Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-03-19@08:36:42 GMT

مردم یمن شهید صالح الصماد را تشییع می کنند

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۸۳۴۷۵

مردم یمن شهید صالح الصماد را تشییع می کنند

به گزارش جهان نيوز به نقل از العالم، صالح الصماد روز 19 آوریل کنونی در حملۀ هوایی ائتلاف سعودی - آمریکایی به کاروان حامل وی در استان الحدیده در غرب یمن شهید شد.

مراسم تشییع پیکر شهید الصماد در صنعاء پایتخت یمن برگزار می شود و در این مراسم مردم و مسئولان حضور خواهند داشت.

کمیته برگزار کننده این مراسم تشییع در بیانیه ای اعلام کرده بود که این مراسم از میدان السبعین صنعاء آغاز می‌شود و از یمنی‌ها خواسته بود که به صورت گسترده در این مراسم حضور یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



تشکّل های سیاسی از طرفداران خود خواسته اند که در مراسم تشییع شهید الصماد مشارکت کنند.جنبش انصار الله یمن در بیانیه ای آمریکا را به همدستی با عربستان و امارات در ترور شهید الصماد متهم کرد و افزود : تکنولوژی هواپیمایی که شهید الصماد را ترور کرد، در اختیار ائتلاف سعودی قرار ندارد.
 

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۸۳۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تشییع مادر شهیدان روحبخش در مشهدالرضا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مراسم تشییع صدیقه بزم آرا مادر شهیدان روحبخش، امروز پس از اقامه اذان ظهر و عصر در مشهد از حسینیه پیروان دین نبوی به سمت حرم مطهر رضوی برگزار شد.

 پیکر مادر شهیدان روحبخش پس از مراسم تشییع و طواف در آستان ملک پاسبان رضوی با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، آحاد مردم متدین و شهید پرور مشهد الرضا و برخی از مسئولان، به قطعه میرزا جواد آقا تهرانی گلزار شهدای بهشت رضا (ع) منتقل و در جوار فرزندان شهیدش به خاک سپرده شد.

مادر شهیدان روحبخش در سن ۹۱ سالگی به علت کهولت سن دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

دیگر خبرها

  • مراسم تشییع و تدفین مرزبان شهید در شهرستان جیرفت برگزار شد
  • تشییع شهید بیاناتی در اسفندقه جیرفت
  • در سایه پرچم سه رنگ، همراه اشک و لبخند
  • هدف از ترور «المبحوح» جلوگیری از رسیدن ایمن کمک‌ها به ملت فلسطین بود
  • جنایت ترور شهید المبحوح را محکوم می‌کنیم
  • بیانیه سازمان نظام پرستاری درباره خواسته‌های جامعه‌پرستاری
  • تشییع و خاکسپاری پدر شهید رضایی هرندی
  • تشییع پیکر شهید کوچکزایی در زابل
  • تشییع پدر شهید امیر جدیری در تبریز
  • مراسم تشییع مادر شهیدان روحبخش در مشهدالرضا