گزارش خواندنی آمده‌است:«حاج کاظم در کنار کار در قهوه‌خانه فعالیت‌های اجتماعی را فراموش نکرده است. «١٨٧خانواده نیازمند تحت پوشش قهوه‌خانه‌اند. هزینه‌ها را در اینستاگرام منتشر می‌کنم؛ به‌عنوان مثال دختری ٢٠ساله از بدو تولد بخشی از صورتش مشکل داشته و قرار است در بیمارستان فاطمه زهرا جراحی پلاستیک کند.» عشق به کوهنوردی هنوز در وجود او دیده می‌شود: «سال گذشته کوهنوردها در روز هوای پاک زباله جمع کردند، تصمیم گرفتم مسابقه‌ای برگزار کنم. ٢میلیون تومان هم جایزه دادم، البته آقام جایزه‌ها را داد. اینها همه برای عشق و دوست‌داشتن است.»»

خراسان؛ حجتی در مسیر پاستور به بهشت؟

سرنوشت شهردار تهران همچنان در سایه‌ای از ابهام قرار دارد و گزارش‌ها، تحلیل‌ها و مصاحبه‌ها در این مورد پای ثابت اخبار رسانه‌ها است. روزنامه خراسان امروز در گزارشی به بررسی احتمال حضور حجتی در شهرداری پرداخته و در کنار آن گزینه‌های دیگر برای تصدی این پست را بررسی کرده‌است.

جوان؛ گلوگاه‌های فساد، عامل ترویج اشرافی‌گری

اشرافی‌گری واژه‌ای است که مبارزه با آن به اندازه عمر انقلاب اسلامی ایران می‌رسد. روزنامه جوان با پرداختن به این موضوع، فساد در سیستم اداری و در بین مدیران را از عوامل اصلی اشرافی‌گری دانسته و در گزارش خود به این عمل و راهکارهای مقابله با آن پرداخته است.

دبل قهرمانی توسط پرسپولیس

فصل هفدهم فوتبال ایران با قهرمانی زود هنگام تیم پرسپولیس روز گذشته رسما به پایان رسید و مراسم اهدای جام هم پس از پایان بازی با شپیدرود رشت به پرسپولیس اهدا شد اما این قهرمانی تیم پایتخت که باعث سرخ شدن صفحه نخست اغلب روزنامه‌های ورزشی امروز شد؛ در صفحه نخست روزنامه‌های غیر ورزشی امروز بازتابی نداشت.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۸۲۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزنامه‌های اقتصادی یک‌شنبه ۱۶ اردیبهشت

پیشخوان روزنامه بازارنیوز، مروری کوتاه بر تیتر‌های روزنامه‌های اقتصادی داشته است.

گروه اقتصاد کلان بازارنیوز_ محمود جباری؛ پایگاه تحلیلی خبری بازارنیوز امروز، یک‌شنبه (۱۶ اردیبهشت) مروری کوتاه بر تیتر‌های روزنامه‌های اقتصادی داشته است.

 

 

برچسب ها: پیشخوان مطبوعات اقتصادی ، پیشخوان روزنامه های اقتصادی ، پیشخوان روزنامه های اقتصادی امروز ، تیتر روزنامه های اقتصادی ، اخبار اقتصادی لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000TA6

دیگر خبرها

  • روزنامه‌های اقتصادی سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت
  • گزارش امیرعبداللهیان از دیدار امروز رئیس اقلیم کردستان عراق
  • از فیفا 94 تا امروز؛ روند دیدنی تکامل ضربات آزاد
  • ملی‌پوشان فوتسال به دیدار رئیس جمهور می‌روند
  • روزنامه‌های اقتصادی دوشنبه ۱۷ اردیبهشت
  • ادامه روند افزایش تدریجی دما در خراسان رضوی
  • کدام‌ سرطان‌ها با سیگار کشیدن سراغ ما می آیند
  • برخی بازیکنان پرسپولیس از اوسمار حرف‌شنوی ندارند!
  • عناوین برگزیده روزنامه‌های صبح امروز
  • روزنامه‌های اقتصادی یک‌شنبه ۱۶ اردیبهشت